Gå til innhold

Klistremerkepapir

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett klistremerkepapir i butikk i Norge? Skulle gjerne hatt det så fort som mulig, har sett en del på internett men akkurat nå hadde det vært fint å ikke måtte vente 10 dager!

Ser Staples i USA har det, men finner det ikke på de norske nettsidene, så regner med at de ikke har det i butikk? Jeg er interessert i pakker på 20-50 ark, matt overflate.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har sett klistremerkepapir i butikk i Norge? Skulle gjerne hatt det så fort som mulig, har sett en del på internett men akkurat nå hadde det vært fint å ikke måtte vente 10 dager!

Ser Staples i USA har det, men finner det ikke på de norske nettsidene, så regner med at de ikke har det i butikk? Jeg er interessert i pakker på 20-50 ark, matt overflate.

Tenker du på gjennomsiktig, som kontaktpapir? Det har brukt å vært å få kjøpt i bokhandlere i Norge

Anonymous poster hash: fde85...8b1

Skrevet

Tenker du på gjennomsiktig, som kontaktpapir? Det har brukt å vært å få kjøpt i bokhandlere i Norge

Nei, ikke kontaktpapir. Hvitt, matt klistremerkepapir som enkelt og greit kan brukes til å skrive ut og tegne klistremerker på :)

Skrevet

Ensfarget kontaktpapir?

Kontaktpapir er plastlignende materiale på oppsiden, slik som klistremerker, og på baksiden er det tape/lim slik som på klistremerker?

Er det dette du vil ha? I ensfarget eller mønstret, og i metervare eller i f.eks. A4 ark?

Staples har hatt på butikken, ellers er det vanlig at butikker som selger tapeter har sånn. Kanskje også Pandura?

Anonymous poster hash: eb6ea...db5

Skrevet

Det er ikke noe sånt her du egentlig skal ha da? Funnet på staples...

Anonymous poster hash: 1a515...db5
Skrevet

Nei, ikke kontaktpapir. Hvitt, matt klistremerkepapir som enkelt og greit kan brukes til å skrive ut og tegne klistremerker på :)

Fotobutikker?

Skrevet

Ensfarget kontaktpapir?

Kontaktpapir er plastlignende materiale på oppsiden, slik som klistremerker, og på baksiden er det tape/lim slik som på klistremerker?

Er det dette du vil ha? I ensfarget eller mønstret, og i metervare eller i f.eks. A4 ark?

Staples har hatt på butikken, ellers er det vanlig at butikker som selger tapeter har sånn. Kanskje også Pandura?

Har ikke så mye peiling på hva det heter på norsk, men har bare funnet det jeg mener som "sticker paper"... Helt vanlig kopipapir-følelse på ene siden(så jeg kan tegne på det), og film på baksiden som man drar av. Som klistremerker :P

Det er ikke noe sånt her du egentlig skal ha da? Funnet på staples...

Anonymous poster hash: 1a515...db5

Nei, er ikke det.

Fotoforretninger ser ut til å bli beste idéen hittil, tar en tur til byen på mandag :)

Skrevet

Har du et trykkeri i nærheten, så kunne du hørt med dem om å få kjøpt slikt papir om de har

Skrevet

Dette het i min barndom kontaktpapir. Husker det var i metervare og ble kjøpt i tapet og malingsbutikker. Har sett dette i malingbutikk for noen mnd. Siden.

Kanskje hobbybutikkene med godt utvalg eller bokhandlere med godt utvalg har, også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...