Gå til innhold

Kjæresten vil ha trekant med meg og en mann til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble med på det, og ingen skade skjedd. Det var ikke så gale som jeg trodde ;)

Sånn at dere vet det, vi har ALDRI ubeskytta sex med andre. Bare hverandre.

Det at det er farlig for barnet. Det er ikke så mye mer livsfarlig enn mye annet. Er ikke alt farlig da? Stress er også farlig for fosteret. Likevel er det mange som gjør det selv om de er gravid. Det er farlig for både barn og voksne å leve. Det er farlig å bli født. Synes ikke noe er trygt jeg. Så vi må bare leve livet sånn vi selv vil.

:tommelsmil:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Trekant med to menn og én kvinne er ekkelt, brutalt og direkte motbydelig. To kvinner og én mann er derimot en vakker opplevelse som alle kan nyte.

Stå på ditt og si nei til henne.

Nei det var ikke så ekkelt som jeg trodde. Jeg knullet jo ikke han andre fyren heller. Ja jeg liker fortsatt to kvinner og en mann best :)

Gjest AllisHagtorn
Skrevet (endret)

Jeg ble med på det, og ingen skade skjedd. Det var ikke så gale som jeg trodde ;)

Sånn at dere vet det, vi har ALDRI ubeskytta sex med andre. Bare hverandre.

Det at det er farlig for barnet. Det er ikke så mye mer livsfarlig enn mye annet. Er ikke alt farlig da? Stress er også farlig for fosteret. Likevel er det mange som gjør det selv om de er gravid. Det er farlig for både barn og voksne å leve. Det er farlig å bli født. Synes ikke noe er trygt jeg. Så vi må bare leve livet sånn vi selv vil.

:ler:

Nå vet jeg definitivt at dette var en trolletråd.

Man lever ikke livet slik som man selv vil etter man har fått barn forøvrig, det vil hun dama di merke etterhvert i graviditeten ;)

Men fint dere tok en godt gjennomtenkt avgjørelse, er vel sånn.....tja, 2 dager siden du postet spørsmålet at denne vedkommende kan aldri i verden ha rukket få en legetime og fått svar på testene(inkludert HIV som dere jo for guds skyld burde sjekket for).

Så enten tuller du med oss, eller så er dere så uansvarlige at dere bør følges ekstra opp i foreldrerollen. Dette vitner ikke om særlig skikkethet i henhold til prioritering av det ufødte barnets helse.

Endret av AllisHagtorn
  • Liker 2
Gjest SoccerPlayer
Skrevet (endret)

:ler:

Nå vet jeg definitivt at dette var en trolletråd.

Man lever ikke livet slik som man selv vil etter man har fått barn forøvrig, det vil hun dama di merke etterhvert i graviditeten ;)

Men fint dere tok en godt gjennomtenkt avgjørelse, er vel sånn.....tja, 2 dager siden du postet spørsmålet at denne vedkommende kan aldri i verden ha rukket få en legetime og fått svar på testene(inkludert HIV som dere jo for guds skyld burde sjekket for).

Så enten tuller du med oss, eller så er dere så uansvarlige at dere bør følges ekstra opp i foreldrerollen. Dette vitner ikke om særlig skikkethet i henhold til prioritering av det ufødte barnets helse.

Ja så klart er det en trolle tråd. Hva enn folk skriver så er det trolle tråd. Hvis noen lager tulle innlegg så lager jo alle tulle innlegg. Må ikke tro på noe her inne på kg. :rolleyes:

Han har ikke tatt noe test. Vi kjenner fyren bedre enn hva du gjør. Vi kan ikke slutte å leve pga alt kan være farlig? Hvor kjedelig hadde ikke livet blitt? Hva vi gjør med sexlivet vårt er vårt valg. Vi liker å oppleve nye og spennende ting. Hadde fyren som var med hatt HIV så hadde verden gått under i morgen. Skal vi gå rundt å være redd for at alle i Norge kan ha HIV?

Endret av SoccerPlayer
Skrevet

Nei det var ikke så ekkelt som jeg trodde. Jeg knullet jo ikke han andre fyren heller. Ja jeg liker fortsatt to kvinner og en mann best :)

Er du bifil?

Skrevet

Hva syntes hun da? Godt du kunne gi henne en flott oplevelse.

• Liker 1
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Er du bifil?

Nei egentlig ikke. Er kvinner jeg elsker, eller rettere sagt, ei kvinne.

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Hva syntes hun da? Godt du kunne gi henne en flott oplevelse.

Hun elsket det, og det var digg å se henne nyte det.

Gjest AllisHagtorn
Skrevet

Ja så klart er det en trolle tråd. Hva enn folk skriver så er det trolle tråd. Hvis noen lager tulle innlegg så lager jo alle tulle innlegg. Må ikke tro på noe her inne på kg. :rolleyes:

Han har ikke tatt noe test. Vi kjenner fyren bedre enn hva du gjør. Vi kan ikke slutte å leve pga alt kan være farlig? Hvor kjedelig hadde ikke livet blitt? Hva vi gjør med sexlivet vårt er vårt valg. Vi liker å oppleve nye og spennende ting. Hadde fyren som var med hatt HIV så hadde verden gått under i morgen. Skal vi gå rundt å være redd for at alle i Norge kan ha HIV?

Jeg håper det er en trolletråd når du skriver noe så ufattelig uansvarlig og venter barn, ja.

Og det er ikke spesielt positivt at partneren din er like uansvarlig.

Ja, man lever livet som man vil når man ikke har barn. Men den dagen du får ansvar for et annet menneske - hvilket du nå har hatt i 2 måneder, så må man ta risikovurderinger.

Og det er dere to helt elendige på i denne situasjonen.

Oppegående mennesker som lever i åpne relasjoner har ekstremt nøye på helse, særskilt når de har barn. Fornuftige og reflekterte avgjørelser er viktig for dem. Dere to er ikke i den kategorien.

Mennesker som ikke evner å ta normalt ansvar burde ikke få eller ha barn.

Du tror seksuell helse og smitte handler om å kjenne noen? Si meg, eier du ikke hjerneceller?

Du går ikke glipp av sex ved å ta ansvar.

Jeg kjenner til en person som ble smittet med HIV av en han trodde han kjente godt. Jeg har også mange venninner som har blitt smittet, og fått celleforandringer som følge av klamydiasmitte(de trodde og de kjente vedkommende godt, og enkelte visste faktisk ikke de var smittebærere). Celleforandringer = risiko for kreft = risiko for død.

Jeg får helt vondt av å lese innleggene dine, både i hjerne og hjerte. Har du virkelig ikke tenkt å bli mer ansvarlig nå som du skal bli far? Er alt i hodet ditt bestående av meningsløse resonnement?

Det er umulig for dere å vente med trekant eller i det minste sjekke om vedkommende har HIV/syfilis/klamydia/Hepatitt og så videre?

Sjokkerende at det finnes folk der ute som applauderer så grunnleggende ansvarsløshet når man bærer et barn som er avhengig av foreldrenes fornuft.

Forøvrig gir jeg deg fullstendig opp. Få helsesøster, jordmor eller fastlege til å forklare dere ABC rundt helsemessig ansvarlighet under graviditet.

• Liker 3
Skrevet

Uff da. Vel, vi kjenner alle til standard KG-svaret:

DUMP HENNE! :fnise:

Anonymous poster hash: 5df55...74e
Skrevet

Æsj.

Anonymous poster hash: e04c2...125
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Som sagt, det er våres liv. Vi kommer til å elske barnet like høyt (om ikke høyere?) som de som ALDRI gjør noe galt eller "farlig" under graviditeten.

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Æsj.

Anonymous poster hash: e04c2...125

Jada, men du slapp å være med, så ikke noe å æsje for :fnise:

Gjest AllisHagtorn
Skrevet (endret)

Som sagt, det er våres liv. Vi kommer til å elske barnet like høyt (om ikke høyere?) som de som ALDRI gjør noe galt eller "farlig" under graviditeten.

Hva er det du sier??????????????????????????????????

Er du seriøst på det punktet at du ser risikoatferd som noe som øker kjærligheten fordi du setter det i en viss grad av fare? Jeg er målløs.

Kjærlighet er ikke nok forøvrig. Ansvarlighet og trygghet er hva barn trenger. Seriøst. Søk råd hos helsestasjonen, dere trenger det. Jeg mener det i fullt alvor. og ikke i "KG-modus frekkhet for diskusjonens skyld".

Uttalelsene dine er virkelig ikke bra.

Endret av AllisHagtorn
  • Liker 2
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Hva er det du sier??????????????????????????????????

Er du seriøst på det punktet at du ser risikoatferd som noe som øker kjærligheten fordi du setter det i en viss grad av fare? Jeg er målløs.

Kjærlighet er ikke nok forøvrig. Ansvarlighet og trygghet er hva barn trenger. Seriøst. Søk råd hos helsestasjonen, dere trenger det. Jeg mener det i fullt alvor. og ikke i "KG-modus frekkhet for diskusjonens skyld".

Uttalelsene dine er virkelig ikke bra.

Det er ikke derfor vi kommer til å elske barnet. Men pga det er vårt barn.

Jeg lover deg, vi setter ikke barnet sitt liv i fare mer enn noen andre pga en trekant med en som ikke har kjønnssykdom. ALT er farlig. Men de gravide kan ikke sette seg ned å sitte eller ligge hele tiden heller når de føler seg frisk. De fleste får barnet ut levende heldigvis. Er ikke så mange som jeg har hørt om vertfall som har dødd av sex eller trekant sex.

Gjest AllisHagtorn
Skrevet

Det er ikke derfor vi kommer til å elske barnet. Men pga det er vårt barn.

Jeg lover deg, vi setter ikke barnet sitt liv i fare mer enn noen andre pga en trekant med en som ikke har kjønnssykdom. ALT er farlig. Men de gravide kan ikke sette seg ned å sitte eller ligge hele tiden heller når de føler seg frisk. De fleste får barnet ut levende heldigvis. Er ikke så mange som jeg har hørt om vertfall som har dødd av sex eller trekant sex.

Men sa ikke du nettopp at dere ikke sjekket hvorvidt han hadde sykdom - fordi dere kjente han?

Og at det gjaldt venninnen også?

Anywho:

Ikke vits å diskutere dette lengre.

Jeg råder dere til det sterkeste å kontakte helsestasjonen. Sier de kjør på, så kjører dere på.

Sier de noe annet, så burde dere vurdere ta det til etterretning.

Ring imorra du, og be om felles time hvor dere forklarer innholdet du har oppgitt her(altså at dere ikke kjenner til noen av partnernes seksuelle helse).

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Men sa ikke du nettopp at dere ikke sjekket hvorvidt han hadde sykdom - fordi dere kjente han?

Og at det gjaldt venninnen også?

Anywho:

Ikke vits å diskutere dette lengre.

Jeg råder dere til det sterkeste å kontakte helsestasjonen. Sier de kjør på, så kjører dere på.

Sier de noe annet, så burde dere vurdere ta det til etterretning.

Ring imorra du, og be om felles time hvor dere forklarer innholdet du har oppgitt her(altså at dere ikke kjenner til noen av partnernes seksuelle helse).

Hun skal snart til helsestasjonen og jeg er 100% sikkert på at alt er bra. Jeg bekymrer meg ikke unødvendig så lenge alt er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...