Gjest Gjest Skrevet 26. august 2014 #101 Skrevet 26. august 2014 Nja, du sa vel at en mmk-trekant handler om å tilfredsstille dama, og det trenger den ikke handle om. Du sa ingenting om at det var et forslag Anonymous poster hash: ed92c...d83 Er jo sånn som man tolker det, det da.
Gjest AllisHagtorn Skrevet 26. august 2014 #102 Skrevet 26. august 2014 (endret) Hvis vi holder oss til temaet her som var klamydia (klamydia er ikke er virus), så skal kondom beskytte 100% med mindre man har munnsex. Det er også mulig å ta en hurtigtest fra apoteket, og behandling av klamydia er en enkelt tablett med antobiotika som gir effekt innen 24 timer (slik var det i mine yngre dager, og neppe verre nå) - ikke noe hokuspokus. Ergo: Ingen gravide tvinges til å ta keisersnitt av den grunn. Snakker vi generelt om kjønnsykdommer ellers, så er jeg enig i at noen sykdommer kan overføres tross kondom, og at det derfor bør være en selvfølge at alle har testet seg selv om kondom brukes.Anonymous poster hash: e72cf...ec5 Igjen, jeg har presentert flere kilder som forteller det omvendte. Dette med keisersnitt kan sikkert variere fra ulike sykehus, men ei venninne av meg som hadde ubeskyttet sex med en date og dermed ble både gravid og klamydiasmittet fikk klar beskjed om keisersnitt dersom utbrudd ved fødsel. Infeksjoner kan være veldig alvorlig hos spedbarn(spesielt premature), faktisk kan de dø. For tidlig fødsel er også et liv og død- scenario. Og når SoccerPlayer er så usannsynlig komplett idiot at han bruker "vi kjenner dem, ergo har de ikke sykdommer" så gir jeg virkelig opp. Enten troller fyren, eller så er han virkelig dum som et brød. Den dagen knulling er viktigere enn barnets helse er den dagen man ikke burde få barn. Eller iallefall ta en seriøs jobb med knotten sin. De har jo allerede utsatt barnet for helsefare ved å ha ubeskyttet sex med venninne fordi "de kjente henne så hun hadde ikke sykdom". Fullstendig ansvarsløst. Endret 26. august 2014 av AllisHagtorn 4
Gjest Lille-pus Skrevet 26. august 2014 #103 Skrevet 26. august 2014 Igjen, jeg har presentert flere kilder som forteller det omvendte. Dette med keisersnitt kan sikkert variere fra ulike sykehus, men ei venninne av meg som hadde ubeskyttet sex med en date og dermed ble både gravid og klamydiasmittet fikk klar beskjed om keisersnitt dersom utbrudd ved fødsel. Infeksjoner kan være veldig alvorlig hos spedbarn(spesielt premature), faktisk kan de dø. For tidlig fødsel er også et liv og død- scenario. Og når SoccerPlayer er så usannsynlig komplett idiot at han bruker "vi kjenner dem, ergo har de ikke sykdommer" så gir jeg virkelig opp. Enten troller fyren, eller så er han virkelig dum som et brød. Den dagen knulling er viktigere enn barnets helse er den dagen man ikke burde få barn. Eller iallefall ta en seriøs jobb med knotten sin. De har jo allerede utsatt barnet for helsefare ved å ha ubeskyttet sex med venninne fordi "de kjente henne så hun hadde ikke sykdom". Fullstendig ansvarsløst. Kan du ikke være en egnel og forklare oss som ikke har tilsvarende erfaring med klamydia hvordan det er en sykdom 'med utbrudd'? Er det altså ikke slik alikevel at man enten har det eller ikke har det, selv om symptomene kanskje ikke har gitt seg til kjenne? Å kalle folk for "dumme som brød" og "komplett idiot" fordi de tar sine forholdsregler innenfor sine rammer og utifra sine bekjent, - og ikke velger dine, det hever ikke nødvendigvis debatten. Er du nå så aldeles sikker på at paret hadde sex med den andre kvinnen etter at paret var blitt gravide, - eller gjør du deg en forutsetning som gjenstår å bekrefte her nå? - og dømmer basert på dine egne forutsetninger?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #104 Skrevet 26. august 2014 Kan du ikke være en egnel og forklare oss som ikke har tilsvarende erfaring med klamydia hvordan det er en sykdom 'med utbrudd'? Er det altså ikke slik alikevel at man enten har det eller ikke har det, selv om symptomene kanskje ikke har gitt seg til kjenne? Å kalle folk for "dumme som brød" og "komplett idiot" fordi de tar sine forholdsregler innenfor sine rammer og utifra sine bekjent, - og ikke velger dine, det hever ikke nødvendigvis debatten. Er du nå så aldeles sikker på at paret hadde sex med den andre kvinnen etter at paret var blitt gravide, - eller gjør du deg en forutsetning som gjenstår å bekrefte her nå? - og dømmer basert på dine egne forutsetninger? Herlighet, Ts skriver selv at dama hans var gravid da de hadde sex med ei anna dame. Har de hatt ubeskyttet sex med en annen person etter at blodprøver ble tatt på svangerskapskontroll så håper jeg de er såpass oppegående at de sier ifra sånn at ny klamydiatest blir tatt. Klamydiainfeksjon som ikke er oppdaget og behandlet (og klamydia kan man ha innmari lenge uten symptomer) er direkte farlig for fosteret. Og det stemmer det som er skrevet tidligere her, har moren klamydia så blir det keisersnitt pga infeksjonsfare hos foster ved vaginal fødsel. Jeg synes det er uforsvarlig av Ts og kona og ha ubeskyttet sex med andre når hun er gravid. Og det er det dummeste jeg har hørt på mange dager at "vi kjenner fyren/dama, så han/hun har ikke sykdommer"! Er det mulig å være så naiv! Når det skal være sagt, jeg er overhodet ikke prippen selv, har vært med på både det ene og det andre, men ikke under mine svangerskap. Anonymous poster hash: ad8df...85d 2
Gjest Lille-pus Skrevet 26. august 2014 #105 Skrevet 26. august 2014 Herlighet, Ts skriver selv at dama hans var gravid da de hadde sex med ei anna dame. Har de hatt ubeskyttet sex med en annen person etter at blodprøver ble tatt på svangerskapskontroll så håper jeg de er såpass oppegående at de sier ifra sånn at ny klamydiatest blir tatt. Klamydiainfeksjon som ikke er oppdaget og behandlet (og klamydia kan man ha innmari lenge uten symptomer) er direkte farlig for fosteret. Og det stemmer det som er skrevet tidligere her, har moren klamydia så blir det keisersnitt pga infeksjonsfare hos foster ved vaginal fødsel. Jeg synes det er uforsvarlig av Ts og kona og ha ubeskyttet sex med andre når hun er gravid. Og det er det dummeste jeg har hørt på mange dager at "vi kjenner fyren/dama, så han/hun har ikke sykdommer"! Er det mulig å være så naiv! Når det skal være sagt, jeg er overhodet ikke prippen selv, har vært med på både det ene og det andre, men ikke under mine svangerskap. Anonymous poster hash: ad8df...85d Da er angiveligvis du også interessert i å høre hvorfor denne AllisHagtorn stadig snakker om 'utbrudd ved fødsel' (for dette er andre gang, den første redigerte vedkommende bort). Personlig begynner jeg å bli litt lei av Nobodys, for AB'er er Ingen, som forteller om sitt utsvevende sexliv, - alltid utenfor graviditet . Igjen, jeg har presentert flere kilder som forteller det omvendte. Dette med keisersnitt kan sikkert variere fra ulike sykehus, men ei venninne av meg som hadde ubeskyttet sex med en date og dermed ble både gravid og klamydiasmittet fikk klar beskjed om keisersnitt dersom utbrudd ved fødsel.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #106 Skrevet 26. august 2014 Et der er noe jeg bare ikke gjør, hvertfall ikke om forholdet er serriøstAnonymous poster hash: 3299e...238 1
Gjest AllisHagtorn Skrevet 26. august 2014 #107 Skrevet 26. august 2014 Kan du ikke være en egnel og forklare oss som ikke har tilsvarende erfaring med klamydia hvordan det er en sykdom 'med utbrudd'? Er det altså ikke slik alikevel at man enten har det eller ikke har det, selv om symptomene kanskje ikke har gitt seg til kjenne? Å kalle folk for "dumme som brød" og "komplett idiot" fordi de tar sine forholdsregler innenfor sine rammer og utifra sine bekjent, - og ikke velger dine, det hever ikke nødvendigvis debatten. Er du nå så aldeles sikker på at paret hadde sex med den andre kvinnen etter at paret var blitt gravide, - eller gjør du deg en forutsetning som gjenstår å bekrefte her nå? - og dømmer basert på dine egne forutsetninger? Du må jo lese innleggene hans, da. Han sier tydelig at de hadde kkm med venninna når hun var gravid, og de visste ingenting om hennes seksuelle helse. Det holdt for dem at de "kjente henne". 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #108 Skrevet 26. august 2014 Da er angiveligvis du også interessert i å høre hvorfor denne AllisHagtorn stadig snakker om 'utbrudd ved fødsel' (for dette er andre gang, den første redigerte vedkommende bort). Personlig begynner jeg å bli litt lei av Nobodys, for AB'er er Ingen, som forteller om sitt utsvevende sexliv, - alltid utenfor graviditet . Vel, sist jeg sjekket så var det fortsatt lov å poste som anonym her på forumet. Og det velger jeg å gjøre når det passer meg uten at du skal gjøre sleivspark på det. Kanskje årsaken til at ingen til nå har lagt ut om sitt utsvevende sexliv under svangerskap er rett og slett pga de ikke tar sjanser og har ubeskyttet sex med andre enn partneren sin under graviditet, nettopp pga fare for sykdommer som kan være uheldig for den lille? Jeg ser ikke hva som skal være så innmari vanskelig å forstå når det gjelder klamydiautbrudd under fødsel? Det er jo en kjent sak hva slags prosedyre som blir utført da, nettopp keisersnitt for å unngå smitte fra mor til barn. Hvis man først skal ha ubeskyttet sex etter at blodprøver er tatt og bl.a klamydia er avkreftet, så bør man iallefall være ansvarlig nok til å teste seg etter samleiet. Anonymous poster hash: ad8df...85d 2
Gjest AllisHagtorn Skrevet 26. august 2014 #109 Skrevet 26. august 2014 (endret) Da er angiveligvis du også interessert i å høre hvorfor denne AllisHagtorn stadig snakker om 'utbrudd ved fødsel' (for dette er andre gang, den første redigerte vedkommende bort). Personlig begynner jeg å bli litt lei av Nobodys, for AB'er er Ingen, som forteller om sitt utsvevende sexliv, - alltid utenfor graviditet . Jeg har ikke redigert bort noe? Jeg presenterer medisinske fakta. TS får ta en tur med dama til fastlegen, og høre om han anbefaler flersex uten viten om seksuell helse under graviditet. Jeg vet hva fastlegen kommer til å si. Jeg skjønner virkelig ingenting av dette innlegget ditt, jeg tror du har låst deg fullstendig fast i en idé om at dette MÅ handle om moral og/eller homoangst. "Denne AllisHagtorn" er feminist med ganske åpent forhold til sex og ikke-monogami, så du kan bare legge moralballen død- lese hva TS faktisk sier, og lese kildene jeg presenterer. De kommer fra medisinsk hold, ikke subjektiv synsing. Igjen; du virker ikke vite noe om helsefare rundt dette under svangerskap. Det gjør jeg. Og jeg limte det inn med fargekode og alt, med tilhørende link til kildene Så synes jeg det begynner å bli litt klamt at en bruker til stadighet skal delegitimere enhver AB, og nærmest ta patent på ikke-monogami og flersex. Du er ikke alene i verden om det, ei heller på KG Endret 26. august 2014 av AllisHagtorn 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #110 Skrevet 26. august 2014 Jeg har ikke redigert bort noe? Jeg presenterer medisinske fakta. TS får ta en tur med dama til fastlegen, og høre om han anbefaler flersex uten viten om seksuell helse under graviditet. Jeg vet hva fastlegen kommer til å si. Jeg skjønner virkelig ingenting av dette innlegget ditt, jeg tror du har låst deg fullstendig fast i en idé om at dette MÅ handle om moral og/eller homoangst. "Denne AllisHagtorn" er feminist med ganske åpent forhold til sex og ikke-monogami, så du kan bare legge moralballen død- lese hva TS faktisk sier, og lese kildene jeg presenterer. De kommer fra medisinsk hold, ikke subjektiv synsing. Igjen; du virker ikke vite noe om helsefare rundt dette under svangerskap. Det gjør jeg. Og jeg limte det inn med fargekode og alt, med tilhørende link til kildene Så synes jeg det begynner å bli litt klamt at en bruker til stadighet skal delegitimere enhver AB, og nærmest ta patent på ikke-monogami og flersex. Du er ikke alene i verden om det, ei heller på KG Anonymous poster hash: ad8df...85d 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #111 Skrevet 26. august 2014 Helt sant...men det er ikke 100% sikkert å kjøre bil heller, men de fleste av oss gjør det vi kan for å ta ansvar...tar på oss bilbelte og kjører dit vi skal.....Slik blir det vel med puling også? Man kjører som regel bil fordi man må noe, man kan ikke si det samme om trekant... Anonymous poster hash: 242ba...003
Gjest HarryDotter Skrevet 26. august 2014 #112 Skrevet 26. august 2014 (endret) Man kjører som regel bil fordi man må noe, man kan ikke si det samme om trekant... Anonymous poster hash: 242ba...003 Nei...jeg vurderte ikke behovet....det er forskjellig. Men tanken på sikkerhet for meg selv og de som sitter på/blir pult gjelder like fullt en man kjører bil/moped eller puler både 5 og 6 gravide damer... Safety first uansett Endret 26. august 2014 av HarryDotter
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #113 Skrevet 26. august 2014 Å, jasså, så man er moralist og innskrenket og lite åpen for ulike typer seksualitet og preferanser dersom man mener at trekant i løpet av et svangerskap ikke er abefalelsesverdig av medisinske og emosjonelle årsaker? Javel. Selv er jeg nokså streit og vanilje når det gjelder sex, men jeg bryr meg allikevel katta i hva andre måtte bedrive, så lenge alle de impliserte er fornøyde. Hver sin smak og hver sine preferanser, det er da bare fint at folk har det fint i senga. Men trekant i løpet av et SVANGERSKAP synes jeg allikevel ikke er en god idé, blant annet på grunn av motargumentene som har kommet fram i denne tråden, Det fins et indisk ordtak som sier "ha et åpent sinn, men ikke så åpent at hjernen faller ut", og det et noe enkelte i denne tråden burde legge seg på minne.Anonymous poster hash: c77d1...f41 3
Version 2.0 Skrevet 26. august 2014 #114 Skrevet 26. august 2014 Å gud noe så motbydelig, dama di er på tjukka og dere skal ha trekant, SYKT!! Er ikke mulig å være så motbydelige så går nå ut ifra at dette er en trolletråd.Anonymous poster hash: 76bfa...9de Vet at man ikke skal røyke eller drikke alkohol som gravid, men å avstå fra sex var nytt for meg..
Version 2.0 Skrevet 26. august 2014 #115 Skrevet 26. august 2014 Og til TS: Dersom du ikke er komfortabel med det, så ikke gjennomfør det. Men dersom dama di er gravid og hormonell, så må du kanskje forvente "litt" surmuling da hun sikkert synes du er en urettferdig hestkuk.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #116 Skrevet 26. august 2014 Vet at man ikke skal røyke eller drikke alkohol som gravid, men å avstå fra sex var nytt for meg.. Det er ingen her som har sagt at man skal avstå fra sex i svangerskapet.Anonymous poster hash: c77d1...f41 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #117 Skrevet 26. august 2014 1) Klamydia smitter ikke til det ufødte barnet i magen, kun ved fødsel (barnet må være i berøring med mors slimhinner) 2) Har man mistanke så tar man en test, får en enkel behandling og er frisk. man bærer ikke mer smitte etter at man er frisk 3) Klamydia gir ikke utbrudd Så håper jeg at man kan legge klamydiadiskusjonen død. Anonymous poster hash: a34a8...30a 3
Gjest SoccerPlayer Skrevet 26. august 2014 #118 Skrevet 26. august 2014 (endret) Jeg ble med på det, og ingen skade skjedd. Det var ikke så gale som jeg trodde Sånn at dere vet det, vi har ALDRI ubeskytta sex med andre. Bare hverandre. Det at det er farlig for barnet. Det er ikke så mye mer livsfarlig enn mye annet. Er ikke alt farlig da? Stress er også farlig for fosteret. Likevel er det mange som gjør det selv om de er gravid. Det er farlig for både barn og voksne å leve. Det er farlig å bli født. Synes ikke noe er trygt jeg. Så vi må bare leve livet sånn vi selv vil. Endret 26. august 2014 av SoccerPlayer
Version 2.0 Skrevet 26. august 2014 #119 Skrevet 26. august 2014 Det er ingen her som har sagt at man skal avstå fra sex i svangerskapet.Anonymous poster hash: c77d1...f41 Nei, bare ikke ha trekant. Men det er jo det samme. Er vel fortsatt sex?
tom1986 Skrevet 26. august 2014 #120 Skrevet 26. august 2014 Trekant med to menn og én kvinne er ekkelt, brutalt og direkte motbydelig. To kvinner og én mann er derimot en vakker opplevelse som alle kan nyte. Stå på ditt og si nei til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå