Guybrush Skrevet 25. august 2014 #81 Skrevet 25. august 2014 Hun hadde trekant med deg og en dame, så hopp i det for hennes del. Anonymous poster hash: fb724...0db Ser flere slike kommentarer her - det mest idiotiske jeg kan tenke meg å foreslå. Hvor lite evne til refleksjon og hvor lite innsikt i menneskelig psyke er det mulig å besitte før man kommer med potensielt svært skadelige råd og formaninger? Man skal ALDRI gjøre noe seksuelt som man ikke har lyst til! Og ikke skal man føle seg presset til noe heller. Din logikk er like idiotisk som at en mann skulle akseptere å bli penetrert av en annen mann kun fordi kjæresten blir det av ham. Hun kunne fint si nei til trekant med en annen jente - og på samme måte skal han kunne si nei til en annen mann. Samliv og sex handler ikke om et terrorvelde som skal balanseres og alt skal måles på en vektstang! Om du allerede føler deg sjalu nå og ikke liker tanken vil jeg aldri anbefale deg dette TS. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #82 Skrevet 25. august 2014 Jeg tipper hun også er heterofil og egentlig hadde lite lyst til å...ja. Men hun gjorde det likevel - du skjønner hvor jeg vil. Hvis du ikke engang besitter grunnleggende kunnskap om forskjellen mellom seksuell tiltrekning og følelser med tanke på forhold etc bør du kanskje forholde deg litt mer stille i slike debatter? Slå opp hetrofil, hetroseksuell, bifil, biseksuell, homofil og homoseksuell og lær deg forskjellene. Dernest, det er et akseptert faktum at et stort antall kvinner har biseksuelle tendelser selv om de overhodet ikke et bifile. Det er derimot langt færre bifile menn til sammenligning. Noe som da også er årsaken til at MKK trekant er langt mer vanlig enn MKM Anonymous poster hash: 24788...a2d 1
Gjest AllisHagtorn Skrevet 25. august 2014 #83 Skrevet 25. august 2014 Noe som er helt sikkert er at han som skal være med ikke har noe kjønnssykdommer. Det er vi 100% sikker på. Javel. Men har dere tenkt ordentlig gjennom hvorfor dette er så ufattelig viktig akkurat NÅ(fremfor etter graviditet og barseltid eksempelvis), og hvordan det kan innvirke på forholdet deres? Har dere tenkt noe om hvordan en endret pardynamikk kan påvirke deres nye forhold nå som dere snart skal bli foreldre og sex kan bli ganske annerledes enn før? Ha trekant ivei, jeg bare skjønner ikke hastverken. Spesielt ikke når du foreløpig er usikker. Skal du tenke gjennom dette en liten stund(som du jo bør), så vil hun plutselig være ganske synlig gravid når dere skal ha trekant. Hva føler du om det? Er det eksempelvis greit og naturlig(for alle tre) at hun må ta pause fordi hun får kynnere(som er veldig vanlig under sex som gravid) - eller at du kjenner babyen sparke mens hun gir kompisen oralsex eller blir tatt bakfra av ham? Kommer du til å føle det naturlig å se din synlig gravide partner penetreres av en annen? Det er jo slike naturlige ting som skjer under sex når man er gravid. Nå ser dere jo knapt noe som helst, og du som mann spesielt klarer ikke relatere deg til graviditeten enda - det er mer et "konsept", fordi du fortsatt ikke ser og kjenner det tydelig. Som sagt så er det nok av andre utfordringer for par under graviditet og fødsel/barseltid, jeg foreslår at dere iallefall tenker gjennom dette i mer enn ei uke liksom. Dere venter barn, og da er barnet første fokus - alltid. Om dere vil eller ei. 5
Gjest SoccerPlayer Skrevet 25. august 2014 #84 Skrevet 25. august 2014 Javel. Men har dere tenkt ordentlig gjennom hvorfor dette er så ufattelig viktig akkurat NÅ(fremfor etter graviditet og barseltid eksempelvis), og hvordan det kan innvirke på forholdet deres? Har dere tenkt noe om hvordan en endret pardynamikk kan påvirke deres nye forhold nå som dere snart skal bli foreldre og sex kan bli ganske annerledes enn før? Ha trekant ivei, jeg bare skjønner ikke hastverken. Spesielt ikke når du foreløpig er usikker. Skal du tenke gjennom dette en liten stund(som du jo bør), så vil hun plutselig være ganske synlig gravid når dere skal ha trekant. Hva føler du om det? Er det eksempelvis greit og naturlig(for alle tre) at hun må ta pause fordi hun får kynnere(som er veldig vanlig under sex som gravid) - eller at du kjenner babyen sparke mens hun gir kompisen oralsex eller blir tatt bakfra av ham? Kommer du til å føle det naturlig å se din synlig gravide partner penetreres av en annen? Det er jo slike naturlige ting som skjer under sex når man er gravid. Nå ser dere jo knapt noe som helst, og du som mann spesielt klarer ikke relatere deg til graviditeten enda - det er mer et "konsept", fordi du fortsatt ikke ser og kjenner det tydelig. Som sagt så er det nok av andre utfordringer for par under graviditet og fødsel/barseltid, jeg foreslår at dere iallefall tenker gjennom dette i mer enn ei uke liksom. Dere venter barn, og da er barnet første fokus - alltid. Om dere vil eller ei. Så klart er barnet viktig. Men vi slutter ikke med sex for det om hun er gravid. Er opp til henne om hun klarer å ha sex eller ikke. Trekant er ikke så ille når hun ikke er så langt på vei enda, ikke føler hun seg dårlig heller. Jeg skal vertfall snakke med henne om det er greit at han andre fyren ikke knuller henne vaginalt vertfall. Heller munnen. Det går hun nok med på.
Gjest Lille-pus Skrevet 25. august 2014 #85 Skrevet 25. august 2014 Så klart er barnet viktig. Men vi slutter ikke med sex for det om hun er gravid. Er opp til henne om hun klarer å ha sex eller ikke. Trekant er ikke så ille når hun ikke er så langt på vei enda, ikke føler hun seg dårlig heller. Jeg skal vertfall snakke med henne om det er greit at han andre fyren ikke knuller henne vaginalt vertfall. Heller munnen. Det går hun nok med på. Jeg synes du får urimelig mye ufine tilbakemeldinger i denne tråden, og jeg blir ikke syndelig imponert når denne høflige anmodingen signert Hilde blir beskrevet som "teit". I et forum som dreier seg om seksualitet vil det alltid dukke opp spørsmål/saker som kan virke fremmed for andre enn dem det gjelder. Disse bør få lov til å lufte sine tanker her hos oss uten å føle seg utledd eller bli møtt med spysmilies og lignende uttrykk. Seksualitet kan innebære usikkerhet, nysgjerrighet, redsel for å bli støtt ut av andre m.m., men likevel kan man ha behov for å lufte tanker. La dem gjøre det her på Kvinneguiden Forum, uten at de blir møtt med forutinntatte holdninger. Vis litt takhøyde for ting som virker fremmed og rart på deg, så kanskje du kan lære noe. Les og lær, også her. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så vokser man veldig på å legge fordommer til side og være medmenneske. Å holde seksualitetforumet fritt for spydigheter og andre usakligheter er noe vi alle vil ha nytte av. Ikke pålegg med den teite "alle skal respektere alle". 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #86 Skrevet 25. august 2014 Jeg synes du får urimelig mye ufine tilbakemeldinger i denne tråden, og jeg blir ikke syndelig imponert når denne høflige anmodingen signert Hilde blir beskrevet som "teit". Absolutt ikke enig, og i hvert fall ikke når det gjelder det med graviditeten. Jeg synes det er fullstendig fjernt å skulle dra inn en tredjepart i sexlivet når man venter barn. Da bør fokuset heller ligge på svangerskapet og den fremtidige fødselen, barselstiden, og det fremtidige foreldreskapet. Man bør med andre ord fokusere på parforholdet og relasjonen mellom foreldrene, som en tosom enhet som har en stor, vakker, og viktig oppgave foran seg. Dette synes jeg er helt opplagt. Og fin og deilig parsex et en selvfølgelig del av alt dette, så lange begge de fremtidige foreldrene er innstilt på det.Anonymous poster hash: c77d1...f41 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #87 Skrevet 25. august 2014 Så klart er barnet viktig. Men vi slutter ikke med sex for det om hun er gravid. Er opp til henne om hun klarer å ha sex eller ikke. Trekant er ikke så ille når hun ikke er så langt på vei enda, ikke føler hun seg dårlig heller. Jeg skal vertfall snakke med henne om det er greit at han andre fyren ikke knuller henne vaginalt vertfall. Heller munnen. Det går hun nok med på. Du svarer konsekvent ikke på noen av mine spørsmål - og velger å finne på helt andre ting som jeg tenker er såpass lite reflektert at det jo ikke er rart man kan bli oppgitt. Jeg har da aldri argumentert for at sex i graviditet ikke går an? Hvorfor gjentar du det hele tiden? "Er ikke så ille å ha trekant når man ikke er kommet så langt i graviditeten"..................? Jeg spurte deg om hvordan du vil se dette i RETROSPEKT og underveis. Om å reflektere rundt temaet. Du har jo ikke ett eneste svar, ergo du har ikke tenkt på det. Og det sier meg noe om at dere ikke kan ha tenkt særlig godt rundt dette, noe som ikke akkurat kommer forholdet tilgode i en prosess hvor det kan komme knuter på tråden, man er på vei til å bli foreldre og problemene formelig står i kø og venter på dere og alle andre som har fått en ny sjef i livet. Men for all del, ha trekant eller hva enn dere vil - Jeg synes du får urimelig mye ufine tilbakemeldinger i denne tråden, og jeg blir ikke syndelig imponert når denne høflige anmodingen signert Hilde blir beskrevet som "teit". Ufine tilbakemeldinger? Jeg har aldri sagt at skikk og bruk-reglene er tull, jeg sa at det DU påstår om mine preferanser og moralske kvaler er tull. Det er du som ikke ser skauen for bare trær(eller; helheten for bare trekant) med å innta en ganske arrogant rolle om å skulle være den eneste med innsikt i flersex og åpenhet - og at alle som har enkelte forbehold jo selvsagt må være konservative mennesker med angst for ikke-monogame relasjoner og sex. Du påstår tilogmed at jeg helt sikkert stiller spørsmål rundt dette fordi jeg skal synes det er noe moralsk forkastelig over trekant involverende to menn og en kvinne. Det blir for dumt. Jeg er verdens siste til å fraråde et voksent og trygt par om å utforske sin egen og andres seksualitet - jeg fremhever helserisikoer og hva slags rolle dette kan spille i et snarlig foreldreskap - en dynamikk jeg får følelsen av at du ikke kan særlig om. Og det er jo helt greit, men ikke dra argumentet "du har sikkert angst for to menn som har sex siden du presenterer helsemessige faktum". Jeg har ikke det overhodet, faktisk har jeg gjernetrekant med to menn - ja, HA SEX MED TO MENN SOM OGSÅ HAR SEX MED HVERANDRE. Bare sånn for å gjenta det så vi slipper misforståelser igjen rundt mine seksuelle preferanser og bakgrunn for medisinske argumenter. Kom igjen. Ikke dra det moralske kvaler kortet hver gang noen har et motargument rundt enkelte premisser. Ikke alle ideer rundt samme konsept er gode. Og slik SoccerPlayer svarer på spørsmål fremstår jo denne ideen helt bak mål. Anonymous poster hash: 9a59a...e3d 5
Gjest AllisHagtorn Skrevet 25. august 2014 #88 Skrevet 25. august 2014 Kom borti anonymknappen over her 3
Gjest SoccerPlayer Skrevet 25. august 2014 #89 Skrevet 25. august 2014 Nei har ikke tenkt på det, og skjønner ikke hvordan en trekant kan ødelegge så mye. Ødela ingenting når det var kkm trekant vi hadde. Hun var gravid sist vi hadde det. Jeg har vertfall bestemt meg for å være med på det. Det er jo bare sex og spenning. Har aldri prøvd mmk, og selv om jeg er nervøs så blir det nok spennende.
Pottepalme Skrevet 25. august 2014 #90 Skrevet 25. august 2014 Selvfølgelig må du ikke være med på MMK, selv om du var med på KKM. Dummeste forslagene på lenge. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 25. august 2014 #91 Skrevet 25. august 2014 Å gud noe så motbydelig, dama di er på tjukka og dere skal ha trekant, SYKT!! Er ikke mulig å være så motbydelige så går nå ut ifra at dette er en trolletråd.Anonymous poster hash: 76bfa...9de Man har ikke lagt på seg nevneverdig mye når man kun er 2 mnd på vei. Til trådstarter: Likt bør være likt. Men dere bør nok gjøre det med noen dere ikke kjenner fra før av.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2014 #92 Skrevet 25. august 2014 Er det ikke partene selv som definerer hva DERES mmk-trekant handler om Gjest? Hvis det du sier stemmer så har jeg og mine mannlige trekantpartnere gjort trekantene våre helt "feil", for der har alle vært borti hverandre og alle har blitt tilfredsstilt av alle. Anonymous poster hash: ed92c...d83 Vel, siden fyren ikke ville ta på en mann, kom jeg med et forslag.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #93 Skrevet 25. august 2014 Vel, siden fyren ikke ville ta på en mann, kom jeg med et forslag. Nja, du sa vel at en mmk-trekant handler om å tilfredsstille dama, og det trenger den ikke handle om. Du sa ingenting om at det var et forslag Anonymous poster hash: ed92c...d83 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #94 Skrevet 25. august 2014 Det blir nyttesløst å skulle ha en diskusjon, hvis man ikke skal kunne være kritisk eller stille spørsmål, uten å få slengt etter seg moralismebeskyldninger. Hvis seksualitetsforumet på KG skal være et sted hvor man kun skal stryke folk med hårene og bejuble alt uten å komme med spørsmål til problemstillinger, så er ikke underforumet verdt mye som diskusjonsforum noe mer. AllisHagtorn har ikke gitt uttrykk for å være moralist i denne saken, og det ser man hvis man gidder lese hva hun skriver. Hvis man da ikke er mer opptatt av å lese det man vil. Anonymous poster hash: beedf...5cd 5
Gjest AllisHagtorn Skrevet 25. august 2014 #95 Skrevet 25. august 2014 (endret) Nei har ikke tenkt på det, og skjønner ikke hvordan en trekant kan ødelegge så mye. Ødela ingenting når det var kkm trekant vi hadde. Hun var gravid sist vi hadde det. Jeg har vertfall bestemt meg for å være med på det. Det er jo bare sex og spenning. Har aldri prøvd mmk, og selv om jeg er nervøs så blir det nok spennende. Nei, men da er det vel bare å kjøre på? Husk nå bare på å få se den legeattesten hvor han har testet for absolutt alt inkludert HIV og sørge for å vite at han ikke har hatt sex med noen i mellomtiden av legebesøket og dere. Jeg antar dere fikk se legeattest fra kvinnen dere hadde sex med - og at hun heller ikke hadde sex med noen andre(ei heller fast partner) før dere var sammen? Sånn siden dere har oversikt liksom? Bra du ser totalt uproblematisk på absolutt alt, det kan trengs fremover. Endret 25. august 2014 av AllisHagtorn 2
Gjest AllisHagtorn Skrevet 25. august 2014 #96 Skrevet 25. august 2014 (endret) Man har ikke lagt på seg nevneverdig mye når man kun er 2 mnd på vei. Til trådstarter: Likt bør være likt. Men dere bør nok gjøre det med noen dere ikke kjenner fra før av. På tjukka = gravid, ikke "tjukk" Og trekant while pregnant med en ukjent! Endret 25. august 2014 av AllisHagtorn 2
Gjest SoccerPlayer Skrevet 25. august 2014 #97 Skrevet 25. august 2014 (endret) Nei, men da er det vel bare å kjøre på? Husk nå bare på å få se den legeattesten hvor han har testet for absolutt alt inkludert HIV og sørge for å vite at han ikke har hatt sex med noen i mellomtiden av legebesøket og dere. Jeg antar dere fikk se legeattest fra kvinnen dere hadde sex med - og at hun heller ikke hadde sex med noen andre(ei heller fast partner) før dere var sammen? Sånn siden dere har oversikt liksom? Bra du ser totalt uproblematisk på absolutt alt, det kan trengs fremover. Nei vi sjekket ikke det. Vi ble jo kjent med damene først. Han er ikke en sånn som går fra dame til dame altså. En rolig kar. Den siste jeg kan tenke meg som kan få kjønnssykdommer. Endret 25. august 2014 av SoccerPlayer
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #98 Skrevet 26. august 2014 Det blir nyttesløst å skulle ha en diskusjon, hvis man ikke skal kunne være kritisk eller stille spørsmål, uten å få slengt etter seg moralismebeskyldninger. Hvis seksualitetsforumet på KG skal være et sted hvor man kun skal stryke folk med hårene og bejuble alt uten å komme med spørsmål til problemstillinger, så er ikke underforumet verdt mye som diskusjonsforum noe mer. AllisHagtorn har ikke gitt uttrykk for å være moralist i denne saken, og det ser man hvis man gidder lese hva hun skriver. Hvis man da ikke er mer opptatt av å lese det man vil. Anonymous poster hash: beedf...5cd Det er et ekstremt dårlig skjult forsøk på moralisme da argumentasjonen er et desperat forsøk i å kaste dårlig argument etter dårlig argument mot de som evt selv lever eller aksepterer at andre lever et mer åpent seksuelt liv. Å da avvise moralismebskyldningene slik du gjør er da gjort på strengt talt veldig tynt grunnlag. De hadde ikke holdt i retten for å si det slik. Anonymous poster hash: 24788...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #99 Skrevet 26. august 2014 Når har jeg sagt det? Jeg har selv gjennomgått graviditet og er ikke redd for hverken sex under graviditet eller flersex utenom graviditet. Må si det sjokkerer meg at omtrent samtlige herinne er så løsslupne på barnets helse, det får meg til å lure på hva som foregår inne i knotten på flere her. La meg lime inn kilder så vi blir ferdige med diskusjonen: Så derfor; flersex utenom graviditet. Ferdig. Hvis vi holder oss til temaet her som var klamydia (klamydia er ikke er virus), så skal kondom beskytte 100% med mindre man har munnsex. Det er også mulig å ta en hurtigtest fra apoteket, og behandling av klamydia er en enkelt tablett med antobiotika som gir effekt innen 24 timer (slik var det i mine yngre dager, og neppe verre nå) - ikke noe hokuspokus. Ergo: Ingen gravide tvinges til å ta keisersnitt av den grunn. Snakker vi generelt om kjønnsykdommer ellers, så er jeg enig i at noen sykdommer kan overføres tross kondom, og at det derfor bør være en selvfølge at alle har testet seg selv om kondom brukes. Anonymous poster hash: e72cf...ec5
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 26. august 2014 #100 Skrevet 26. august 2014 På tjukka = gravid, ikke "tjukk" Og trekant while pregnant med en ukjent! Jeg forstår det. Ville bare kverulere litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå