Gjest Herr Heftig Skrevet 24. august 2014 #61 Skrevet 24. august 2014 Man skal ikke trenge å gjøre ting man ikke har lyst til. sexlivet skal ikke nødvendigvis være likesidet.
sweety pie Skrevet 24. august 2014 #62 Skrevet 24. august 2014 Nei da, absolutt ikke. Skjønte godt hva du mente. Det var kun tøys
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #63 Skrevet 24. august 2014 Å lage seg unnskyldninger og bruke andre argumenter enn de reelle har aldri være noe sjakktrekk i et velfungerende forhold. Løgn er årsaken til de aller fleste havari av forhold. En ærlig og real samtale melloom to som er åpne med hvernadre og har et godt og velfungerende tillitsforhold er en berikelse for forholdet, - det er ikke bruk av vikarierende argumenter for å unngå å gå til kjernen av en opplevd problemstilling. En oppegående partner vil også fullt ut respektere sin elskedes betenkning. Hele essensen er jo gjensidig nytelse, - for alle involverte, og det vil ikke finne sted dersom den ene parten føler seg presset eller har motvilje og ikke tenner på konseptet. Har du lest om risikoen til det ufødte barnet? Sånne perversiteter kan godt vente til hun har født, er da vel god nok unnskyldning å ikke ville skade barnet selv om man er kåt. Et barn er da viktigere enn egen nytelse, lyser godt igjennom at ikke du har barn.Anonymous poster hash: 76bfa...9de 4
Gjest Lille-pus Skrevet 24. august 2014 #64 Skrevet 24. august 2014 (endret) Har du lest om risikoen til det ufødte barnet? Sånne perversiteter kan godt vente til hun har født, er da vel god nok unnskyldning å ikke ville skade barnet selv om man er kåt. Et barn er da viktigere enn egen nytelse, lyser godt igjennom at ikke du har barn.Anonymous poster hash: 76bfa...9de Perversiteter kan du jo holde deg for god for. Jeg snakker om viktigheten av å fortelle hvorfor og ikke bruke andre plausible forklaringer enn dem som er relle for den det gjelder. Hvor sier TS at det er 3dje person som skal penetrere henne? Mener du faren er like stor om det er barnets far? I så tilfellet er det svært mange ufødte barn som hver eneste dag i vårt langstrakte land utsettes for den risiko du snakker om. Hørt om å sette noen regler? En av disse er greit at tredjeperson ikke har adgang til stikke kuken sin inn i fitta hennes. Klar nok tale for deg? Trekant har du ikke mye erfaring med, og det hører jeg. edit: Og så legger vi til at det finnes en oppfinnelse som heter kondom. Endret 24. august 2014 av Lille-pus 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #65 Skrevet 24. august 2014 Nei, heldigvis har jeg ingen sånn perverse laster.Anonymous poster hash: 76bfa...9de 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #66 Skrevet 24. august 2014 Kondom er ikke 100% sikkert.Anonymous poster hash: 76bfa...9de 2
Gjest HarryDotter Skrevet 24. august 2014 #67 Skrevet 24. august 2014 Kondom er ikke 100% sikkert.Anonymous poster hash: 76bfa...9de Helt sant...men det er ikke 100% sikkert å kjøre bil heller, men de fleste av oss gjør det vi kan for å ta ansvar...tar på oss bilbelte og kjører dit vi skal.....Slik blir det vel med puling også? 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #68 Skrevet 24. august 2014 Partnersex og flersex under graviditet er overhodet ikke det samme. Dere risikerer alltid kjønnssykdommer(ja, også med kondom) og i graviditet utsetter man barnets og mors helse for ytterligere fare. Dersom hun eksempelvis blir smittet av klamydia(som igjen kan skje selv med kondom) så kan hun ikke føde vaginalt og må ta keisersnitt om det er utbrudd når hun føder. Dette er et helsespørsmål, ikke et moralspørsmål. Dere kan fint vente med trekant til hun ikke er gravid. Hjelpes..... Nei, man kan ikke få klamydia når man bruker kondom. Gravide testes dessuten for klamydia før fødsel og gis antibiotika om de har det, men selv om de mot formodning skulle ha det likevel, så kan de fint føde vaginalt. Anonymous poster hash: e72cf...ec5 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #69 Skrevet 24. august 2014 Man skal ikke trenge å gjøre ting man ikke har lyst til. sexlivet skal ikke nødvendigvis være likesidet. Enig i det. Selv om man tenner på KKM, så betyr ikke det automatisk at man tenner på MMK. Men nå får jeg inntrykk av at TS er litt nysgjerrig og ikke får aversjoner av tanken selv om han kanskje ikke hadde foreslått det selv . Anonymous poster hash: e72cf...ec5
Gjest AllisHagtorn Skrevet 25. august 2014 #70 Skrevet 25. august 2014 Hjelpes..... Nei, man kan ikke få klamydia når man bruker kondom. Gravide testes dessuten for klamydia før fødsel og gis antibiotika om de har det, men selv om de mot formodning skulle ha det likevel, så kan de fint føde vaginalt.Anonymous poster hash: e72cf...ec5 For siste gang; kondom er ikke 100% beskyttende, og nei- man kan ikke føde vaginalt(man kan men bør ikke av smittefare). Men for all del; ha trekanter, gangbang og hvaenn absolutt de månedene man er gravid. Viktig å leve akkurat som vanlig og aldri ta helsemessige hensyn. Det er jo viktigere enn fosteret, må vite. 4
Gjest HarryDotter Skrevet 25. august 2014 #71 Skrevet 25. august 2014 For siste gang; kondom er ikke 100% beskyttende, og nei- man kan ikke føde vaginalt(man kan men bør ikke av smittefare). Men for all del; ha trekanter, gangbang og hvaenn absolutt de månedene man er gravid. Viktig å leve akkurat som vanlig og aldri ta helsemessige hensyn. Det er jo viktigere enn fosteret, må vite. Som lille-pus sa, så går det jo an å ha trekant uten at den andre mannen skal råpule også da....er jo mye gøy man kan finne på i en sånn situasjon og at man setter klare regler og grenser. Man kan ha trekant men samtidig ta ansvar for barnet. Mannen kan jo f.eks ha med seg fersk legeattest på at han er fri for sykdom. Det virket bare som du tror at å ha sex med en gravid dame er lik katastrofe? 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #72 Skrevet 25. august 2014 Spesielt Jeg likte ikke at noen andre enn samboeren min tok på magen min engang når jeg var gravid. Vanligvis blir man veldig beskyttende for kroppen sin når man er gravid. Anonymous poster hash: 05b0d...714 3
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2014 #73 Skrevet 25. august 2014 Jeg aner ikke hva jeg skal svare. Vi elsker å utforske og gjøre ville ting i sexlivet vårt. Vi har hatt trekant flere ganger med ei dame til. Jeg har jo vert i himmelen. Men nå vil hun prøve noe nytt å ha en mann med i stedet for ei dame. Jeg er heterofil og har lite lyst å.. ja.. Noen som har prøvd det før? Burde jeg være med for hennes del? Er redd hun blir skuffet. Hun vet jeg ikke har så lyst, men hun sier bare at jeg burde gjøre det for henne når hun var med på å gjøre det med ei dame for min skyld. Alt jeg roter meg oppi! Vel, du skal ikke bort i den fyren, dere to skal sammen tilfredsstille dama. Det er hva en MKM-trekant handler om.
Gjest AllisHagtorn Skrevet 25. august 2014 #74 Skrevet 25. august 2014 Som lille-pus sa, så går det jo an å ha trekant uten at den andre mannen skal råpule også da....er jo mye gøy man kan finne på i en sånn situasjon og at man setter klare regler og grenser. Man kan ha trekant men samtidig ta ansvar for barnet. Mannen kan jo f.eks ha med seg fersk legeattest på at han er fri for sykdom. Det virket bare som du tror at å ha sex med en gravid dame er lik katastrofe? Når har jeg sagt det? Jeg har selv gjennomgått graviditet og er ikke redd for hverken sex under graviditet eller flersex utenom graviditet. Må si det sjokkerer meg at omtrent samtlige herinne er så løsslupne på barnets helse, det får meg til å lure på hva som foregår inne i knotten på flere her. La meg lime inn kilder så vi blir ferdige med diskusjonen: http://www.klikk.no/helse/doktoronline/infeksjoner/article803985.ece "Kondom reduserer risikoen for smitte vesentlig, men virusene kan også smitte fra områder som ikke er dekket av kondomet. Derfor gir ikke kondom fullstendig beskyttelse." http://www.lommelegen.no/legesvar/hvordan-kan-klamydia-overf%C3%B8res-n%C3%A5r-man-bruker-kondom "Hei ! Takk for brevet ditt som tangerer viktige ting som hvordan klamydia kan overføres og hvor godt kondom beskytter. Desverre er det slik at bakterier, som f.eks. klamydia, ikke nødvendigvis venter med å hoppe fra den ene til den andre til gutten har fått på seg kondomet. Hvis guttens penis, eller tuppen av penishodet kommer i kontakt med fuktigheten fra skjeden, så kan overføringen av klamydia skje der og da, lenge før gutten gjør seg klar til selve samleiet ved å trekke på seg kondomet. Det seksuelle samværet før samleiet starter er for de fleste, særlig kvinner, nokså nødvendig for at det skal bli vellykket og mange bruker lang tid på dette, som på seksualspråket kalles for forspillet. Her kan det meste greit overføres, også klamydia, enten direkte mellom kjønnsdelene som sagt eller via hender, lepper, tunge eller på annen måte som inkluderer berøring. Så svaret på spørsmålet ditt er, helt konkret: Klamydia kan overføres selv om man har brukt kondom under samleiet." http://www.apotek1.no/sex-og-samliv/seksuelt-overforbare-sykdommer/klamydia Gravide med klamydiainfeksjon kan overføre bakterien til barnet ved fødselen og gi barnet øyebetennelse og lungebetennelse http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/klamydia-i-svangerskapet-16421.html Dersom en gravid har klamydia, vil dette kunne gi øyeinfeksjon og lungebetennelse hos det nyfødte barnet. I sjeldnere tilfeller kan klamydiainfeksjon også medføre komplikasjoner som abort, for tidlig vannavgang, for tidlig fødsel, lav fødselsvekt og dødfødsel. Klamydia kan også føre til en rekke komplikasjoner for kvinnen selv - blant annet senere sterilitet. Så derfor; flersex utenom graviditet. Ferdig. 5
Gjest Lille-pus Skrevet 25. august 2014 #75 Skrevet 25. august 2014 Når har jeg sagt det? Jeg har selv gjennomgått graviditet og er ikke redd for hverken sex under graviditet eller flersex utenom graviditet. Må si det sjokkerer meg at omtrent samtlige herinne er så løsslupne på barnets helse, det får meg til å lure på hva som foregår inne i knotten på flere her. La meg lime inn kilder så vi blir ferdige med diskusjonen: Så derfor; flersex utenom graviditet. Ferdig. Du gir meg en svært sterk mistanke om at det er selve konseptet med en MMK trkant du nærmest får trusene i twist av. Og det er greit, du trenger hverken tenne på det, praktisere det eller like det, men jeg ber deg ta en titt på den tråden som er limt øverst i dette forumet, den som heter "Vis hensyn". Det er enda godt du har redigert bort feilskjæret relatert til påstanden om klamydia og utbrudd, - for klamydia er vel så langt man vet ingen sykdom med tidvise utbrudd. Det er mange måter å unngå den smitten som man med egnede midler kan forsikre seg om at ikke er tilstede, men jeg ser at det endrer ikke din konklusjon eller det jeg nærmest oppfatter som ditt ønske om å overstyre TS og partners lystmønster. 2
Gjest AllisHagtorn Skrevet 25. august 2014 #76 Skrevet 25. august 2014 Du gir meg en svært sterk mistanke om at det er selve konseptet med en MMK trkant du nærmest får trusene i twist av. Og det er greit, du trenger hverken tenne på det, praktisere det eller like det, men jeg ber deg ta en titt på den tråden som er limt øverst i dette forumet, den som heter "Vis hensyn". Det er enda godt du har redigert bort feilskjæret relatert til påstanden om klamydia og utbrudd, - for klamydia er vel så langt man vet ingen sykdom med tidvise utbrudd. Det er mange måter å unngå den smitten som man med egnede midler kan forsikre seg om at ikke er tilstede, men jeg ser at det endrer ikke din konklusjon eller det jeg nærmest oppfatter som ditt ønske om å overstyre TS og partners lystmønster. Ikke pålegg med den teite "alle skal respektere alle". Jeg har gjerne MMK, KKM, og bedriver gjerne åpenhet i forhold. Bare ikke når jeg er gravid. Da er barnets helse viktigst. 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #77 Skrevet 25. august 2014 Vel, du skal ikke bort i den fyren, dere to skal sammen tilfredsstille dama. Det er hva en MKM-trekant handler om. Er det ikke partene selv som definerer hva DERES mmk-trekant handler om Gjest? Hvis det du sier stemmer så har jeg og mine mannlige trekantpartnere gjort trekantene våre helt "feil", for der har alle vært borti hverandre og alle har blitt tilfredsstilt av alle. Anonymous poster hash: ed92c...d83 1
Gjest HarryDotter Skrevet 25. august 2014 #78 Skrevet 25. august 2014 Når har jeg sagt det? Jeg har selv gjennomgått graviditet og er ikke redd for hverken sex under graviditet eller flersex utenom graviditet. Må si det sjokkerer meg at omtrent samtlige herinne er så løsslupne på barnets helse, det får meg til å lure på hva som foregår inne i knotten på flere her. La meg lime inn kilder så vi blir ferdige med diskusjonen: Så derfor; flersex utenom graviditet. Ferdig. Du misset det jeg skrev om legeattest? Om den andre karen kommer med en rykende fersk brev på at han er sykdomsfri så er det jo ingen risiko hverken med eller uten kondom? Og hun kan ikke bli "dobbelt gravid" heller...man trenger ikke gjøre dette mer komplisert enn det det er vetu Men ellers enig...viktig å ta hensyn til barnet 1
Gjest AllisHagtorn Skrevet 25. august 2014 #79 Skrevet 25. august 2014 (endret) Du misset det jeg skrev om legeattest? Om den andre karen kommer med en rykende fersk brev på at han er sykdomsfri så er det jo ingen risiko hverken med eller uten kondom? Og hun kan ikke bli "dobbelt gravid" heller...man trenger ikke gjøre dette mer komplisert enn det det er vetu Men ellers enig...viktig å ta hensyn til barnet Altså. På et generelt grunnlag vil jeg si at når premissene er at han ikke tenner på det, hun er gravid og man virker ha så ufattelig hastverk med å få unnagjort trekanten så tenker jeg at det er 3 stykk premisser jeg personlig synes er åpenbare tegn på at man ikke er helt reflektert og moden i forhold til å ha flersex. Samtlige her(og det fremstår for meg som om ikke en kjeft her faktisk har gjennomgått graviditet og fødsel, ei heller har helt innsikt i grunnleggende kunnskap om helse og sex) glemmer også helt bort aspektet med hva graviditet, fødsel og barn gjør med et parforhold. Det er god grunn til at skilsmissetallene skyter i været akkurat da, og det er ikke spesielt gunstig for hva som venter dem å dra inn en tredjepart. Hun er bare 2 mnd på vei, og de slår meg ikke som et voksent par med mange felles opplevelser og erfaring. Snart blir magen synlig, og fosteret begynner å synes utenpå magen(blant annet armer og ben som sparker tydelig under sex), og moren vil få et helt annet forhold til kroppen sin og babyen inni der enn hun har nå. Det virker ikke de to å fatte. Dermed kan det være en idè å vente med trekantideen til han tenner på det, hun ikke er gravid og de faktisk har erfart litt hva de er i ferd med å begi seg utpå(altså barnet og det nye livet som foreldre og evig nr.2). Endret 25. august 2014 av AllisHagtorn 3
Gjest SoccerPlayer Skrevet 25. august 2014 #80 Skrevet 25. august 2014 Noe som er helt sikkert er at han som skal være med ikke har noe kjønnssykdommer. Det er vi 100% sikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå