Gjest AllisHagtorn Skrevet 24. august 2014 #41 Skrevet 24. august 2014 Tenkte det samme. :-P Nå blir hun i alle fall ikke gravid. Nope, men et spedbarn utsettes for store helserisikoer. Ikke spesielt kult eller ansvarlig. 4
Nevian Skrevet 24. august 2014 #42 Skrevet 24. august 2014 (endret) Jeg er heterofil og har lite lyst å.. ja. Jeg tipper hun også er heterofil og egentlig hadde lite lyst til å...ja. Men hun gjorde det likevel - du skjønner hvor jeg vil. Endret 24. august 2014 av Nevian 7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #43 Skrevet 24. august 2014 Ideelt sett burde vel forventningene til eventuell gjengjeldelse vært avklart før dere hadde den første trekanten. Hun burde sagt ifra om hun forventet det samme fra deg, og du burde spurt. Så her har begge trådd litt uforsiktig. Jeg syns ikke der er noen grunn til at hun kunne kreve dette av deg. Kan det være at hun bevisst ikke sa fra om at hun ville ha mannetrekant fordi etter den første trekanten var ferdig, så tenkte hun at hun kunne bruke det som overtalelse om du ikke var helt med på ideen? Men det ser ut som om det er greit for deg allikevel? Selv om du er litt skeptisk. Anonymous poster hash: 05682...ab8 1
Ylva Virvla Skrevet 24. august 2014 #44 Skrevet 24. august 2014 Nope, men et spedbarn utsettes for store helserisikoer. Ikke spesielt kult eller ansvarlig. Kondom. 4
Gjest Coolaid Skrevet 24. august 2014 #45 Skrevet 24. august 2014 SoccerPlayer, on 23 Aug 2014 - 22:12, said: Jeg aner ikke hva jeg skal svare. Vi elsker å utforske og gjøre ville ting i sexlivet vårt. Vi har hatt trekant flere ganger med ei dame til. Jeg har jo vert i himmelen. Men nå vil hun prøve noe nytt å ha en mann med i stedet for ei dame. Jeg er heterofil og har lite lyst å.. ja.. Noen som har prøvd det før? Burde jeg være med for hennes del? Er redd hun blir skuffet. Hun vet jeg ikke har så lyst, men hun sier bare at jeg burde gjøre det for henne når hun var med på å gjøre det med ei dame for min skyld. Alt jeg roter meg oppi! Kom igjen. Du blir ikke mer gay av trekant med mann enn en dame.... Du er bare usikker på deg selv, kanskje fyren er kjekkere eller presterer bedre tenker du vel... neste gang tar dere både en mann og en dame med på 4kant Hvorfor har du ikke lyst ts ? (seriøst spørsmål )
Gjest Coolaid Skrevet 24. august 2014 #46 Skrevet 24. august 2014 AnonymBruker, on 24 Aug 2014 - 03:39, said: Å gud noe så motbydelig, dama di er på tjukka og dere skal ha trekant, SYKT!! Er ikke mulig å være så motbydelige så går nå ut ifra at dette er en trolletråd.Anonymous poster hash: 76bfa...9de det er jo ikke forskjell på det og å ha "vanlig" sex når man er to måneder på vei.... sex er sex. Snart er det vel gale om man liker å bli spanket når man er gravid...det blir vel barnemishandling ? Det har ikke noe med at det er sykt å gjøre dersom det er slik sex paret ønsker å ha?
Gjest SoccerPlayer Skrevet 24. august 2014 #47 Skrevet 24. august 2014 Partnersex og flersex under graviditet er overhodet ikke det samme. Dere risikerer alltid kjønnssykdommer(ja, også med kondom) og i graviditet utsetter man barnets og mors helse for ytterligere fare. Dersom hun eksempelvis blir smittet av klamydia(som igjen kan skje selv med kondom) så kan hun ikke føde vaginalt og må ta keisersnitt om det er utbrudd når hun føder. Dette er et helsespørsmål, ikke et moralspørsmål. Dere kan fint vente med trekant til hun ikke er gravid. Vi kjenner fyren som skal være med og han har aldri hatt noe som helst kjønn sykdom. I tillegg til skal vi bruke kondom begge to. Det har hun gitt streng beskjed om. Vi skjønner risikoen. Derfor hun valgte en vi kjenner godt og som er til å stole på.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 24. august 2014 #48 Skrevet 24. august 2014 (endret) Kom igjen. Du blir ikke mer gay av trekant med mann enn en dame.... Du er bare usikker på deg selv, kanskje fyren er kjekkere eller presterer bedre tenker du vel... neste gang tar dere både en mann og en dame med på 4kant Hvorfor har du ikke lyst ts ? (seriøst spørsmål ) Det er bare det med at det er en mann, men jeg får manne meg opp og ikke feige ut. Hun turte med ei ekstra dame. Da må jeg tørre også. Da har jeg turt noe som kanskje ikke mange andre hadde gjort Endret 24. august 2014 av SoccerPlayer
Gjest AllisHagtorn Skrevet 24. august 2014 #49 Skrevet 24. august 2014 Kondom. Som jeg skrev er heller ikke kondom garanti. Derav legger man trekanter utenom graviditet. 3
norw Skrevet 24. august 2014 #50 Skrevet 24. august 2014 Har TS overtalt/presset henne til å ta med en dame til? Hvis ikke (altså at hun hadde like mye glede av dette, kanskje hun foreslo det selv osv), så er den trekanten i hvert fall ikke noe argument for å ta med en ekstra mann nå. Dette handler ikke så mye om hva man tør eller ikke tør, men hva man tenner på og har glede av. Liten vits i å gjøre dette bare for å glede dama eller vise hvor "tøff" man er.
sweety pie Skrevet 24. august 2014 #51 Skrevet 24. august 2014 Trekant finnes ikke i min ordbok..noe så patetisk å dele partneren slik... 1
Gjest Iben Skrevet 24. august 2014 #52 Skrevet 24. august 2014 Trekant finnes ikke i min ordbok..noe så patetisk å dele partneren slik... Må være en trollgammel utgave. 6
Gjest SoccerPlayer Skrevet 24. august 2014 #53 Skrevet 24. august 2014 Har TS overtalt/presset henne til å ta med en dame til? Hvis ikke (altså at hun hadde like mye glede av dette, kanskje hun foreslo det selv osv), så er den trekanten i hvert fall ikke noe argument for å ta med en ekstra mann nå. Dette handler ikke så mye om hva man tør eller ikke tør, men hva man tenner på og har glede av. Liten vits i å gjøre dette bare for å glede dama eller vise hvor "tøff" man er. Nei jeg har aldri presset henne til noe, og hun presser ikke meg. Er nok litt for spenningen sin skyld også. Har både lyst og ikke lyst samtidig. Er vertfall en vi kan være trygge på og kjenner godt. Er vel mest redd for at det blir flaut. Kan ikke tro at hun får følelser for han pga en trekant.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #54 Skrevet 24. august 2014 Ser at mange her mener at det skal være symmetri i alt man gjør, men jeg er ikke nødvendigvis enig i det ts, med mindre dere avtalte at dere også skulle prøve med en ekstra mann før dere hadde mkk-trekant. Jeg kan forstå at hun opplever det som litt urettferdig om du ikke vil ha mmk-trekant siden hun gikk med på mkk men hun kan ikke kreve det av deg om dere ikke avtalte det. Du må nok kanskje regne med at hun vil bli mindre villig til å eksperimentere med ting som tenner kun deg i fremtiden (og du må kanskje regne med at det ikke blir flere kkm-trekanter heller) men kreve at du gjengjelder - nei, det kan hun ikke. Anonymous poster hash: 5cf81...aed
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #55 Skrevet 24. august 2014 Ideelt sett burde vel forventningene til eventuell gjengjeldelse vært avklart før dere hadde den første trekanten. Hun burde sagt ifra om hun forventet det samme fra deg, og du burde spurt. Så her har begge trådd litt uforsiktig. Jeg syns ikke der er noen grunn til at hun kunne kreve dette av deg. Kan det være at hun bevisst ikke sa fra om at hun ville ha mannetrekant fordi etter den første trekanten var ferdig, så tenkte hun at hun kunne bruke det som overtalelse om du ikke var helt med på ideen? Men det ser ut som om det er greit for deg allikevel? Selv om du er litt skeptisk. Anonymous poster hash: 05682...ab8 Helt enig i denne. Nå skal jeg ikke bruke for mye plass på å være etterpåklok, men generelt bør man avklare forventninger og holdninger før man begir seg ut på det å ta inn en ekstra person i sexlivet. Nå når "skaden" har skjedd så bør ts ikke la seg overtale om dama bruker dette som pressmiddel. Å motvillig ta inn en tredjepart i sexlivet kan være mye mer skadelig for forholdet over tid, enn å sette grenser for seg selv og hvor langt man vil gå. Anonymous poster hash: 5cf81...aed
Gjest Lille-pus Skrevet 24. august 2014 #56 Skrevet 24. august 2014 Det er bare det med at det er en mann, men jeg får manne meg opp og ikke feige ut. Hun turte med ei ekstra dame. Da må jeg tørre også. Da har jeg turt noe som kanskje ikke mange andre hadde gjort Det har du så evig rett i ! Det er alltid noen som bruker store ord, og så stanser det ved de store ordene 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #57 Skrevet 24. august 2014 Det er bare det med at det er en mann, men jeg får manne meg opp og ikke feige ut. Hun turte med ei ekstra dame. Da må jeg tørre også. Da har jeg turt noe som kanskje ikke mange andre hadde gjort Men nå kan du jo bruke dette med helserisiko som en unnskyldning da, så får du hvertfall utsatt det til etter fødselen.... Og da får dere kanskje andre ting å tenke på enn trekant...... Si at du av hensyn til det ufødte barnet vil legge dette på is du..... Anonymous poster hash: 3e02a...8c3
Gjest Lille-pus Skrevet 24. august 2014 #58 Skrevet 24. august 2014 Men nå kan du jo bruke dette med helserisiko som en unnskyldning da, så får du hvertfall utsatt det til etter fødselen.... Og da får dere kanskje andre ting å tenke på enn trekant...... Si at du av hensyn til det ufødte barnet vil legge dette på is du..... Anonymous poster hash: 3e02a...8c3 Å lage seg unnskyldninger og bruke andre argumenter enn de reelle har aldri være noe sjakktrekk i et velfungerende forhold. Løgn er årsaken til de aller fleste havari av forhold. En ærlig og real samtale melloom to som er åpne med hvernadre og har et godt og velfungerende tillitsforhold er en berikelse for forholdet, - det er ikke bruk av vikarierende argumenter for å unngå å gå til kjernen av en opplevd problemstilling. En oppegående partner vil også fullt ut respektere sin elskedes betenkning. Hele essensen er jo gjensidig nytelse, - for alle involverte, og det vil ikke finne sted dersom den ene parten føler seg presset eller har motvilje og ikke tenner på konseptet. 1
sweety pie Skrevet 24. august 2014 #59 Skrevet 24. august 2014 Må være en trollgammel utgave. Så man må like trekant for å være så 2014, du. 1
Gjest Iben Skrevet 24. august 2014 #60 Skrevet 24. august 2014 Så man må like trekant for å være så 2014, du. Nei da, absolutt ikke. Skjønte godt hva du mente. Det var kun tøys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå