norw Skrevet 24. august 2014 #21 Skrevet 24. august 2014 Om du ikke vil være med på kmm, så burde du ikke sagt ja til kkm. Likt skal være likt. Anonymous poster hash: 8e05b...c78 Ingen automatikk i at han skal gå med på dette bare fordi de har hatt med en dame tidligere. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #22 Skrevet 24. august 2014 Hun fortjener jo å få ha sex med en ekstra mann når dere har hatt sex med en ekstra dame. Sånn er det bare, enten du liker det eller ikke. Anonymous poster hash: fcb01...efe 6
Gjest HarryDotter Skrevet 24. august 2014 #23 Skrevet 24. august 2014 Er så ekstremt glad jeg slipper å ta stilling til noe slikt! Hva er det du har viklet deg oppi TS? 2
Gjest AllisHagtorn Skrevet 24. august 2014 #24 Skrevet 24. august 2014 (endret) Jo ca 2 måneder på vei. Hun vil ha trekant likevel. Jeg skal gjøre det for hennes del og kan innrømme at jeg tenner litt på tanken av at hun får nyte to menn samtidig. You have got to be fucking kidding me. Du tuller. Du er ikke seriøs. Hæ? Jesus. De sier det er lurt med normal vurderingsevne når man får barn. Få dere noe av det. Endret 24. august 2014 av AllisHagtorn 5
Gjest SoccerPlayer Skrevet 24. august 2014 #25 Skrevet 24. august 2014 Si meg er det noe galt med trekant når hun er gravid? Livsfarlig eller noe? Vi har mye sex selv om hun er gravid og ikke er dårlig. Har ikke hørt at det er noe galt med det før. Trekant er vel ikke så mye verre?
Gjest SoccerPlayer Skrevet 24. august 2014 #26 Skrevet 24. august 2014 Er så ekstremt glad jeg slipper å ta stilling til noe slikt! Hva er det du har viklet deg oppi TS? Lurer jeg også på xD typisk meg å rote meg opp i alt mulig :/
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #27 Skrevet 24. august 2014 Si meg er det noe galt med trekant når hun er gravid? Livsfarlig eller noe? Vi har mye sex selv om hun er gravid og ikke er dårlig. Har ikke hørt at det er noe galt med det før. Trekant er vel ikke så mye verre? Syns det er smart at dere gjør det mens hun er gravid jeg Tenk så dumt om hun hadde blitt gravid i etterkant av trekant! Anonymous poster hash: 3e02a...8c3 10
Gjest SoccerPlayer Skrevet 24. august 2014 #28 Skrevet 24. august 2014 Å gud noe så motbydelig, dama di er på tjukka og dere skal ha trekant, SYKT!! Er ikke mulig å være så motbydelige så går nå ut ifra at dette er en trolletråd.Anonymous poster hash: 76bfa...9de Du skjønner jeg elsker dama mi så høyt og sterk (i motsetning til mange andre) at jeg gjør alt for henne. Har hun lyst så har hun lyst. Jeg kan ikke styre følelsene hennes. Ekkelt? Greit for meg. Så lenge det ikke er ekkelt for henne.
Gjest Lille-pus Skrevet 24. august 2014 #29 Skrevet 24. august 2014 Her har du fått så mye fordommer og brukeres helt personlige meninger presentert som 'verdensstandard' at halvparten kunne vært overdose. Til saken: Tenner dere begge på tanken? Det er jo liksom en forutsetning for at det skal bli vellykket. Om dette er et delt ønske så vil det lønne seg å utdetaljere egne sperrer og egne triggere overfor hverandre. Når dere har det på plass så er gjenstår å finne 3dje mann. Et tips i så henseende er at du finner og hun godkjenner. Da er mye av de potensielle sjalusigeneratorene feid av veien. 6
Gjest HarryDotter Skrevet 24. august 2014 #30 Skrevet 24. august 2014 Lurer jeg også på xD typisk meg å rote meg opp i alt mulig :/ På den annen side...Du får jo oppleve mye spennede og da......Værste som kan skje er vel at det blir kleint? Regner med at du stoler såpass på henne at det ikke skjærer seg pga trekant? I.o.m at dere har prøvd før med dame mener jeg? Husk at du kunne vært en av dem uheldige gutta som havner med en dame som syntes det er ekkelt og flaut med lyset på Vær taknemlig for at du har en så kul og frisk frøken ved din side 3
Gjest SoccerPlayer Skrevet 24. august 2014 #31 Skrevet 24. august 2014 På den annen side...Du får jo oppleve mye spennede og da......Værste som kan skje er vel at det blir kleint? Regner med at du stoler såpass på henne at det ikke skjærer seg pga trekant? I.o.m at dere har prøvd før med dame mener jeg? Husk at du kunne vært en av dem uheldige gutta som havner med en dame som syntes det er ekkelt og flaut med lyset på Vær taknemlig for at du har en så kul og frisk frøken ved din sideJa jeg er glad hun er "eventyrlysten". Jeg tenker at jeg overlever nok, og jeg blir alltid tent når jeg ser hun nyter.
Ylva Virvla Skrevet 24. august 2014 #32 Skrevet 24. august 2014 Ingen av dere bør gjøre ting dere ikke har lyst til. 2
Ylva Virvla Skrevet 24. august 2014 #33 Skrevet 24. august 2014 Syns det er smart at dere gjør det mens hun er gravid jeg Tenk så dumt om hun hadde blitt gravid i etterkant av trekant! Anonymous poster hash: 3e02a...8c3 Tenkte det samme. :-P Nå blir hun i alle fall ikke gravid. 3
Gjest Lille-pus Skrevet 24. august 2014 #34 Skrevet 24. august 2014 Ja jeg er glad hun er "eventyrlysten". Jeg tenker at jeg overlever nok, og jeg blir alltid tent når jeg ser hun nyter. Det er et veldig godt utgangspunkt. Og om ingen av dere plages med sjalusi, - fordi dere vet at dere kan stole på hverandre og at ingen av dere bruker den andre som en brikke i et spill for å finne en bedre partner, så er grunnmuren lagt. Det er ingen regler som sier at dere må finne en biseksuell mann og at du må leke med ham, eller han må leke med deg. Tredjeperson er der som et supplement til økt nytelse for paret, han (i dette tilfellet) må også ha kvinnens nytelse som en av sine viktigste tenningsmekanismer. Så sjekk at gjesten har et tenningsmønster som er sammenfallende med deres eget. 3
Gjest SoccerPlayer Skrevet 24. august 2014 #35 Skrevet 24. august 2014 Det er et veldig godt utgangspunkt. Og om ingen av dere plages med sjalusi, - fordi dere vet at dere kan stole på hverandre og at ingen av dere bruker den andre som en brikke i et spill for å finne en bedre partner, så er grunnmuren lagt. Det er ingen regler som sier at dere må finne en biseksuell mann og at du må leke med ham, eller han må leke med deg. Tredjeperson er der som et supplement til økt nytelse for paret, han (i dette tilfellet) må også ha kvinnens nytelse som en av sine viktigste tenningsmekanismer. Så sjekk at gjesten har et tenningsmønster som er sammenfallende med deres eget.Ja vi har alltid kunnet stole på hverandre og jeg har aldri fått følelser for hun som var med når det var ei ekstra dame med, så da tror jeg ikke hun får følelser for denne fyren som skal være med heller.
Gjest Lille-pus Skrevet 24. august 2014 #36 Skrevet 24. august 2014 Ja vi har alltid kunnet stole på hverandre og jeg har aldri fått følelser for hun som var med når det var ei ekstra dame med, så da tror jeg ikke hun får følelser for denne fyren som skal være med heller. Om dere ikke har gjort det, så snakk godt om hvilke egenskaper (psykisk og fysisk) tredjeperson skal ha, og så finner dere en som tilfredsstiller disse parkravene. Om det er flere aktuelle så velger du ut den som er mest passende og som du føler deg komfortabel med. Hennes oppgave er å godkjenne ditt valg. Da fjernes den siste rest av eventuell tvil, fordi dersom man ikke har snakket det ut i forkant så har alle et eller annet som gjør at de kan bli usikre på seg selv dersom det er den andre part som finner tredjeperson, og uheldigvis har valgt et menneske som har akkurat det du selv føler at er ditt svake punkt. Tenk deg en kvinne som synes hun har et par kilo for mye, og hennes mannlige partner velger en sylslank og veldig fit kvinne som tredjeperson. Eller en mann som føler seg litt usikker på om penis er stor nok, og hun velger en kar med monsterkuk. Noen har tenningen sin nøyaktig på det området de selv ikke føler seg sterkest, og da er det så uhyre viktig at åpen tenningsdilog er etablert. Elelrs kan det være den sikre død for et ellers ok forhold. Nå ble det mye infor her som kanskje ikke er aktuell for deres del, men som kan hjelpe andre mer søkende par i nesten tilsvarende situasjon. 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #37 Skrevet 24. august 2014 Jeg har hatt trekant med to menn (er dame), men da var jeg ikke i noe forhold. Jeg gjorde det fordi jeg tenner på to menn sammen (altså at de faktisk koser med og tar på hverandre og evt også har sex) og ikke for å ha sex med to menn samtidig for det er ikke noe jeg har et stort behov for. Dere bør snakke om hvorfor hun vil ha mmk trekant, hvis det er for å ha sex med to menn samtidig så trenger du jo ikke "gjøre noe" med denne andre mannen og hun blir likevel fornøyd. Hvis hun derimot er som meg (ønsker trekant for å se deg med en annen mann) da blir det jo litt langer vekk fra komfortsonen din sånn jeg har skjønt det.. Så har jo en del damer en del lettere for å få følelser for noen enn det menn har så dere må jo vurdere den risikoen. Velg en som du er komfortabel med å ha med, en som du ikke føler deg underlegen eller sånn. Egentlig så burde vel dere ha avklart dette med mmk trekant før dere hadde kkm trekant, så slapp du å føle på dette at du skylder henne en mmk trekant fordi dere hadde en kkm trekant. Litt sent nå det da, men snakk sammen. Hva forventer hun? Føler hun at du skylder henne en mmk trekant? Hva synes hun om at du egentlig ikke har lyst? Jeg ville f eks aldri "tvunget" en partner til å gjøre noe som han egentlig ikke vil gjøre, for når det ikke er lystbetont fra begges side så blir det ikke noe særlig heller. VET hun at du ikke vil? Anonymous poster hash: ed92c...d83 1
Gjest New_Girl Skrevet 24. august 2014 #38 Skrevet 24. august 2014 Skjønner ikke helt denne likt skal være likt-tankegangen her jeg. Man tenner jo på forskjellige ting. Jeg har i hvert fall ikke noe ønske om å presse mannen til å gjøre noe han egentlig ikke vil. 4
Gjest AllisHagtorn Skrevet 24. august 2014 #39 Skrevet 24. august 2014 Si meg er det noe galt med trekant når hun er gravid? Livsfarlig eller noe? Vi har mye sex selv om hun er gravid og ikke er dårlig. Har ikke hørt at det er noe galt med det før. Trekant er vel ikke så mye verre? Partnersex og flersex under graviditet er overhodet ikke det samme. Dere risikerer alltid kjønnssykdommer(ja, også med kondom) og i graviditet utsetter man barnets og mors helse for ytterligere fare. Dersom hun eksempelvis blir smittet av klamydia(som igjen kan skje selv med kondom) så kan hun ikke føde vaginalt og må ta keisersnitt om det er utbrudd når hun føder. Dette er et helsespørsmål, ikke et moralspørsmål. Dere kan fint vente med trekant til hun ikke er gravid. 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #40 Skrevet 24. august 2014 Hvis du får ha en ekstra jente, så får du virkelig unne henne å ha en ekstra mann. Anonymous poster hash: 94b32...8d2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå