Gå til innhold

Kjæresten vil ha trekant med meg og en mann til!

Anbefalte innlegg

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal svare. Vi elsker å utforske og gjøre ville ting i sexlivet vårt. Vi har hatt trekant flere ganger med ei dame til. Jeg har jo vert i himmelen. Men nå vil hun prøve noe nytt å ha en mann med i stedet for ei dame. Jeg er heterofil og har lite lyst å.. ja..

Noen som har prøvd det før? Burde jeg være med for hennes del? Er redd hun blir skuffet. Hun vet jeg ikke har så lyst, men hun sier bare at jeg burde gjøre det for henne når hun var med på å gjøre det med ei dame for min skyld. Alt jeg roter meg oppi!

Skrevet

Vis at du er en mann nå og si ja til ville ting som inneholder en mann til. Likt for likt.

Anonymous poster hash: b2a71...933
  • Liker 21
Skrevet

Så lenge ballene ikke kommer borti hverandre er det ikke homofilt.

Anonymous poster hash: 5df55...74e
  • Liker 8
Gjest SoccerPlayer
Skrevet (endret)

Vis at du er en mann nå og si ja til ville ting som inneholder en mann til. Likt for likt.

Anonymous poster hash: b2a71...933

Ja. Kjenner fyren som skal være med, så er redd det blir litt flaut. Eller at hun kommer til å like han/få følelser for han. Selv om jeg aldri kan tro det, så får jeg sånne tanker opp.

Endret av SoccerPlayer
Skrevet

Gjør et kompromiss og velg en dere ikke kjenner da, evt. finne en på nett. Da blir det ikke kleint og det er mindre sjanse for at hun får følelser for fyren.

Dere trenger jo ikke å gjøre noe med hverandre, bare bytte på dama. Da vil jeg ikke si det er mer homofilt enn å stå i guttegarderoben, egentlig.

Anonymous poster hash: 75206...109
  • Liker 5
Skrevet

Fikk du følelser for hun dama dere hadde med?

Trekant er ren sex, men det er viktig at dere er trygge på hverandre.

Uansett så mener jeg at det må gå begge veier.

Har hatt det med min samboer og en mann til. Det var nydelig, men ble ikke forelsket eller betatt av tredjemann. Det var sex der og da.

Anonymous poster hash: 430a5...4e8

• Liker 4
Skrevet

Så lenge ballene ikke kommer borti hverandre er det ikke homofilt. Anonymous poster hash: 5df55...74e

Personlig ville jeg ha prøvd å unngå øyekontakt også....

Anonymous poster hash: 3e02a...8c3

• Liker 4
Skrevet

Personlig ville jeg ha prøvd å unngå øyekontakt også....

Anonymous poster hash: 3e02a...8c3

:fnise:

Anonymous poster hash: 55d50...d38

• Liker 3
Skrevet

æsj

Anonymous poster hash: 9e3b1...963
  • Liker 2
Gjest AllisHagtorn
Skrevet

Om du ikke tenner på det selv ville det vært helt poengløst for mitt vedkommende iallefall.

• Liker 4
Skrevet

Om du ikke vil være med på kmm, så burde du ikke sagt ja til kkm. Likt skal være likt.

Anonymous poster hash: 8e05b...c78
  • Liker 17
Skrevet

En tar henne foran, den andre bak. Ingen baller borti hverandre. Og dere kan se ned på henne i stede på hverandre. Kanskje du finner det pirrende at hun suger deg mens en annen man tar henne bakfra?

Hun hadde trekant med deg og en dame, så hopp i det for hennes del.

Anonymous poster hash: fb724...0db
  • Liker 5
Skrevet

Dere har hatt trekant flere ganger med ei dame til sier du. På tide at du gir noe tilbake til henne da, gi henne en mann til.

• Liker 11
Skrevet

Hvis dere har hatt trekant med en dame til før, synes jeg det ville være urimelig dersom du ikke sier ja når hun vil prøve trekant med en en mann.

Anonymous poster hash: de80f...c33

• Liker 12
Skrevet

Om du ikke tenner på det selv ville det vært helt poengløst for mitt vedkommende iallefall.

Slenger meg på denne.

Trekant med en ekstra jente har vel hun også hatt et ønske om, og likt - siden de har gjort det flere ganger. Dermed har det vært noe begge ønsket å prøve.

Men om trådstarter ikke tenner på idéen om en ekstra mann, så ser jeg ikke poenget med å gjennomføre. Det skal jo være en positiv greie for begge to.

• Liker 12
Annonse
Gjest AllisHagtorn
Skrevet

Slenger meg på denne.

Trekant med en ekstra jente har vel hun også hatt et ønske om, og likt - siden de har gjort det flere ganger. Dermed har det vært noe begge ønsket å prøve.

Men om trådstarter ikke tenner på idéen om en ekstra mann, så ser jeg ikke poenget med å gjennomføre. Det skal jo være en positiv greie for begge to.

Tja, mitt inntrykk er at "ungdommen idag" (les; alle under 25) har fått det for seg at de burde være med på alt kjærestene vil, så det kan jo tenkes hun bare synes kkm var en helt OK idé.

Også litt underlig å eksperimentere såpass at man drar tredjeparter inn i sexlivet uten å vite klart hvor de aller fleste preferanser ligger på forhånd.

Men joda, det er nok endel kvinner der ute med knuste MMKdrømmer etter de selv har vært med på kkm fordi det jo "er så naturlig" :P

• Liker 2
Skrevet

Er ikke dama de gravid?

Anonymous poster hash: 73514...8a0
  • Liker 2
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Er ikke dama de gravid?

Anonymous poster hash: 73514...8a0

Jo ca 2 måneder på vei. Hun vil ha trekant likevel. Jeg skal gjøre det for hennes del og kan innrømme at jeg tenner litt på tanken av at hun får nyte to menn samtidig.
Gjest Nordavind
Skrevet

Kunne ALDRI hatt trekant hvor en annen mann er inkludert.

Skrevet

Å gud noe så motbydelig, dama di er på tjukka og dere skal ha trekant, SYKT!! Er ikke mulig å være så motbydelige så går nå ut ifra at dette er en trolletråd.

Anonymous poster hash: 76bfa...9de

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...