Gå til innhold

Jeg må nesten le av hvor fort tida går..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles f.eks som et bittelitte øyeblikk siden august 2010... Og så er det 4 år siden!

Snålt å tenke på hvor mye vi mennesker streber etter å rekke ting innen en viss tid. Bli ferdig utdannet innen da, være gift innen da, få første barn innen da..

Jeg har gitt opp å strebe etter mål med tidsperspektiv! Tida går altfor fort til at jeg rekker det uansett. Jeg har ikke mentalt overskudd til å orke det kjøret alle andre mennesker gjør, med å ha partner, barn og en karriere..

Jeg er ikke 30 enda, men plutselig er jeg 40 år, og uten utdanning eller barn. Sannsynligvis. Og det må jeg forberede meg på å kunne takle.. Det å bli ansett som en taper i samfunnet.

Var ikke noe spørsmål i dette innlegget, følte bare for å undre litt over det.

Noen som tenker/føler det samme?

Anonymous poster hash: 25a7e...c16
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det samme som deg! og jeg er 20!

Stresset med å passe inn i samfunnet, å være slik som alle andre, har ført til at jeg har fått sosial angst og depresjon.

Anonymous poster hash: 45741...77c
Gjest SoccerPlayer
Skrevet (endret)

Ingen er tapere i samfunnet selv om de er 40 + og uten utdanning eller barn. Livet handler ikke bare om det. Men å leve livet sånn vi vil selv :)

Endret av SoccerPlayer
Skrevet

Ja, føler det samme! Tiden eskalerer hele tiden. Et år nå, er like langt som er par mnd. føltes for noen år siden. Er i slutten av 20-årene, men føler at jeg er 23-24.

Anonymous poster hash: 33e66...7a4

Skrevet

Ingen er tapere i samfunnet selv om de er 40 + og uten utdanning eller barn. Livet handler ikke bare om det. Men å leve livet sånn vi vil selv :)

Skulle ønske jeg greide å være enig..

Anonymous poster hash: 25a7e...c16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...