AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Jeg vurderer å gå fra samboeren men synes det er vanskelig å ta steget helt ut og trenger litt hjelp. Har laget en liste med hva som taler for og hva som taler i mot: Det som taler for: - jeg stoler ikke skikkelig på han. Synes han er flørtete med andre og jeg føler meg derfor ofte utilpass i selskp med andre. - vi har snakket om å kjøpe leilighet sammen, men han er veldig lite ivrig. - han er usikker på om han vil gifte seg med meg. - jeg føler jeg tar mer del i hans liv enn han tar i mitt. - vi krangler en del. - vi prater sjelden om dype tema. Det som taler i mot: - han er en snill og omsorgsfull mot familie og venner. - vi har det bra sammen når vi er bare oss to. - vi prater lett om hverdagslige ting. - vi har veldig god sex. - vi går ofte ut på restaurant/kino. - jeg vil få det vanskeligere økonomisk uten han. - jeg elsker han.Anonymous poster hash: f3edc...c3e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Hvorfor er han usikker på kjøp av leilighet og giftemål? Er det derfor han er flørtete med andre? Og hva krangler dere om? Av det som taler for er det viktig at han er snill og omsorgsfull, god sex og at du elsker han. Det andre finner du hos venner og nesten hvem som helst. Og det som taler imot kan jo rettes på om dere oppklarer en del som jeg først nevnte. Anonymous poster hash: 72fa6...76c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Jeg tror han er litt usikker. Noen menn er ganske redde når det kommer til forpliktelser, og derfor utagerer de ved å kanskje flørte, da, med andre. Ikke at han ikke vil noe mer med deg, men det kan kun være fordi han er redd for å "binde seg", ordentlig liksom. Håper det ordner seg, da! Anonymous poster hash: b1fd0...d1d
fyttigrisen Skrevet 23. august 2014 #4 Skrevet 23. august 2014 Det som taler i mot: - vi går ofte ut på restaurant/kino.Anonymous poster hash: f3edc...c3e ...................................................................................
Gjest _LilleMy Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 Min mening er at de positive punktene dine overveier de negative, men dette må du jo føle helt på selv. Du vurderer det jo trossalt. Utenom kranglingen og tillitsproblemene dine så synes jeg dette bare var småting. Han virker usikker etter det du skriver. Hva krangler dere om? Er det store krangler, eller bare små bagateller?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Det som taler i mot: - vi går ofte ut på restaurant/kino.Anonymous poster hash: f3edc...c3e ................................................................................... Ja, vi finner på ting sammen som restaurant og kino men også konserter, teater osv. Synes det er viktig at vi ikke bare sitter hjemme i sofaen.Anonymous poster hash: f3edc...c3e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #7 Skrevet 23. august 2014 Vi har kommunikasjonsproblemer i det at han hater å snakke om følelser. Han liker heller ikke å snakke om veien videre i forholdet eller fremtiden. Dette er ting jeg har behov for å ta opp innimellom. Når jeg tar opp slike tema og han er unnvikende ender det nesten alltid i krangling. Det blir også ofte krangling når jeg synes han flørter med andre og sier det til han. Har vendt meg til å bry meg mindre om det, men av og til må det bare ut. Før kranglet vi ofte om jeg hadde vært på fest og røykt sigaretter. Han ble dritsur. Jeg røyker aldri mer nå. Vi kan krangle om rydding og vasking hjemme en sjelden gang. Da er han sur fordi han synes ikke jeg gjør nok. Vi krangler riktignok mindre enn før. Har vært samboere i 4,5 år. Før kunne vi krangle flere ganger i uka. Nå er det mer annenhver uke. TsAnonymous poster hash: f3edc...c3e
94happy Skrevet 23. august 2014 #8 Skrevet 23. august 2014 Vi har kommunikasjonsproblemer i det at han hater å snakke om følelser. Han liker heller ikke å snakke om veien videre i forholdet eller fremtiden. Dette er ting jeg har behov for å ta opp innimellom. Når jeg tar opp slike tema og han er unnvikende ender det nesten alltid i krangling. Det blir også ofte krangling når jeg synes han flørter med andre og sier det til han. Har vendt meg til å bry meg mindre om det, men av og til må det bare ut. Før kranglet vi ofte om jeg hadde vært på fest og røykt sigaretter. Han ble dritsur. Jeg røyker aldri mer nå. Vi kan krangle om rydding og vasking hjemme en sjelden gang. Da er han sur fordi han synes ikke jeg gjør nok. Vi krangler riktignok mindre enn før. Har vært samboere i 4,5 år. Før kunne vi krangle flere ganger i uka. Nå er det mer annenhver uke. TsAnonymous poster hash: f3edc...c3e Jeg ville kanskje sagt det som det var, enten så MÅ kommunikasjonsproblemene løses (slike problemer blir ikke mindre etterhvert) eller så må dere bryte opp. Det er mitt tips, selv om jeg alltid er for å prøve å løse før brudd.
Gjest _LilleMy Skrevet 23. august 2014 #9 Skrevet 23. august 2014 Vi har kommunikasjonsproblemer i det at han hater å snakke om følelser. Han liker heller ikke å snakke om veien videre i forholdet eller fremtiden. Dette er ting jeg har behov for å ta opp innimellom. Når jeg tar opp slike tema og han er unnvikende ender det nesten alltid i krangling. Det blir også ofte krangling når jeg synes han flørter med andre og sier det til han. Har vendt meg til å bry meg mindre om det, men av og til må det bare ut. Før kranglet vi ofte om jeg hadde vært på fest og røykt sigaretter. Han ble dritsur. Jeg røyker aldri mer nå. Vi kan krangle om rydding og vasking hjemme en sjelden gang. Da er han sur fordi han synes ikke jeg gjør nok. Vi krangler riktignok mindre enn før. Har vært samboere i 4,5 år. Før kunne vi krangle flere ganger i uka. Nå er det mer annenhver uke. TsAnonymous poster hash: f3edc...c3e Da ville jeg prøvd å løse kommunikasjonsproblemene først, hvis ikke ville jeg gått for brudd.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #10 Skrevet 23. august 2014 Jeg vurderer å gå fra samboeren men synes det er vanskelig å ta steget helt ut og trenger litt hjelp. Har laget en liste med hva som taler for og hva som taler i mot: Det som taler for: - jeg stoler ikke skikkelig på han.Anonymous poster hash: f3edc...c3e Dette hadde vært grunn nok for meg. Et forhold uten tillit er ikke verdt en dritt i mine øyne. Anonymous poster hash: 702be...39f
94happy Skrevet 23. august 2014 #11 Skrevet 23. august 2014 Dette hadde vært grunn nok for meg. Et forhold uten tillit er ikke verdt en dritt i mine øyne. Anonymous poster hash: 702be...39f Det hender tillit kan løses med tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå