AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Jeg har den siste tiden lagt merke til at jeg har rynker både under øynene og rundt munnen når jeg smiler. Har aldri tenkt over dette før, så vet ikke om det er noe jeg alltid har hatt eller om det har kommet med alderen. Jeg er 28 år, spiser sunt, trener jevnlig og renser huden med sminkefjerner, samt bruker fuktighetskrem morgen og kveld. Har en fin hud ellers og har ofte fått høre at jeg ser yngre ut for alderen. Er det normalt å få slike rynker i 20-årene? Og er det et tegn på at jeg gjør noe "feil"? Anonymous poster hash: de680...b89
*melis* Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 (endret) LOL! Det skal selvfølgelig stå "smiLerynker" i overskriften. TS Endret 23. august 2014 av *melis*
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Den dagen rynkene ikke forsvinner uansett om du smiler eller ei, da har du rynker. Anonymous poster hash: 48cac...496 2
Gjest BabyBlue Skrevet 23. august 2014 #4 Skrevet 23. august 2014 Selvsagt har man mimiklinjer i ansiktet, det hadde man ikke vært foruten med mindre man forholdt seg uten ansiktsuttrykk. Og det hadde jo blitt ganske vanskelig... I tillegg er det i slutten av tjueårene man ser starten på linjer og sånt, så er jo helt normalt. Bruk bare en øyekrem som trekker huden litt sammen og gir godt med fukt morgen og kveld, og fokuser på spf i produktene dine for å forebygge enda mer. Øyekrem kan man også bruke rundt munnen for å forebygge fine linjer, da det egentlig ikke er noen produkter der ute for akkurat det området.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Rynker har jeg sett på folk i begynnelsen av 20-årene. Mye kommer an på om man bruker solkrem til daglig- altså hver dag hele året, om man røyker, drikker alkohol, soler seg for mye..og så gener da selvfølgelig. Jeg har faktisk ingen mimikklinjer i ansiktet, ei heller rynker. Og jeg er ekstremt selvkritisk. Er over 40, og er også ei som ikke blir tatt for alderen sin ene og alene pga det. Anonymous poster hash: 7ba2d...a32
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Rynkene synes bedre i et magert ansikt. Du får legge på deg.Anonymous poster hash: 4a14d...407
Vulpes Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Det er helt normalt at man begynner å få linjer i ansiktet i slutten av 20-årene. Varierer veldig fra person til person, regner med at både genetikk og livsstil spiller inn. Har også sett flere i starten av 20-årene som har linjer og andre tegn på litt «eldre» hud. Sannsynligvis er du godt innenfor normalen, så ikke stress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå