AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Heisann! Var nettopp på "date" med en fyr. Drakk kaffe hos han. Vi møttes på nett, da, så har aldri møtt han før, men han bor i samme by som meg så det var liksom så enkelt å få til et møte. Satt og prata i ca halvannen time. Følte vel at det gikk helt greit, men jeg er ALDRI (da mener jeg ALDRI) på sånne type dater, altså "kaffe-date". Jeg virket kanskje litt usikker i starten, men klarte å vise meg selv bedre etterhvert som praten gikk. Han kjørte meg hjem etterpå, og ga meg en klem før jeg gikk ut av bilen. Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal tolke sånne ting. Han satt og dro seg gjennom håret endel, og satt på andre siden av sofaen så vi fikk ikke noe fysisk kontakt. Han skulle på en fest litt etter jeg dro derfra. Han satt aldri med telefonen, og da noen prøvde å ringe han, så slo han ringelyden av. Men jeg er endel år yngre enn han, han er 34 og jeg er 24, så han mente selv at jeg var litt for ung. Og at han er litt forpliktelsessky. Har ikke snakket med han i etterkant, men det er nå bare en halvtime siden vi skilte lag. Noen som har erfaringer med dette? Anonymous poster hash: 559b1...8e6
Sola de Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Slapp av! La fyren få sjans til å komme seg hjem i det minste før du forventer å høre noe mer fra han
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Slapp av! La fyren få sjans til å komme seg hjem i det minste før du forventer å høre noe mer fra han Hahaha, jaa! Det er nok en idé. Nå skal jo han på fest da, så vet ikke om jeg hører noe fra han i dag. Jeg vet ikke hvordan dette funker. TIdligere har jeg liksom dratt på besøk til noen og overnattet der, og da har det alltid endt med sex. Denne gangen var det så avslappende stemning, men jeg er litt redd for at han skal se på meg som en "potensiell venn" og etter møtet ikke se på meg som noe mer. Anonymous poster hash: 559b1...8e6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #4 Skrevet 23. august 2014 Halvannen time er ganske lite. Høres ikke ut som det var noe kjemi.Anonymous poster hash: e3f00...464
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 Halvannen time er ganske lite. Høres ikke ut som det var noe kjemi.Anonymous poster hash: e3f00...464 Han skulle på en fest, da syns i grunn det var greit, jeg. Så ble det ikke alt for lenge heller. Anonymous poster hash: 559b1...8e6
Zevs Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Har ikke snakket med han i etterkant, men det er nå bare en halvtime siden vi skilte lag. 2
LexSuperior Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Hørt noe i dag daaa? Blir nysgjerrig av sånt jeg:p
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 Hørt noe i dag daaa? Blir nysgjerrig av sånt jeg:p Tok saken i egne hender, og sendte han en melding for å spørre hvordan festen var i går. Han sa det gikk bra, og spurte hvordan min kveld gikk. Da jeg spurte om han ville treffes igjen, sa han "tror aldersforskjellen er litt stor". Da svarte jeg bare at vi kanskje kan treffes igjen. Han ville liksom være ærlig med meg, da. Det Anonymous poster hash: 559b1...8e6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #10 Skrevet 24. august 2014 Han kunne ikke i kveld, og hadde generelt "liten tid til å henge". Så nope, denne karen er ikke verdt min tid eller interesse! Følte vel egentlig at det er best sånn. Mulig jeg heller fikk et ønske om at det kunne gå bra, fordi tanken på å "ha noen" er mer forlokkende enn å ha det med HAN. Anonymous poster hash: 559b1...8e6
Gjest Coolaid Skrevet 24. august 2014 #11 Skrevet 24. august 2014 Han fant ikke interesse for deg. Så nå føler du deg litt såret ?
Kvinne87Rogaland Skrevet 24. august 2014 #12 Skrevet 24. august 2014 Øvelse gjør mester! Det tenkte jeg alltid etter dårlige eller mislykkede dater, at jaja, det er greit å øve seg litt på å date, slik at man ikke er så nervøs når man skal date mr Right! Syns det er bra at du prøver, selv om det var litt stor aldersforskjell. Man vet aldri! Etter å ha prøvd noen ganger, finner man plutselig en man skikkelig klaffer med. Man må kysse noen frosker før man finner prinsen vet du
LexSuperior Skrevet 26. august 2014 #13 Skrevet 26. august 2014 Han kunne ikke i kveld, og hadde generelt "liten tid til å henge". Så nope, denne karen er ikke verdt min tid eller interesse! Følte vel egentlig at det er best sånn. Mulig jeg heller fikk et ønske om at det kunne gå bra, fordi tanken på å "ha noen" er mer forlokkende enn å ha det med HAN. Anonymous poster hash: 559b1...8e6 Så kjedelig at det ikke klaffet. Kjenner meg så igjen i å bare like tanken på å ha noen! Gjorde det en god stund selv. Men det er bare å fortsette å date så plutselig så klaffer det på alle punkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå