Gå til innhold

Dere som jobber ved sykehjem i Oslo, når får dere utbetalt lønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nettopp fått jobb som ringevikar på sykehjem i Oslo, jeg lurer på når jeg får lønn? Hvilken dato utbetales lønnen? Jeg har lett over alt, men finner ikke svar. Jeg er sjeldent på jobb, tar bare vakter innimellom.

Anonymous poster hash: d4143...120

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er Oslo Kommune så er det den 28. :-)

Skrevet

Hvis det er Oslo Kommune så er det den 28. :-)

Takk for svar :) Det er ikke mange dager til 28. :glad:

Skrevet (endret)

Du bør undersøke om du får lønn denne måneden, eller om du må vente neste måned. Jeg er ekstravakt, og det jeg jobber i f.eks august får jeg utbetalt i septemberlønnen.

Det skal stå i kontrakten din når lønnen blir utbetalt. Det sykehjemmet jeg jobbet på utbetaler lønnen på den 20. i mnd.

Endret av Frøken.stille
Skrevet

Som det nevnes her så vil du ikke få utbetalt det du har jobbet i august før i septemberlønningen.

Anonymous poster hash: 18b9f...e9c

Skrevet

Som det nevnes her så vil du ikke få utbetalt det du har jobbet i august før i septemberlønningen.

Anonymous poster hash: 18b9f...e9c

Jeg hadde tre dager betalt opplæring i slutten av juli, disse får jeg betalt for i august. De ekstravaktene jeg tok i august betales i september ;)

TS

Skrevet

Jeg hadde tre dager betalt opplæring i slutten av juli, disse får jeg betalt for i august. De ekstravaktene jeg tok i august betales i september ;)

TS

Da får du penger på torsdag :-)

Anonymous poster hash: 644f2...08e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...