Gå til innhold

Kjæresten flytter ut men fortsetter forholdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg ble sammen med verdens beste gutt for et halvt år siden. Men jeg føler vi har startet litt i "feil ende" .

På grunn av omstendigheter rundt at han skulle flytte ut av leiligheten sin, så flyttet han inn hos meg. Han har bodd her i 4 måneder, og nå skal han flytte ut. Det har alltid vært planen at han skulle flytte ut igjen, fordi vi ikke har vært kjærester så lenge.

Problemet er at jeg føler enorm kjærlighetssorg. Han skal bo i samme by, og vi kommer fremdeles til å treffes i helger osv, men det blir ikke det samme. Vi deler ikke hverdagen sammen.

Noen som har opplevd å gå fra samboere til kjærester? Hvordan gikk det?

Vi er i midten av 20-årene hvis det er relevant.

Anonymous poster hash: 36c19...640
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må han flytte ut? Kan dere ikke bare fortsette å bo sammen?

Anonymous poster hash: 42c09...f99
Skrevet

Det går sjeldent bra. Her i gården gikk det selvsagt rett vest etter at han flyttet, og takk og pris for det! :)

Men du må nok belage deg på at dere mest sannsynlig glir bort fra hverandre. Og hvorfor ikke bare fortsette å bo sammen?

Nei TS, dette er IKKE en god ide om dere vil fortsette å være kjærester.

Anonymous poster hash: 4b027...9ea
Skrevet

Det går sjeldent bra. Her i gården gikk det selvsagt rett vest etter at han flyttet, og takk og pris for det! :)

Men du må nok belage deg på at dere mest sannsynlig glir bort fra hverandre. Og hvorfor ikke bare fortsette å bo sammen?

Nei TS, dette er IKKE en god ide om dere vil fortsette å være kjærester.

Beklager. Litt misvisende med smilefjes og greier. Men i mitt tilfelle var det veldig bra at det ble slutt i ettertid.. ;)

Skrevet

Har ikke opplevd det samme selv, men skjønner godt at det føles feil for deg at han flytter. Greit at dere flyttet sammen litt tidlig, men hvis det funket å bo sammen, så mener jeg det er et skritt i gal retning at han flytter ut igjen. Jeg mener - de fleste forhold skal jo ende opp med at man forhåpentligvis flytter sammen etter hvert - og kjæresteforholdet før den tid er vel en slags test på om man har lyst til det.

Så - hvorfor ikke fortsette å bo sammen hvis det har fungert frem til nå. Eller er han uenig i at det har vært bra å være samboere?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg flytta sammen med ei nesten før vi ble kjærester. Etter et drøyt år mistet hun jobben og flytta derfor tilbake til sitt hjemsted ca 60 mil unna. Det var i utgangspunktet meningen at jeg skulle flytte etter, men alenetida fikk meg på bedre tanker. Forholdet var ikke bra for meg, og det ble slutt ikke lenge etter.

Nå skal det sies at utflyttinga ikke var problemet her. Forholdet hadde kanskje tatt slutt tidligere om vi hadde blitt boende sammen.

Endret av fruBeist
Gjest Christina146
Skrevet

Hm. Har vært i samme situasjon, da jeg var mye med kjæresten min (og nå samboer), og bodde nærmest hos han pga det var kortere vei til min daværende jobb.

Når jeg byttet jobb "flyttet" jeg ut, noe vi begge var enige i. Egentlig følte jeg vi vokste på det, og for oss var det positivt med litt avstand en stund, vi så hverandre nærmest hver dag, og sov over hos hverandre i helgene.

Nå, ca ett år senere har vi fått oss leilighet sammen, og er blitt samboere. Det har i alle fall ikke hindret oss. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...