AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Bordkort? Invitasjoner? Menyer?Anonymous poster hash: 47a1b...fd2
Gjest New_Girl Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Invitasjonene ble sendt ut ca 5 mnd før om jeg husker riktig. Bordkort lagde vi vel samme dag som bryllupet Vi hadde et veldig lite bryllup da. Meny hadde vi ikke.
Gjest Trappetroll Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Invitasjonene ble sendt ut ca 5 mnd før om jeg husker riktig. Bordkort lagde vi vel samme dag som bryllupet Vi hadde et veldig lite bryllup da. Meny hadde vi ikke. Når satte dere S.U.? 😊 tenkte å sende ut våre litt tidlig også. Menyene våre er laget. Bordkortene våre er nesten ferdig. Og invitasjonene lager jeg pyntet på i løpet av den neste måneden. Gifter meg i august neste år
Gjest New_Girl Skrevet 23. august 2014 #4 Skrevet 23. august 2014 Når satte dere S.U.? 😊 tenkte å sende ut våre litt tidlig også. Ca 2 mnd før 😊
masekopp Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 Vi lagde det sånn ca 10 mnd før. Haha, jeg elsker å lage sånne ting. Men vi skal ikke sende ut invitasjonene enda.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Vi lagde det sånn ca 10 mnd før. Haha, jeg elsker å lage sånne ting. Men vi skal ikke sende ut invitasjonene enda. Åå, ja, for folk pleier å reagere når jeg sier at jeg tenkte å begynne på det nå, en måned i forveien! Anonymous poster hash: 47a1b...fd2
masekopp Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Åå, ja, for folk pleier å reagere når jeg sier at jeg tenkte å begynne på det nå, en måned i forveien!Anonymous poster hash: 47a1b...fd2 En måned? Er det ikke vanlig å sende ut invitasjonene i litt god tid? Ellers så har jeg ikke gått rundt sånn "hey vet du, jeg har laget invitasjonene ferdig jeg". Det er jo ingen som vet om det.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 En måned? Er det ikke vanlig å sende ut invitasjonene i litt god tid? Ellers så har jeg ikke gått rundt sånn "hey vet du, jeg har laget invitasjonene ferdig jeg". Det er jo ingen som vet om det. Haha, skrev feil! Skulle være ett ÅR! Nei, folk som har spurt om når vi har tenkt å begynne å lage dem og sånt, siden vi har gooood tid.Anonymous poster hash: 47a1b...fd2
Gjest Daenerys Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 Invitasjoner 2 mnd før, bordkort kanskje 2 uker før. Meny skal vi ikke ha.
SiMa Skrevet 25. august 2014 #10 Skrevet 25. august 2014 Invitasjoner: ca tre måneder før. S.U drøyt to uker før. Bordkort: to uker før Menyer: seks dager før. Bestilte alt fra Optimal Print.
L.Y.K.K.E.L.I.G. Skrevet 26. august 2014 #11 Skrevet 26. august 2014 Lagde invitasjonene et halvt år før bryllupet, sendte dem ut 4 mnd. før dagen. Bordkortene lagde vi ca to mnd. før bryllupet. Menyen hadde vi inne i sangheftet, som ble laget ca 1 mnd. før bryllupet. Nå er det takkekortene som står for tur, skal si tiden flyr
FrixyGirl Skrevet 28. august 2014 #12 Skrevet 28. august 2014 Vi lager invitasjonene nå (9mnd før) da begge har mye å gjøre fremover og liten tid til laging. Skal sendes ut rundt jul da vi også skal invitere folk fra utlandet. Bordkort etc tar jeg nærmere. Men har kjøpt inn alt jeg trenger så det ligger klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå