Gå til innhold

Brudebukett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt bukett uten blomster eller med fake blomster? Da mener jeg ikke slike fra nille eller noe, men noe ala dette : http://www.aliexpress.com/item/Luxurious-ivory-Art-handmade-Wedding-Bouquet-Elegant-Shining-diamond-pearl-Crystal-ribbon-artificial-roses-bride-holding/1541636166.html

http://blog.wedalert.com/wp-content/uploads/2014/06/Unique-Wedding-Bouquet-Credit-to-annakevents.jpg

Hva synes dere om disse?? Ser det dumt ut?

Har noen av dere har hatt en annen bukett som har vært litt utradisjonell? Gjerne bilder :lol:

Videoannonse
Annonse
Gjest Trappetroll
Skrevet

Slike som den første liker jeg ikke. Men den andre synes jeg egentlig er litt kul 😄

Nesten litt fristende å ha en slik!

Skrevet

Den første var nydelig! Kunne faktisk tenkt meg den selv. :)

Skrevet

Jeg ville veldig gjerne ha en litt utradisjonell bukett med papir- eller stoffblomster, men alt jeg fant på nettet var enten veldig dyrt eller ikke min smak. Eller både dyrt og ikke min smak.

Så jeg endte opp med å lage papirroser selv og sette sammen til en bukett. Noen A4-ark, et gammelt skjerf, et par perler og en håndfull piperensere og silkebånd. Til tider frustrerende og vanskelig, men veldig morsomt. (og hele buketten kostet meg rundt 30 kr i materialer tror jeg - ikke visner den heller! :lol:)

Her er den:

12455009623_5412344ee6_b.jpg

(foto: Henrik Beckheim)

Om du ikke har lyst til å lage selv, så er det masse fine buketter både av typen du linker til og litt annerledes på Etsy. Der er det jo også mulig å få ting litt mer skreddersydd og tilpasset dine ønsker :)

• Liker 4
Skrevet

^ Den var kjempefin!

(TS: Leste btw at den siden du linket til bare er falsk, sånn at du tenker deg om før du bestiller derfra)

Skrevet

Jeg kjøpte en med falske blomster, men det var dritstøgg og ble ikke brukt. Eneste gangen jeg har kjøpt noe uten å ha lest tilbakemeldinger på selger...

Men om du finner en du liker, og selger har fått gode skussmål, så vil vel det være kjekt^_^

https://www.etsy.com/no-en/listing/102468898/fabric-brooch-bouquet-bridal-bouquet?ref=br_feed_34&br_feed_tlp=weddings

Den synes jeg var pen^_^

Skrevet

Jeg har!! :) Står brud til helgen med denne nydelige her. Mannen likte den også veldig godt, så vi fikk laget matchende brystblomst til guttene

post-77591-0-44789500-1408949900_thumb.j

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville veldig gjerne ha en litt utradisjonell bukett med papir- eller stoffblomster, men alt jeg fant på nettet var enten veldig dyrt eller ikke min smak. Eller både dyrt og ikke min smak.

Så jeg endte opp med å lage papirroser selv og sette sammen til en bukett. Noen A4-ark, et gammelt skjerf, et par perler og en håndfull piperensere og silkebånd. Til tider frustrerende og vanskelig, men veldig morsomt. (og hele buketten kostet meg rundt 30 kr i materialer tror jeg - ikke visner den heller! :lol:)

Her er den:

12455009623_5412344ee6_b.jpg

(foto: Henrik Beckheim)

Om du ikke har lyst til å lage selv, så er det masse fine buketter både av typen du linker til og litt annerledes på Etsy. Der er det jo også mulig å få ting litt mer skreddersydd og tilpasset dine ønsker :)

Syntes den var utrolig kul og godt laget!

Skrevet

Jeg har!! :) Står brud til helgen med denne nydelige her. Mannen likte den også veldig godt, så vi fikk laget matchende brystblomst til guttene

attachicon.gifBukett og brystblomster.jpg

Kjempe kul! Liker at det er litt bling på den! Og da har du jo buketten til evig tid :danse:

Skrevet

Slike som den første liker jeg ikke. Men den andre synes jeg egentlig er litt kul

Nesten litt fristende å ha en slik!

Synes og at nr 2 var kulest. Nesten så man kan bruke den som julepynt etter på :fnise:

Skrevet

De er fine,men uansett så føler jeg at de ikke kan konkurere med ekte blomster..

Anonymous poster hash: c5c66...dfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...