Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kan kjæresten bestemme at jeg ikke kan få ha guttevenner?

Jeg og kjæresten har vært sammen i 9 måneder nå, og siden vi ble sammen fikk jeg høre at han ville ha meg for seg selv, han ville ikke at jeg skulle ta på gutter, eller se på gutter eller snakke med dem.

Og jeg har alltid vært en guttejente, jeg prater mest med gutter enn det jeg gjør med jenter.

Tenkte det var helt ok at det var en deal siden da fikk jeg det samme tilbake, men etter som månedene har gått så føler jeg meg veldig alene. Jeg savner kompisene mine, og når vi hadde vært sammen i 4 måneder tok jeg opp kontakten med en av kompisene mine og jeg sa det til kjæresten da klikket han, sa at jeg var en løgner og at han ikke kunne stole på meg og kom nok aldri til å se på meg på samme måte igjen.

Når vi hadde vært sammen i 6 mnd hadde vi vært på en konsert sammen og da kom det noen gutter imot meg og skulle presentere seg, og da skulle jeg jo håndhilse og når jeg gjør det får jeg et klyp i armen min av kjæresten, et smertefull klyp.

Hva burde jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Be han om å skjerpe seg.

Edit: glemte å si at du må dumpe han om han ikke vil skjerpe seg.

Endret av Doge
Gjest New_Girl
Skrevet

Du burde dumpe kjæresten din og håpe at kompisene dine fortsatt vil være venner med deg.

Finn deg en flott fyr som lar deg beholde venner og ikke en som tyr til fysisk avstraffelse når noen av det motsatte kjønn nærmer seg.

• Liker 1
Skrevet

Du burde løpe så fort du kan. Han eier deg ikke og kan ikke bestemme hvem du skal være sammen med eller ikke.

Anonymous poster hash: 3f7ca...bce
  • Liker 1
Skrevet

Gjøre det slutt. Den oppførselen der kommer kun til å bli verre. Dette er egentlig noe HAN bør jobbe med, men isteden går det utover deg og han kontrollerer livet ditt.

Enten så sier du ifra og setter han på plass, eller så gjør du det slutt. Sier du ingenting så vil det kun fortsette.

Anonymous poster hash: c0bcc...73a
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det kan han ikke. Noen prøver seg alltid, og noen lystrer partneren sin. Men når en person starter å diktere hvem man kan være venner med, tenker jeg alltid at det bare er starten... Når han også går til det skrittet og klyper deg fordi du skal hilse på noen, så hadde jeg stikki fort som søren.

Anonymous poster hash: c386d...e57
  • Liker 1
Skrevet

Hadde det vært snakk om kun en spesiell person, for eksempel en eks, så kunne jeg vurdert å akseptere det. Nekte deg å treffe alle gutter og dine gamle venner, klype deg i armen og så videre, det kan han ikke gjøre og det skal du ikke la ham gjøre. Spør deg selv, hvorfor vil han at du skal isoleres fra dine venner? Er dette virkelig en person som ønsker deg det beste?

Skrevet

Dump the maddafacka.

Skrevet

Har alltid tenkt at det kanskje bare er i starten.. Har alltid håpet på at det skal bli bedre.

Han krangler ofte med meg, hvis jeg for eksempel hører på Problem av Ariana Grande, så klikker han.. da tror han at jeg synger den for at han er et problem for meg.

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Nei, han kan ikke bestemme hvem du kan og ikke kan snakke med. Det at han kløp deg så du fikk vondt er å gå langt over streken over hva som er akseptabelt.

• Liker 2
Gjest Kaffekrus
Skrevet

Har alltid tenkt at det kanskje bare er i starten.. Har alltid håpet på at det skal bli bedre.

Han krangler ofte med meg, hvis jeg for eksempel hører på Problem av Ariana Grande, så klikker han.. da tror han at jeg synger den for at han er et problem for meg.

Han er virkelig ikke god. Dump han!

• Liker 1
Skrevet

Lampene blinker og lyser ut av en annen verden! LØP

Anonymous poster hash: 1482d...42a
  • Liker 1
Skrevet

Dessverre. :( Det er nå i starten dere burde hatt deres aller beste stunder sammen.

Ta opp kontakten med vennene dine igjen, du kommer til å trenge deres hjelp og støtte, særlig om du bestemmer deg for å bryte ut av forholdet. Jeg tror det er det din kjæreste vet, at dersom vennene dine hadde hatt nær kontakt med deg nå ville de tatt vare på deg og støttet deg i å gå fra ham. Slik han oppfører seg er ikke normal oppførsel i et godt forhold.

Skrevet

Kjæresten din kan bare bestemme det du tillater at han bestemmer. Dette burde du ikke tillate. LØP!

Anonymous poster hash: 3f7ca...bce
  • Liker 1
Skrevet

Er du virkelig i tvil? Kom deg vekk! Det vil aldri bli bedre.

• Liker 1
Gjest _LilleMy
Skrevet

Jeg hadde gjort det slutt om jeg var deg. Det der kommer ikke til å bli annet enn verre. Om han ikke klarer å innse at det er han du har valgt, og ikke gutter du ser på eller hilser på, så er det noe galt med han.

Skrevet

..Seriøst? Nei jente, dette må du komme deg unna :(

Anonymous poster hash: c0bcc...73a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...