Gå til innhold

Følger du morten eller bryr du deg ikke så mye om hva som er på moten?  

1. 1. Følger du morten eller bryr du deg ikke så mye om hva som er på moten?

• Jeg følger moten.
      9
    • Jeg bryr meg ikke og følger min egen stil.
      17
    • Vet ikke helt/ingen av delene.
      16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nysgjerrig, og lurer på om dere er opptatt av å følge moten, eller om dere heller følger deres egen stil og blåser en lang marsj i hva som måtte være på moten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg plukker og mikser.

I og med at jeg jobber i klesbutikk blir det jo til at jeg stort sett går i "det siste", men jeg mikser med tilbehør og sko som det passer meg.

Jeg svarte derfor ikke på pollen.

Skrevet

Jeg bryr meg veldig lite om mote og velger klær utifra hva jeg har lyst til å gå med selv. om noen av disse klærne tilfeldigvis er på moten akkurat da, kan hende, men jeg velger aldri klær utifra hva som er mote.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg følger en blanding av gothisk stil og min egen stil. Er ikke så glad i å løpe rundt i pvc og fløyel heller.. men svart er en fin "farge" og gjennomsiktige edderkoppkjole jeg kjøpte i går ;D men likevel kan jeg gå med en blå genser og skotskrutete miniskjørt..

Tror jeg er en blanding jeg..

Skrevet

Det er klart at jeg er påvirket av moten, siden det er type klær som selges. Men jeg har likevel min egen stil og bruker klær jeg kjøpte for 10 år siden - i kombinasjon med noe nytt.

Skrevet

går i det jeg liker og har i skapet. :)

Skrevet
Jeg plukker og mikser.

I og med at jeg jobber i klesbutikk blir det jo til at jeg stort sett går i "det siste", men jeg mikser med tilbehør og sko som det passer meg.

Jeg svarte derfor ikke på pollen.

Det finnes et "Vet ikke helt/ingen av delene."-svar som du kan krysse av på.

Selv har jeg en gotisk stil, men den er samtidig min egen. Går stort sett i sort med innslag av rødt og lilla, eventuelt sorte og hvite striper. Jeg har faktisk ikke den ringelse anelse om hva som er på moten, med mindre jeg ser det på folk i byen.

Skrevet

Jeg bryr meg svært lite om mote. Jeg bruker det som kler meg, og det synes jeg flere andre burde tenke på. Det hjelper ikke om det er moteriktig så lenge det ikke passer din kroppsform. Kler man seg i farger og stiler som passer deg så ser man alltid bra ut, enten det er moteriktig eller ikke, synes jeg da. :)

Skrevet

Jeg har vel egentlig ingen spesiell stil. Følger moten inntil en viss grad (dvs hva de selger i butikkene), men velger ofte en nøytral stil og plagg jeg liker (som ser greie ut og som passer på min kropp).

Skrevet

Jeg følger ikke moten fordi det er moten.

Jeg kjøper det jeg syns er fint og som kler meg, uavhengig av om det er endel av moten eller ikke.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøper det jeg syns er fint og som kler meg, uavhengig av om det er endel av moten eller ikke.

:Nikke: Samme her.

Liker og bruke det motsatte av hva som er "moderne".

Jeg elsker og handle på salg, så klærne jeg handler der er som regel ikke "in" lenger...

Har aldri kjøpt en bukse som har vært på moten, pga at jeg ikke betaler full pris for en bukse jeg likevel må sy opp....

Clea

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Har stemt på Ingen av delene, for ingen av delene passet helt.

Er jo helt klart inspirert av moten, for moten bestemmer jo tross alt vareutvalget i butikkene, og er med på å forme hva som er fint og "riktig nå". Men jeg går ikke kledd i siste mote, og ser ut som jeg er tatt ut fra et blad.

Jeg mixer min egen stil. :D Bruker gamle og nye klær om en annen, for jeg kjøper klær som jeg liker og som passer inn i min stil, og som er kledelige til meg og fine på. Om jeg hadde villet, så hadde jeg uansett ikke hatt økonomi til å holde meg oppdatert på motefronten til enhver tid. :tunge1:

Gjest Xavia
Skrevet

Sånn er det med meg også.

Skrevet
Jeg har vel egentlig ingen spesiell stil. Følger moten inntil en viss grad (dvs hva de selger i butikkene), men velger ofte en nøytral stil og plagg jeg liker (som ser greie ut og som passer på min kropp).

signerer på denne jeg!

=)

Gjest Poirot
Skrevet

Har en litt døll klesstil, mes fordi jeg ikke synes det er så gøy å kjøpe klær. Men jeg holder meg til visse farger, så disse kan man kanskej si at er min stil. Klærne er rimelig streite og klassiske/kjedelige. Liker å kunne bruke de i flere år.

Skrevet

Har ikke noen spesiell stil.

Kjøper heller ikke klær fordi de er på moten.

Bruker nok en del som er in, men det er fordi jeg synes det er fint og fordi det er det som er å få kjøpt.

Skrevet
Har stemt på Ingen av delene, for ingen av delene passet helt.

Er jo helt klart inspirert av moten, for moten bestemmer jo tross alt vareutvalget i butikkene, og er med på å forme hva som er fint og "riktig nå". Men jeg går ikke kledd i siste mote, og ser ut som jeg er tatt ut fra et blad.  

Jeg mixer min egen stil. :D Bruker gamle og nye klær om en annen, for jeg kjøper klær som jeg liker og som passer inn i min stil, og som er kledelige til meg og fine på. Om jeg hadde villet, så hadde jeg uansett ikke hatt økonomi til å holde meg oppdatert på motefronten til enhver tid.  :tunge1:

Siterer Hulderjenta for hun sa det så fint for meg. :wink:

Jeg var helt klart MYE mer opptatt av moten da jeg var femten enn jeg er nå....

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er på ingen måte noen moteløve - men jeg lar meg påvirke av moten og hvilke klær som til en hver tid er å få kjøpt i de vanligste kleskjedene.

Har en del turkise og knallrosa klær nå i sommer fordi det er "in" for tiden, noe som var bannlyst for bare noen få år siden. Nå som knallfarger er på moten har jeg begynt å like det - på samme måte som jeg liker pasteller når det er "in".

Har egentlig ingen stil, tror jeg. Jeg kjøper det jeg syns ser fint ut! Og liker å fornye garderoben! :wink:

K

Gjest Embla s
Skrevet

Du har en veldig fin og imponerende gjennomført stil da, Lunacia :)

Selv vet jeg ikke helt hva jeg skal svare. Liker så mye forskjellig. Varierer med dagsform og hva jeg skal. Men jeg er ikke noen moteløve og styrer unna en del trender jeg ikke syns noe om. Tror jeg er litt kles-schizofren faktisk :roll:

Skrevet
Du har en veldig fin og imponerende gjennomført stil da' date=' Lunacia :) [/quote']

Takk. :)

:ler:

Jeg tror uansett du kler det meste, du er jo både slank og vakker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...