Berit Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Reklamen sier at disse hårstrikkene er fantastiske. Noen med erfaringer? http://www.ebay.co.uk/itm/Invisibobble-Traceless-Hair-Ring-and-Bracelet-Band-All-Colours-Available-/171123876273
strawberry Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Ja de er ganske gode, holder håret på plass mye bedre enn vanlige hårstrikk. Men synes de ser litt teite ut da
Berit Skrevet 23. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2014 Ja, men det er vel meningen at de skal skjules i håret?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #4 Skrevet 23. august 2014 De har hatt noe liknende på HM en god stund, akkurat nå ser det ut til at de bare har mini-versjonen på nett. De er veldig gode men jeg har aldri prøvd å få dem til å bli usynlige i håret så det vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 2c2bd...b7b
Berit Skrevet 23. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2014 (endret) Når dere sier veldig gode, betyr det at dere mener at de er mye bedre enn vanlig hårstrikk? Er de stramme? Jeg liker å ta håret opp i en litt bustete/tilfeldig dott, men samtidig liker jeg å ha strikken stramt inntil hode. Synes de fleste vanlige hårstrikk er for løse. Tror jeg skal prøve disse. Endret 23. august 2014 av Berit
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Jeg synes at jeg kan komme unna med å ha de litt mindre stramme enn vanlig strikk uten at de faller ut. Men jeg har veldig glatt hår da. Det er jo ikke noe særlig elastikk i dem sånn som vanlige hårstrikk, det tror jeg gjør at de sliter mindre på håret. Jeg liker mine litt bedre enn Blax, hvis du kjenner til dem. Anonymous poster hash: 2c2bd...b7b
Gjest BabyBlue Skrevet 23. august 2014 #7 Skrevet 23. august 2014 Har aldri prøvd de før, men om du ser etter bra hårstrikk som omtrent er usynlige kan du kjøpe blax i den gjennomsiktige versjonen. Bruker omtrent bare blax da de sliter lite på håret, er lette å ta av og på, og varer lenge. Har bare ødelagt én eller to opp gjennom årene. Har de i rosa, brun, svart, gjennomsiktig... minuset er at det er fort å miste de siden de gjør så lite ut av seg. Mister jeg de gjennomsiktige på gulvet må jeg lete litt Mister jeg de på bussen eller på byen er det bare å gi opp.
Berit Skrevet 23. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2014 Takk for svar. Vil gjerne prøve Blax også. Finner dem på nettet, men hvilke butikker selger dem?
Cessa74 Skrevet 23. august 2014 #9 Skrevet 23. august 2014 Jeg er superfornøyd med invisibobble - sliter overhode ikke på håret!
Harley Skrevet 23. august 2014 #10 Skrevet 23. august 2014 Jeg er veldig fornøyd med mine strikk fra invisibobble :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå