Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de er ganske gode, holder håret på plass mye bedre enn vanlige hårstrikk. Men synes de ser litt teite ut da :P

Skrevet

Ja, men det er vel meningen at de skal skjules i håret?

Skrevet

De har hatt noe liknende på HM en god stund, akkurat nå ser det ut til at de bare har mini-versjonen på nett. De er veldig gode men jeg har aldri prøvd å få dem til å bli usynlige i håret så det vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: 2c2bd...b7b
Skrevet (endret)

Når dere sier veldig gode, betyr det at dere mener at de er mye bedre enn vanlig hårstrikk? Er de stramme?

Jeg liker å ta håret opp i en litt bustete/tilfeldig dott, men samtidig liker jeg å ha strikken stramt inntil hode. Synes de fleste vanlige hårstrikk er for løse. Tror jeg skal prøve disse.

Endret av Berit
Skrevet

Jeg synes at jeg kan komme unna med å ha de litt mindre stramme enn vanlig strikk uten at de faller ut. Men jeg har veldig glatt hår da. Det er jo ikke noe særlig elastikk i dem sånn som vanlige hårstrikk, det tror jeg gjør at de sliter mindre på håret. Jeg liker mine litt bedre enn Blax, hvis du kjenner til dem.

Anonymous poster hash: 2c2bd...b7b
Gjest BabyBlue
Skrevet

Har aldri prøvd de før, men om du ser etter bra hårstrikk som omtrent er usynlige kan du kjøpe blax i den gjennomsiktige versjonen. Bruker omtrent bare blax da de sliter lite på håret, er lette å ta av og på, og varer lenge. Har bare ødelagt én eller to opp gjennom årene. Har de i rosa, brun, svart, gjennomsiktig... minuset er at det er fort å miste de siden de gjør så lite ut av seg. Mister jeg de gjennomsiktige på gulvet må jeg lete litt :fnise: Mister jeg de på bussen eller på byen er det bare å gi opp.

Skrevet

Takk for svar.

Vil gjerne prøve Blax også. Finner dem på nettet, men hvilke butikker selger dem?

Skrevet

Jeg er superfornøyd med invisibobble - sliter overhode ikke på håret!

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine strikk fra invisibobble :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...