Gå til innhold

Hvordan klare å oppføre seg normalt rundt tiltrekkende mennesker..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke det at jeg faller så lett for noen, for det gjør jeg ikke. Jeg er ganske sær på hva jeg liker, men sjarm og ett pent smil gjør veldig mye.
I tillegg er jeg ganske usikker på meg selv, litt lav selvtillit og er ikke så "sprudlende" og utadvendt mot nye mennesker, generelt, som jeg skulle ønske.

Problemet mitt er at jeg blir så fort flau rundt menn jeg synes er skikkelig kjekke, jeg klarer ikke å ta meg sammen..
I fjor jobbet jeg på ett utested med en skikkelig kjekk fyr. Jeg var bartender og han var vakt, så vi hadde ganske mye med hverandre å gjøre fordi vi jobbet så mye sammen bare vi to. Og hver gang han snakket til meg, ble jeg helt satt ut og klarte ikke å være normal. Bare svarte kort og prøvde å gjøre meg fort ferdig. Følte meg så dum.. Nå blir jeg bare kjempestressa hver gang jeg møter han, for han er veldig pratsom av seg og finnes ikke sjenert.

I forrige uke var jeg også på ett jobbintervju, og jeg hadde søkt opp han fyren på nettet først for å se hvem det var. Jeg synes ikke han var spesielt kjekk. Ikke at det har noe å si, etter som det var ett jobb-anliggende, men jeg tenker altså sånn automatisk..
Så, når jeg møter opp og ser han, ble jeg helt tafatt. Jo mer han snakket, jo kjekkere ble han.. Og jammen fikk jeg jobben og, så jeg må jo ha klart meg ganske bra tross omstendighetene.. :fnise:

Men hva er det med meg? Hvordan kan jeg fungere normalt med personer jeg synes er tiltrekkende? Jeg håper bare for guds skyld at dette roer seg når jeg begynner å jobbe der, og at jeg ikke flyr rundt og er betatt av sjefen og oppfører meg som en molbo.. Herregud..

Anonymous poster hash: 9bd5e...c8e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ved å gjøre deg selv mer tiltrekkende?

Anonymous poster hash: 5ea36...40d

Skrevet

Kanskje ved å gjøre deg selv mer tiltrekkende?

Anonymous poster hash: 5ea36...40d

Ouch. Low blow... Dårlig gjort.

TS: Dette kommer nok av usikkerhet. Etterhvert vil du nok oppdage og stole på de kvalitetene du har, og som følge av det er problemet ditt forsvunnet.

Prosessen går raskere hvis du ikke leser slike dustete AB svar som det over her...

• Liker 2
Skrevet

Tenke på at de går på do på lik linje med alle oss andre mindre tiltrekkende mennesker, kan jo være en metode.

Skrevet

Gi faen! Rett å slett.

Anonymous poster hash: 61fe0...f10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...