Gå til innhold

KRISE! Skal fylle ut meldekort på nav.no, men det er noe galt med siden! Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har logget inn på siden flere ganger. Men siden har tekniske problemer, og det går jo heller ikke an å ringe til dem i dag (lørdag). Noen som har vært borti lignende? Hva gjør jeg? Vil jo ha lønn for de 40% jeg har jobbet disse to ukene:-(

Anonymous poster hash: 344dd...d0f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har logget inn på siden flere ganger. Men siden har tekniske problemer, og det går jo heller ikke an å ringe til dem i dag (lørdag). Noen som har vært borti lignende? Hva gjør jeg? Vil jo ha lønn for de 40% jeg har jobbet disse to ukene:-(

Det går fint å vente til senere i dag eller i morgen, siden er nok snart oppe igjen ;)

Skrevet

Det går fint å vente til senere i dag eller i morgen, siden er nok snart oppe igjen ;)

Jeg håper du har rett. Men er du sikker? Hva om den er nede til mandag, og de ikke tror på meg? Noen som vet om jeg kan sende e-post til noen for å forklare?

Skrevet

Har opplevd før at det har vært nede til søndag kveld, men pengene har kommet som vanlig.

Da har jeg såklart sendt meldekort så fort alt skulle være iorden igjen.

Det står som regel på siden hvor lenge det er planlagt nedetid(av en eller grunn gjøres dette i helgene, da folk skal sende meldekort, hvorfor kan de ikke gjøre det på andre tidspunkt slik andre bedrifter gjør?)

Skrevet

Selvsagt tror de på deg, de har jo meldt fra at siden er ustabil nå:

https://www.nav.no/no/Driftsmelding

Dessuten så har man faktisk en hel uke på seg før meldekortet må sendes inn (da kommer pengene riktignok senere).

Skrevet

Jeg fikk nettopp sendt, så det er kanskje ustabilt, men ikke umulig.

Anonymous poster hash: cfa24...045
Skrevet

Tusen takk for svar! Nå roet nervene seg! Jeg får prøve utover dagen og morgendagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...