AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Aldri vært i et forhold før, bare holdt på med et par gutter men det har ikke blitt noe fordi jeg trekker meg unna. Jeg blir usikker når ting blir for seriøst. Hvordan har det føltes for dere når dere har gått inn i et forhold? Har dere måttet tatt en sjanse og hoppet i det, eller har det bare føltes helt naturlig og dere har ikke villet noe annet? Anonymous poster hash: 54d7a...e7f
Gjest Puso Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Føltes helt naturlig for meg. Når du har følelser for en går bare av seg selv. Du har sikkert ikke funnet den rette ? Hvis du er jomfu så skjønner jeg at du er redd og det er riktig at du er litt skeptisk. Men tro meg, alle fortener å oppleve kjærlighet og blir elsket. Det er kun du som bestemmer om du må ta sjansen. Vi kjenner ikke fyren. Jeg har brent meg mange ganger men uten å prøve vil du aldri finne ut av det heller.
Ungoliant Skrevet 23. august 2014 #4 Skrevet 23. august 2014 Jeg har det helt som deg TS. Jeg trekker meg alltid unna når jeg merker at det blir for seriøst - selv når jeg faktisk liker fyren. Vi er vel såpass redde for å bli såra at vi ikke lar oss selv få følelser for andre.
sunSpring Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 Aldri vært i et forhold før, bare holdt på med et par gutter men det har ikke blitt noe fordi jeg trekker meg unna. Jeg blir usikker når ting blir for seriøst. Hvordan har det føltes for dere når dere har gått inn i et forhold? Har dere måttet tatt en sjanse og hoppet i det, eller har det bare føltes helt naturlig og dere har ikke villet noe annet?Anonymous poster hash: 54d7a...e7f Forstår at du er ung og ikke har erfaring med sex? Jeg var kjæreste med en i flere måneder når jeg var femten, og han hadde dyp respekt for min far som jeg regner med at hadde pratet med han siden han fikk overnatte. Etter noen måneder hoppet jeg i det. Det ble ikke det helt store for han var heller ikke særlig erfaren selv om han var par år eldre enn meg. Det ble bedre etterhvert. Jeg angret ikke neste dag, men vi hadde jo vært sammen en stund.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Forstår at du er ung og ikke har erfaring med sex? Jeg var kjæreste med en i flere måneder når jeg var femten, og han hadde dyp respekt for min far som jeg regner med at hadde pratet med han siden han fikk overnatte. Etter noen måneder hoppet jeg i det. Det ble ikke det helt store for han var heller ikke særlig erfaren selv om han var par år eldre enn meg. Det ble bedre etterhvert. Jeg angret ikke neste dag, men vi hadde jo vært sammen en stund. Det stemmer. Er ikke det at jeg gruer meg til det osv, men at jeg er redd det føles feil og at jeg sårer fyren. Han er veldig forelska i meg, også er han en sånn snill-snill følsom gutt. Skjønner? Så det blir bare til at jeg trekker meg unna og sier at jeg ikke er klar for noe mer(mens vi fortsetter å snakke daglig), selv om jeg egentlig også har veldig lyst til å være med han. TSAnonymous poster hash: a04d8...2d9
sunSpring Skrevet 23. august 2014 #7 Skrevet 23. august 2014 (endret) Det stemmer. Er ikke det at jeg gruer meg til det osv, men at jeg er redd det føles feil og at jeg sårer fyren. Han er veldig forelska i meg, også er han en sånn snill-snill følsom gutt. Skjønner? Så det blir bare til at jeg trekker meg unna og sier at jeg ikke er klar for noe mer(mens vi fortsetter å snakke daglig), selv om jeg egentlig også har veldig lyst til å være med han.TSAnonymous poster hash: a04d8...2d9 Det høres ikke ut som du er forelsket. Jeg hadde også spesielt en beiler da jeg var fjorten, femten år. Han kunne gjort alt for meg, men kjemien var ikke der fra min side selv om han var morsom og jeg likte han. Og da ble det ikke noe mer, han forstod det også etterhvert. Husker en gang han kjeftet litt på meg fordi jeg alltid svarte kanskje når han f.eks ba meg med på kino eller andre ting. Han var svigermors drøm, men jeg ble ikke forelsket og da ble det aldri til et eneste kyss engang.Edit. Jeg var litt betatt og han var sjarmrende, pen men noe manglet. Endret 23. august 2014 av sunSpring
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #8 Skrevet 23. august 2014 Det høres ikke ut som du er forelsket. Jeg hadde også spesielt en beiler da jeg var fjorten, femten år. Han kunne gjort alt for meg, men kjemien var ikke der fra min side selv om han var morsom og jeg likte han. Og da ble det ikke noe mer, han forstod det også etterhvert. Husker en gang han kjeftet litt på meg fordi jeg alltid svarte kanskje når han f.eks ba meg med på kino eller andre ting. Han var svigermors drøm, men jeg ble ikke forelsket og da ble det aldri til et eneste kyss engang. Edit. Jeg var litt betatt og han var sjarmrende, pen men noe manglet. Vi er 17 år begge to, og har vært veldig mye sammen bare oss og også rotet litt. Noen ganger når jeg er med han føles alt helt riktig, vi har det gøy sammen og jeg er veldig komfortabel sammen med han selv om jeg blir litt nervøs haha. Samtidig blir jeg noen ganger så usikker på hva jeg egentlig vil. Vi var nære å gå inn i et forhold, alle rundt oss trodde det var offisielt, og da trakk jeg meg unna. Jeg sjekker alltid om jeg har fått melding fra han, smiler for meg selv når vi chatter og ja. Kanskje er det bare alt for mye det at jeg virkelig vil ha noen, at jeg elsker den kosen og tryggheten ved det, og at han bygger opp selvtilliten min.. TSAnonymous poster hash: a04d8...2d9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #9 Skrevet 23. august 2014 .. Anonymous poster hash: a04d8...2d9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #10 Skrevet 23. august 2014 Man skal være forsiktig med å flytte inn sammen for fort. Er det noe begge vil så er det kanskje greit, det fungerte for mange her inne. Men om det er denne mannen som er mest gira på å flytte sammen etter så kort tid ville jeg blitt skeptisk. Hvis du er usikker, så kjøper du den! Følelsen din mener jeg da. Magefølelsen har alltid eller som oftest rett. Anonymous poster hash: 4e948...720
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #11 Skrevet 23. august 2014 Man skal være forsiktig med å flytte inn sammen for fort. Er det noe begge vil så er det kanskje greit, det fungerte for mange her inne. Men om det er denne mannen som er mest gira på å flytte sammen etter så kort tid ville jeg blitt skeptisk. Hvis du er usikker, så kjøper du den! Følelsen din mener jeg da. Magefølelsen har alltid eller som oftest rett. Anonymous poster hash: 4e948...720 Var ikke snakk om å flytte sammen hehe. Men det viser kanskje hvor mye jeg stresser over noe jeg ikke trenger å stresse så mye over, vi trenger jo ikke flytte sammen eller gifte oss haha Skulle ønske jeg klarte å følge magefølelsen, men er så vanskelig når vi møtes så sjeldent. Tør ikke spørre om han vil finne på noe, og tar alltids noen uker mellom hver gang vi møtes i sosiale settinger. TSAnonymous poster hash: a04d8...2d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå