AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Del Skrevet 23. august 2014 Tar de fagene som privatist, og vil ta alle fire til jul. Har femmer i alle fagene fra før (tok de for 10 år siden). Hvor mye jobb kreves det? Hvilke lærebok anbefales? Anonymous poster hash: 9b19f...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 23. august 2014 #2 Del Skrevet 23. august 2014 Tja, er du veldig flink i realfag kan det kanskje gå, men det hørtes tungt ut å ta alle fire til jul. Jeg hadde ihvertfall delt det opp og tatt noe til våren, men nå er ikke jeg noe geni i realfag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #3 Del Skrevet 23. august 2014 Kommer helt an på hvor flink du er til å tilegne deg læring. Jeg tok eksamen i R1, R2 og fysikk 1 som privatist på et halvt år, og fikk karakteren fire på alle. Jeg hadde bare hatt P-matematikk på videregående som utgangspunkt, men jeg synes det gikk helt greit. Jobbet vel ca 1-2 timer per fag hver dag. Siden du har 5 i disse fagene fra før vil jo det hjelpe en god del. Anonymous poster hash: 5a089...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #4 Del Skrevet 23. august 2014 Siden du har 5 i disse fagene fra før vil jeg si at minimal innsats trengs. Anonymous poster hash: e34a7...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå