Gå til innhold

Skal jeg sende melding til eksen? Burde jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg altså funnet ut at damen til min eks er gravid og skal være 5 måneder på vei. Sist jeg snakket med han var i april og da var de fortsatt sammen, så nå lurer jeg på om det er hans barn hun venter på? Eller er de ikke i lag lenger og hun er kjapp ute for å få seg mann for å bli gravid ? Skal jeg sende melding til han og spørre? Ble så nysgjerrig nå! Blir jo dumt å spørre han hvis det viser seg at de ikke er sammen lenger. Og med tanke på at eneste måten jeg kunne finne ut noe sånt er å snike meg inn på profilen til folk 😝 haha!! Hva synes dere ?

Anonymous poster hash: 4a762...39e

Videoannonse
Annonse
Gjest Normalfordeling
Skrevet

NEI, du skal overhode ikke sende et sånn melding til ham. Det er faktisk ikke ditt bord. Du er bare nysgjerrig og kanskje skadefro? Konsentrer deg heller om ditt eget liv.

Skrevet

Hvorfor er du nysgjerrig på det..? Er dette info som deles på Face, ville jeg heller sett der enn å kontakte han. Men seriøst... Du finner da vel tindsnok ut hvem sin unge det er.

Hvorfor spiller det noen rolle for deg hvem faren er?

Anonymous poster hash: 8a114...657
Skrevet

Hvorfor kalle meg en sladrekjerring av den grunn? Har ikke noen av dere vært nysgjerrige på livet til eksen? Hva er galt med det??

Skrevet

Det er galt fordi det ikke er din sak.

Anonymous poster hash: 468d4...8b8
Skrevet

Okei du har rett, det er ikke min sak. Helt i orden. Men det er ikke galt å være nysgjerrig vel? Hadde alle mennesker hatt samme holdning som deg, så hadde det ikke vært rykter i verden og slike ting. Hvis alle hadde kun passet sine egen saker. Jeg er nok ikke den eneste som lurer.

Skrevet

Og en ting jeg vil poengtere for dem som ikke skjønte det. Jeg mener ingeting vondt med dette. Jeg unner han det og håper det er de som blir foreldre. Virkelig. Jeg har vært sammen med denne mannen i 12 år og jeg valgte å ikke få barn fordi jeg ikke hadde lyst. Så forlot han meg. Det er klart jeg unner han det han ønsket aller mest av alt?

TS

Gjest daisydaisy
Skrevet

Nei. Synes det er en uting å kontakte eksen sin når de har gått videre med noen andre. Skjerp deg.

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle det IKKE være hans barn?

• Liker 1
Skrevet

Og en ting jeg vil poengtere for dem som ikke skjønte det. Jeg mener ingeting vondt med dette. Jeg unner han det og håper det er de som blir foreldre. Virkelig. Jeg har vært sammen med denne mannen i 12 år og jeg valgte å ikke få barn fordi jeg ikke hadde lyst. Så forlot han meg. Det er klart jeg unner han det han ønsket aller mest av alt?

TS

Det virker ikke slik med tanke på hvordan du omtalte damen hans i første innlegg...

Anonymous poster hash: 6d911...fda

Skrevet

Hva mener du? Hvilken måte har jeg omtalt damen hans da? Det var ikke meningen iallefall. Jeg er glad han har henne. Jeg har ingenting i mot henne. I det hele tatt. Og ønsker de alt godt :)

TS

Skrevet

Dersom dere er venner og har en god tone ser ikke jeg noe galt i det.

• Liker 1
Gjest daisydaisy
Skrevet

Hva mener du? Hvilken måte har jeg omtalt damen hans da? Det var ikke meningen iallefall. Jeg er glad han har henne. Jeg har ingenting i mot henne. I det hele tatt. Og ønsker de alt godt :)

TS

Foreslår at du ikke sender han noen som helst melding. Som kjæresten til en fyr som har blitt kontaktet av eksen synes jeg det er så himla respektløst.

Skrevet

Vi snakker ikke sammen lenger. Det er 2 år siden vi hadde litt kontakt men så ble vi enig om å gå videre uten kontakt. Det var det som var det riktige. Så jeg tror ikke jeg tar sjansen på å kontakte han etter det har gått såpass lang tid. Jeg hadde lyst til å gjøre det, men ble frarådet dette så jeg tror jeg lar være. Som det ble nevnt lenger oppe, det er ikke min sak.

TS

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det ikke skal være ham som er faren...

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville også vært nysgjerrig, så ville bare sagt det som jeg var. "Hei, litt nysgjerrig, er det du som blir far?"

Skrevet

Viss hun er gravid har du ingenting med det å gjøre. Viss hun ikke er gravid har du heller ikke noe med det å gjøre. Skjønner overhodet ikke hvorfor ekser trenger å vite hva gamle flammer driver med. Er det for å sammenligne deg med de? Viss de gjør det dårlig på noen måter sitter du vel og gåtter deg og føler deg bra. Well good for you, no one cares.

Skrevet

hadde begynt å lure på hvor syk eks jeg hadde hvis jeg fikk et slikt spørsmål

• Liker 1
Skrevet

Okei du har rett, det er ikke min sak. Helt i orden. Men det er ikke galt å være nysgjerrig vel? Hadde alle mennesker hatt samme holdning som deg, så hadde det ikke vært rykter i verden og slike ting. Hvis alle hadde kun passet sine egen saker. Jeg er nok ikke den eneste som lurer. Anonymous poster hash: 4a762...39e

Høres ut som en deilig verden spør du meg :)

Anonymous poster hash: 29309...415

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...