Gå til innhold

Hvor ofte borer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor ofte borer du i veggen, du som bor i blokk? Her hos meg har det skjedd en gang på 17 år, da fikk jeg hjelp av en venn til å få opp en hylle. Skal jeg henge opp et bilde slår jeg inn sånne tynne stifter, gjort med to-tre bank. Naboen min, derimot borer nok en 2-300 dager i året. Ikke vet jeg hva han driver med der oppe. Jeg regner med at normalen befinner seg et sted mellom 300 ganger i året og en gang hvert syttende år? :P

Så hvor ofte borer du, og hvorfor? Tenker du noen gang på naboen når du borer? Det gjør ikke min, han tenker, aahh, det er søndag, fri hele dagen! RRRRrrrRrRRRrrr!!!

Anonymous poster hash: f88a8...088
Skrevet

Skal jeg bore, sender jeg bud på pappa, ellers blir det bare rot.

Borer dog ikke (rettere sagt, får pappa til) på søndager og helligdager.

Anonymous poster hash: 92e07...b35
Skrevet

Har vel stort sett bare borret i veggen her når jeg flyttet inn å måtte henge opp møbler på veggene… Han som bor over meg borret nok en 50-60 ganger i året før. Nå har han sluttet. Eller flyttet.

Og som AB over - pappa borrer her også, ikke jeg :P

Anonymous poster hash: 788f6...43b
Skrevet

Har vel stort sett bare borret i veggen her når jeg flyttet inn å måtte henge opp møbler på veggene… Han som bor over meg borret nok en 50-60 ganger i året før. Nå har han sluttet. Eller flyttet.

Og som AB over - pappa borrer her også, ikke jeg :P

Anonymous poster hash: 788f6...43b

Kanskje naboen din har flyttet hit da, eller kanskje han har en ivrig pappa da :P

Mønsteret er litt sånn. Begynne tidlig (hvem trenger søvn?) og bore mer eller mindre sammenhengende i et par timer, så en liten pause (lunsj?) så påan igjen, bare avbrutt av små pauser der man ber til høyere makter om at han snart er ferdig. Det må være helt utrolig mange hull i veggene der oppe.

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Den hadde vi som pensum på skolen, har ofte lurte på om det er han, ja ;)

Det er han :opplyser:

Veldig bra tekst uansett.

Endret av brutal_mann
Skrevet

Det er han :opplyser:

Da dropper jeg å gå opp og spørre hva han driver med :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Da dropper jeg å gå opp og spørre hva han driver med :)

Du bør nok sjekke søppelet som har gått ned sjakta...

Skrevet

Borrer ved behov! Men tar hensyn til stilletid etter klokken 20, og lørd. Søndagsro.

Men dersom naboen har vekket oss midt på nattaflere netter etterhverandre så kan vi få et behov for å henge opp eller flytte noe klokke 07.30 påfølgende morgen.

De små stiftene er ok til lette bilder, men egner seg dårlig til tunge speil over TV, eller for å få nytt brannslukningsapparat opp på veggen med. Da må slagborreren frem

Anonymous poster hash: fb42b...e1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...