Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann for 7 år siden. Begge hadde det travelt, men det var en spesiell tiltrekning der.. Vi snakket litt, før begge måtte videre.

Senere husket jeg at denne mannen var kjekk, høy, mørk, veltrent. Husket også fornavnet hans (et forholdsvis sjelden navn) og hvilket fylke han kom fra.

For snart 2 år siden jobbet jeg på et sted hvor det var mange fra hans fylke på "besøk". En mann så veldig mye på meg.. Jeg merket det selv om jeg ikke så direkte på han. Og en av kollegene mine bemerket det, med et lurt smil.

Han var kjekk.. Høy, mørk, veltrent..

Etter hvert hørte jeg at noen ropte det sjeldne navnet, og kjekkasen reagerte. Samme dialekt hadde han såklart også, og da skjønte jeg at det måtte være han jeg møtte for flere år siden.

Men jeg gjorde ingenting. Jeg holdt meg profesjonell på jobben. Vurderte å snakke med noen av de jeg jobbet for, eller noen av de han var med i ettertid... Men fikk meg ikke til å gjøre det.

I går kveld mannet jeg meg opp. Skrev en liten mail som forklarte litt, og tenkte å sende en jeg vet kjenner han (men som jeg overhodet ikke kjenner, så jeg var ikke mye høy i hatten) i dag. Og enten få litt info, eller gi han min kontaktinfo, så han kunne videresendt, så mannen hadde tatt kontakt om han ville.

Prøvde å finne etternavnet hans rett etter han var der jeg jobbet. Og har prøvd å søke litt på nett noen ganger i ettertid. Før mailen skulle sendes til hans bekjente, tok jeg et siste søk. Og da fant jeg ut at han sannsynligvis er en av bare 4 stk jeg satt igjen med da jeg innskrenket søket. Jeg sjekket alderen deres og ble stående igjen med to. Ingen av dem er på facebook. Men en mann med samme veldig sjeldne etternavn som han ene, så høy og mørk ut på profilbildet sitt. Så jeg klikket meg inn. Ei jente hadde kommentert "Jeg og ...... (det sjeldne fornavnet" tar en tur i helga. Blir hyggelig å se dere igjen!"

Jeg så på hennes profil. Der var det bl.a. et bilde av en høy, mørk, veltrent mann. Jeg kjente ikke igjen ansiktet hans, husker ikke konkret hvordan han så ut, men er sikker på at det er han. Han ble sammen med denne jenta for over ett år siden.

Heldigvis sendte jeg ikke mailen, men tok èn sjekk til, tenker jeg nå. Men hadde jeg jeg sendt den, hadde det ikke vært verdens undergang det heller.

Kjære folkens: Vil dere ha kontakt med noen, TA kontakt med noen. Ikke vent. Ikke la det gå år... Og husk at er han ikke interessert, så vet dere i hvert fall det. Har han dame, ja så vet dere det. Og trenger ikke tenke mer på han. I stedet for at han ligger i bakhodet, tas frem av og til osv..

Anonymous poster hash: 99675...0a8
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...