AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Hi! Jeg er ikke bruker her, men jeg leser her av og til... Etter igår kveld så sliter jeg med veldig dårlig samvittighet:( Jeg vet ikke om jeg gjorde det rette eller var det feil av meg:( Jeg er en kvinne på 35 år... Etter mange år fant jeg min drømmemann, vi ble sammen for 3 år siden. Før han har jeg vært sammen 2 stk, ene forholdet varte 3 år og det andre i 5 år... Men de var voldige begge to... slo og ødela meg pyskisk helt... De kalte meg hore enn navnet mitt... Jeg rømte fra han første men han andre var helt lik... Jeg har hatt en dårlig tøff barndom med voldlige bror og far... Jeg har gått mange år til psykolog etter bruddene med familien og xene. Igår hadde jeg og min samboer en krangel og han vet ALT om min fortid. Han sa rett ut dette " IKKE rart det ikke funker mellom oss, du er jo ikke normal, du har mistet din familie og de guttene du har vært sammen med" Jeg ble helt satt ut siden han vet hvor vanskelig tid jeg var igjennom. Jeg svarte ikke mye men tok sakene mine og gikk fra leiligheten hans... Tenkte dette var nok... MEN så kommer han etter meg... Prøver å snakke med meg, jeg sier at jeg ikke vil snakke, han kaller meg "HORE" da eksploderte jeg! også sier han at jeg har dårlig oppdragelse derfor jeg er slik som jeg er. Jeg satt fra meg tingene, gikk til han og sa HØYT "DU KALLER MEG IKKE HORE" Da ble han sååå sur at han dyttet meg, DA mistet jeg kontrollen og fikk flashback!!! Jeg følte meg brukt og urettferdig behandlet! Jeg sa masse stygt til han og hans familie,og han holdt vi på... Idag morgen sier han at det er slutt... Kanskje det er best at det er slutt??? Jeg sa ikke mye... beklaget min oppførsel siden jeg vil jo ikke være sånn men han la alt på meg og gikk... Jeg er sliten idag og helt utmattet... hva gjør jeg videre? Første gang han er slik sånn... men jeg fikk sjokk... Anonymous poster hash: accae...55c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Hørtes ut som en stygg krangel hvor dere begge gikk over grensen. Kanskje du skal prøve å være singel en periode? Anonymous poster hash: 1400a...20f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Alt er jo hans feil, så hvordan han kan gi deg skylden er helt latterlig. Han vet godt at det er hans feil, prøver bare å føle seg bedre. Anonymous poster hash: 8b6f9...46a 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #4 Skrevet 23. august 2014 TS her! Ja det var en veldig stygg krangel. og jeg er veldig lei meg for det... beste hadde vel å bare gått uten å si noe men han stoppet meg... Han har aldri vært sånn før. Det var ingen alkohol i bilde... Det begynte med at jeg tok opp det med at han ikke holder avtaler, skal vi på kino eller ut så kommer han aldri eller gir aldri beskjed, jeg sa at jeg ikke vil ha det slik om du ikke kan så vil jeg ha en sms med at du ikke kan eller ikke kommer hjem... Jeg er såååå sliten... Føler meg mislykket med livet... Anonymous poster hash: 0a41d...8ce
Berit Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 Dere gjorde sikkert feil begge to ved å krangle og si atygge ord. Han gjorde i hvertfall feil ved å kalle deg hore. Når han nå har sagt at det er slutt, så la det være slutt en stund. Han skal ikke komme med sånt utsagn om at det er slutt dersom han ikke mener det. Og mulig han egentlig ikke mener det, men vi at du skal trygle om at ting skal bli godt igjen akkurat som alt er din skyld. Det er det slett ikke. La han i hvertfall få beklage seg, og ikke la deg beklage alt.
nordlandsjento Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Han har ingen rett til å kalle deg stygge ting, det er jo ikke rart at du sa ifra da. Hadde nok gjort det samme og ikke nølt om å stenge han ute helt til han kommer å ber om unnskyldning.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #7 Skrevet 23. august 2014 Her hadde dere like mye feil, du var ikke bedre enn han, men det vet du nok siden du har dårlig samvittighet. Det rette tror jeg er at dere er fra hverandre ei stund for å tenke over dette forholdet, om dere etter denne tenkepausen vil fortsette sammen, må dere ta dere en lang god prat, og på en måte begynne på nytt Anonymous poster hash: a3bc7...dfa
Gjest Skrevet 23. august 2014 #8 Skrevet 23. august 2014 (endret) Han dyttet deg! Det vil si at han gikk fra å skjelle deg ut til å bli fysisk. Du bør komme deg videre! Etter det du skriver er han ikke noe å samle på. Gå litt i deg selv. Prøv terapi. Finn ut hvorfor du tiltrekker deg ubrukelige menn. Edit: måtte rette en utrolig artig autokorrekt. Endret 24. august 2014 av Themis
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #9 Skrevet 23. august 2014 Jeg ville ikke unnskyldt meg. Han hørtes ikke snill ut. Bra at du gikk. Anonymous poster hash: 5cbb5...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå