Gå til innhold

"du høres pen ut!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender at jeg er innom ulike chatter ( ikke sex ) og henger litt om jeg kjeder meg eller ikke har noe annet å gjøre i noen minutter.

Ofte kommer det spørsmål om hvor gammel jeg er, hvor jeg bor osv.

Men det jeg finner like kjedelig og teit hver gang er "hvordan ser du ut?".

Ja, hvordan ser jeg ut? Jeg beskriver i de mest generelle drag hvordan jeg ser ut, noe som kunne beskrevet 10 000 andre jenter på gata på 5 minutter, og det er ikke måte på hvor pent de synes det høres ut.

Liksom, om jeg sier "165cm høy, brunt hår, slank, brune øyne", virker det som om de automatisk ser for seg jessica alba eller noe i den duren.

Med andre ord, de kvaliteter de er usikre på, og utseende, fyller de bare inn underveis.

Anonymous poster hash: c3b92...3d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jah, er ikke den teit. Venninna mi beskrev seg en gang på en sjekke side, før hun fikk bilde. 170 cm, slank (veltrent) og brunt kort hår. Fikk til svar: Da må du være veldig pen. Hvorfor har du ikke bilde?

Hvordan vet de om en person er pen av den grunn?

Endret av wintergirl
Gjest Keikolina
Skrevet

Ha ha fått den samme på tlf. Ja ja.

Gjest BrienneOfTarth
Skrevet

Ja, fikk det mye når jeg hang på mIRC og andre chattesider.

Ene fyren sendte jeg til og med bilde i posten, for jeg hadde ikke digitalt. Han sendte meg noen skikkelig kleine poseringsbilder, og jeg et helt vanlig. Tror han hadde innbilt seg noe annet, for han skrev ingenting til meg før jeg spurte om han hadde fått bildet og fikk "ja, du var søt du" eller noe sånt :)

Ble ikke noe mer chatting etter det, men han var ikke min type uansett.

Det har skjedd flere ganger at noen har vært kjempehyggelige også har de fått sett bilde, og blitt helt stille fra den kanten etter det.

Så det er ikke alltid at det man innbiller seg er slik det er :)

Skrevet

Tror vel de fleste "lager" et bilde i hodet når de enten snakker eller chatter med noen, men det er uansett en klein ting å si, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...