Gjest gjesst Skrevet 4. juli 2004 #1 Skrevet 4. juli 2004 http://www.dinside.no/php/art.php?id=89345 35 000 kroner for èn liter fuktighetskrem??? Hva gir du meg?
missfidget Skrevet 4. juli 2004 #2 Skrevet 4. juli 2004 Jeg tror ikke på mirakel finnes i et boks, nei...men du sikkert får en drøyt, luksus produkt som bevare huden bedre enn andre produkter. I de fleste tilfelle man får det som du betale for....Bare min mening... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #5 Skrevet 4. juli 2004 Nå har jeg akkurat brukt opp Lancome Resulotion til 550 norske kr,ble lurt til å prøve.. Kjøper aldri den igjen .Det var flott konsisten og lukt til min kombinasjonshud,men ikke verdt pengene. FIkk prøve av Loreal sin nye anti wrinkle den med Claudie Shifffner ? den føltes like bra så den skal jeg kjøpe nå.
missfidget Skrevet 5. juli 2004 #6 Skrevet 5. juli 2004 :o Dyrt er ikke alltid best. Å nei da...Det er helt sant. Jeg går heller ikke rundt å bruke pengene mine blind bare for å kjøpe dyrt... Men disse krem som Gjest nevnet, vet jeg har en god rykte på seg, selv om de er ikke noe mirakel krem. Beste er å prøve ut mye og se...Fordelen for mange at dyrere krem ofte er høyere kvalitet slik at huden ikke reagere så mye som med andre billige merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå