AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Hei Hva ville dere gjort hvis dere fikk et anonymt brev i postkassen om at mannen er utro med en kollega? Og at det har pågått over tid? Vet ikke hva jeg skal tro! Anonymous poster hash: 309b9...2ef Anonymous poster hash: 475de...fab
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Du må nesten konfrontere mannen din med det, er ikke så mye for oss å si om saken... Anonymous poster hash: 2dad2...ac8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Han nekter selvsagt Anonymous poster hash: 475de...fab
Gjest _LilleMy Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 Vanskelig situasjon. Man vet aldri om det er noen som vil ødelegge forholdet som skrev brevet, eller om det faktisk er sant. Du kan ikke gjøre så mye annet enn å snakke med mannen din, eventuelt snoke litt i meldinger eller noe om du er såpass i tvil. Om det ikke er sant er det jo kjipt for mannen din ettersom det kan se veldig ut som om du ikke stoler på han. 1
Lita dame Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Hvordan utro da? (Fysisk eller flørtende tone?) Jeg har en kollega som er friendzoned fra min side -og jeg er nok det for han og. Har fått et par kommentarer/hint på at vi har noe på gang av andre kollegaer. Hvilket overhodet IKKE stemmer! Vi kan veksle fra å "tulle-flørte" til å prate om hva vi gjorde i helga med familien vår, se på bilder av ungene til hverandre osv. Tenker at ting som utenfra kan observeres som flørt/utroskap ikke nødvendigvis trenger å være det. Ville hatt mer fakta å gå på her altså. Kan jo hende du har, men du sier lite om det. 2
got2go Skrevet 23. august 2014 #7 Skrevet 23. august 2014 I slike tilfeller syns jeg du har rett til å kreve fullt innsyn til mobil, mail og facebookkonto for å u dersøke saken nærmere. Er han uskyldig så lar han deg gjøre det. 4
Gjest brutal_mann Skrevet 23. august 2014 #8 Skrevet 23. august 2014 Så lenge avsenderen er anonym så er det noen som ikke har andre hensikter enn å ødelegge. Da er det nok løgn og bedrag alt som står i brevet. Uansett ville jeg snakket VELDIG åpent med min partner om hvilke følelser og tanker, rimelige som urimelige, et slikt brev med en slik løgnaktig påstand fremkaller. Gjør du dette riktig så vil forholdet du er i stå sterkere enn noen sinne. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #9 Skrevet 23. august 2014 Jeg har sendt en slik melding til ei jeg vet ble bedratt. Mannen hennes hadde jevnlig sex med min kollega. Jeg turte ikke annet enn å være anonym, da jeg fryktet at denne kollegaen ville straffe meg gjennom jobb. Hun var leder der jeg jobbet... Det ble mye styr gitt.. Og hun som ble bedratt trodde ikke på meg, fordi jeg ikke ville si hvem jeg var. . Jeg tenker det er ingen røyk uten ild jeg... Anonymous poster hash: c1f90...52b 6
Gjest krokodillen Skrevet 23. august 2014 #10 Skrevet 23. august 2014 I slike tilfeller syns jeg du har rett til å kreve fullt innsyn til mobil, mail og facebookkonto for å u dersøke saken nærmere. Er han uskyldig så lar han deg gjøre det. Tull! Ville aldri latt noen få innsyn i min tlf pga en lapp fra en anonym person
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #11 Skrevet 23. august 2014 har du skrevet dette før? Jeg er 99% sikker på at jeg leste akkurat det samme for ett par uker siden. Anonymous poster hash: c919a...4a9
Gjest brutal_mann Skrevet 23. august 2014 #12 Skrevet 23. august 2014 Jeg har sendt en slik melding til ei jeg vet ble bedratt. Mannen hennes hadde jevnlig sex med min kollega. Jeg turte ikke annet enn å være anonym, da jeg fryktet at denne kollegaen ville straffe meg gjennom jobb. Hun var leder der jeg jobbet... Det ble mye styr gitt.. Og hun som ble bedratt trodde ikke på meg, fordi jeg ikke ville si hvem jeg var. . Jeg tenker det er ingen røyk uten ild jeg... Anonymous poster hash: c1f90...52b Du er et bedriten rævhøl som legger deg oppi ting du overhode ikke har noe med å gjøre. En feig jævel som ikke tør stå for faenskap du setter i gang. 2
Gjest daisydaisy Skrevet 23. august 2014 #13 Skrevet 23. august 2014 Du er et bedriten rævhøl som legger deg oppi ting du overhode ikke har noe med å gjøre. En feig jævel som ikke tør stå for faenskap du setter i gang. Føler kilden har litt rett til å være anonym, jeg. 10
Gjest brutal_mann Skrevet 23. august 2014 #14 Skrevet 23. august 2014 Føler kilden har litt rett til å være anonym, jeg. Nei! Når en setter igang en prosess som lager et sant helvete i andre sitt privatliv. Et privatliv en ikke vet noe om. Så FORPLIKTER en å stå frem. Enten så står en for helte en lager eller så holder en kjeft. 3
Gjest daisydaisy Skrevet 23. august 2014 #15 Skrevet 23. august 2014 Nei! Når en setter igang en prosess som lager et sant helvete i andre sitt privatliv. Et privatliv en ikke vet noe om. Så FORPLIKTER en å stå frem. Enten så står en for helte en lager eller så holder en kjeft. Hvorvidt det er etisk riktig å blande seg inn i andres affærer, kan diskuteres. Skjønt, det er ikke noe jeg vil diskutere da jeg finner meg selv ambivalent på dette området. Bare mener at kilden har litt rett til å være anonym... 1
Alina X Skrevet 23. august 2014 #16 Skrevet 23. august 2014 Du er et bedriten rævhøl som legger deg oppi ting du overhode ikke har noe med å gjøre. En feig jævel som ikke tør stå for faenskap du setter i gang. Ooook,så hvis dama di hadde flydd rundt og "alle"visdte det vil du heller få et anonymt brev ang situasjonen så du kan oppklare dette eller leve i en naiv tro mens hun puler rundt? At du reagerer på avsløring av utroskap finner jeg litt sykt egentlig. Tenk på den stakkars personen som går rundt og tror alt er ok. Jeg ville satt STOR pris på å finne ut av dette via brev eller lignende, det virker som om du synes synd på og heller vil støtte den som er utro du. 5
Fraggzy Skrevet 23. august 2014 #17 Skrevet 23. august 2014 I slike tilfeller syns jeg du har rett til å kreve fullt innsyn til mobil, mail og facebookkonto for å u dersøke saken nærmere. Er han uskyldig så lar han deg gjøre det. Joda. Da vil man jo alltid ha lov til å snike i partner sitt privatliv, det er jo bare å skrive en lapp i postkastkassen selv...
Gjest brutal_mann Skrevet 23. august 2014 #18 Skrevet 23. august 2014 Ooook,så hvis dama di hadde flydd rundt og "alle"visdte det vil du heller få et anonymt brev ang situasjonen så du kan oppklare dette eller leve i en naiv tro mens hun puler rundt? At du reagerer på avsløring av utroskap finner jeg litt sykt egentlig. Tenk på den stakkars personen som går rundt og tror alt er ok. Jeg ville satt STOR pris på å finne ut av dette via brev eller lignende, det virker som om du synes synd på og heller vil støtte den som er utro du. Hvordan blir ting oppklart? det er jo bar løse påstander. Hvordan vet avsender at jeg ikke vet? Hvordan vet avsender hvorfor jeg ikke vil vite, selv om jeg innerst inne vet? Hvordan vet avsender hva som er riktig for meg og min partner? Hvorfor skal en avsender i I'm Holier Than Thou-affekt påtvinge meg sin egen moral og idé om hvordan verden skal være? En har INGENTING med andres liv i disse tilfellene å gjøre uten at minst en av de involverte partene har bedt deg om å mene noe. 4
Gjest brutal_mann Skrevet 23. august 2014 #19 Skrevet 23. august 2014 Joda. Da vil man jo alltid ha lov til å snike i partner sitt privatliv, det er jo bare å skrive en lapp i postkastkassen selv... Pffff.. Amatør! Dette får en jo en venninne til å gjøre!
Hulderen Skrevet 23. august 2014 #20 Skrevet 23. august 2014 Føler kilden har litt rett til å være anonym, jeg. Nei. Kilden har ingen rettigheter. Hvis noen på død og liv skal melde fra om utroskap, så må de gjøre det under fullt navn. De er moralsk forpliktet til å kunne svare på tilleggsspørsmål. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå