Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne riktig nettbrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå til anskaffelse av nytt nettbrett som jeg skal bruke i jobb sammenheng. Jeg vil legge inn journaler og er avhengig av å kunne få en signatur på jounalen, så det må kunne gå ann å skrive på nettbrettet. Det må også kunne kobles til wifi slik at jeg kan motta mail osv. Er det noen som har noen anbefalinger, jeg er helt grønn når det gjelder tekniske dibbedutter!

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvorfor får du ikke nettbrett fra arbeidsgiver?

Dernest, hvilke applikasjoner er du avhengig av?

Skrevet

Det fins Microsoft Surface pro som kjører Windows og kommer med stylus(penn) som kan brukes til å ta notater, men de koster gjerne 5000 eller mer. til gjengjeld kan de kjøre office slik som alminnelige PC`er

det fins et rimeligere nettbrett med stylus inkludert. Nvidia Shield Tablet. det koster bare 2500 og kjører android, hvilket i korte trekk betyr at den kjører de samme appene som de fleste andre nettbrett med unntak av iPad og Surface. brettet er myntet på gamere, men hvis du kjøper et bluetooth tastatur og laster ned quickoffice(gratis) kan du fint jobbe på den.

jeg gjetter på at disse journalene er office filer, da burde du sannsynligvis kjøpe microsoft surface pro siden den kjører Windows og vil ha den minste læringskurven. men shield tablet kan redigere office filer også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...