Gå til innhold

Slitsomt med hans ex-familie


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nå...

Nå begynner jeg å bli sliten av dette. Vi har slitt lenge med hans ex som rett og slett har vært et troll til tider, det har haglet inn med drittmeldinger på mobilen, hun har gjort hva hun kan for å sette ungene hans opp mot oss (heldigvis uten å lykkes 100%!!!). Men det sliter. Det sliter på vårt forhold, det sliter på forholdet vårt til ungene hans (hvilket de virkelig ikke har fortjent! - de har vel mer enn nok med å skulle takle at mor og far ikke bor sammen lengre).

Men ikke nok med det. I morges ringte telefonen kl. 0600 - da var det hans ex-svigerinne som - unnskyld uttrykket - drita full fant ut at hun skulle ringe og snakke med ham. Hun ringte flere ganger, så til slutt nappet vi ut kontakten.

Og hva skjer? Jo, hun sender melding på MIN mobil (???) om at hans yngste barn ligger på sykehus. Dette så vi ikke før senere på morgenen, vi satte tlf. på lydløs. Hans ex er nå på ferie med sin nye samboer og sin søster, så vi ble jo selvfølgelig engstelige, og forsøkte alt vi kunne for å få tak i dem, men lyktes ikke før utpå dagen.

Det viste seg (heldigvis, da!) at alt var bare oppspinn. H*n hadde det bare bra, alt var i orden. Forklaringen var at "det var bare for å få ham (min samboer) til å reagere, siden han ikke gadd å ta tlf."!!!!!!

Ærlig talt, man fleiper da ikke med sånt! Vi gikk jo her og engstet oss omtrent i hjel, ble mer og mer fortvilet etter som vi ikke fikk tak i noen.

Uff, jeg blir så lei meg og så sint og ikke minst sliten - hva er det folk tenker på, som bruker unger i en slik situasjon? Greit at hans ex-svigerinne ikke tåler trynet på ham, men dog bør hun vel holde ungene utenfor?

Hilsen en som er sliten, trist og lei seg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare gi deg en :klem:

Det høres vanskelig ut, og det å si at yngste barnet er på sykehus "fordi han ikke tok telefonen", det er direkte ondskapsfullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tusjen

Jeg forstår godt at det sliter på forholdet.. Det er jo helt forferdelig :roll: .. Merkelig hvordan noen mennensker ikke vet når det er nok (slutt)... Håper det blir bedre for deg... :trøste:

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne nesten tro du var venninen min, der sliter de med det samme.

Men der sa mannen i huset til sin ex at nok er nok. Fra å av ville alle meldinger etc lagres og leveres til politiet med en anmeldelse vedrørende trakassering.

Det ble mye bedre og nå funker det nesten normalt.

Så bit tennene sammen, ikke la dere knekke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

la ike exs komme mellom dere. ødelegger forholdet. la de snakke og hold deg ut av det.

Hvorfor ikke få nytt nr og gi det bare til de som må+

omhans exs bruker(misbruker) tlf så gi beskjed:En gang til å du får ikke nr.

man må være konsekvent til slike som ringer i tide å utide, legg på røret. gør dere det hver gang så blir det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trådstarter

Takk for støtten, alle sammen. Dette har vært litt av en helg. Trenger alle klemmer jeg kan få.

Vi vurderer faktisk nå å politianmelde dette. Dette er rett og slett psykisk terror.

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Dette er jo helt absurd... Enig med den som sa dere for all del burde ta vare på alt som skjer, enten dere noterer eller lagrer meldinger etc. Og konfronterer dem med det. Si fra til eksen når hun kommer hjem at hun ringte og var full - det henger pinadø ikke på greip i det hele tatt!! Vi snakker om voksne folk her vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Danielle 73

Gi klar beskjed til henne om at vist hun ikke stopper, så anmelder dere henne for terror. Og vel så det. :kjempesinna: Sett henne på plass og la henne ikke ødelegge forholdet mellom dere. Det er nettopp det hun ønsker.

Stakkars menneske, hun har vel intet annet å gjøre. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...