AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Ja det er altså 3 år siden det ble slutt. Jeg stakk av egentlig, hadde ikke noe valg. Klarte ikke være under samme tak med denne mannen, selv om han i utgangspunktet var snill og god så var det noe med han som gjorde han til en djevel når han drakk. Ikke alltid men veldig ofte det siste året vi var i lag. En dag ba han meg om å ringe politet fordi han følte han kom til å skade meg. Jeg ringte ikke, selvfølgelig kunne jeg ikke det. Det endte bare med en "voldtekt". Så stakk jeg på morgenen dagen etter. Så det ble egentlig aldri ordentlig samtale mellom oss før det ble slutt. Han var knust. Ba på sine knær og lovet å endre seg. Men jeg var ikke i tvil. Denne mannen kunne jeg ikke leve med og så enkelt var det. Han sluttet å ringe til slutt. Vi fikk likevel snakket ut om dette året etter. Han ba om tilgivelse og håpte at jeg hadde det bra. Og jeg har det faktisk bedre enn noensinne. Jeg har snill mann, som er stabil. Vi skal gifte oss. Men jeg tenker på eksen. Ikke fordi jeg har følelser for han, overhodet ikke. Jeg elsker min nye mann og jeg er lykkelig. Men jeg forestiller meg at jeg treffer tilfeldigvis på eksen og vil de hvordan han reagerer. Hvis det er noe som skjer som jeg vet eksen ville like så forestiller jeg meg at jeg forteller det til han eller hvis jeg er ute og kjører bil så forestiller jeg meg at han ser meg i DEN bilen og jeg bare smiler og kjører videre i full fart (vi er begge glad i biler og motorsykler). Det har gått 3 år. Hvorfor tenker jeg slik jeg gjør? Hva er det som utløser dette? Jeg burde kommet meg videre for lengst men føler jeg er litt for nysgjerrig på livet hans nå. Vet han har ny dame og jeg sniker inn på profilen hennes ofte for å se hva hun driver med og hvordan det går. Jeg ønsker han alt godt. Jeg unner han det beste fordi han fortjente det. Han har tross alt ikke hatt det bra. Mye i livet hans som var godt totalt til helvete. Så hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 81f92...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå