Gå til innhold

Tinder: Når du matcher med folk du har kjent lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tolker du det om du matcher med en person som du har kjent lenge? :P

Mener da ikke nødvendigvis som venn/bestevenn, men kanskje bare en bekjent som du snakker med nå og da, og har kjent en del år, og er venn med på FB.

Anonymous poster hash: 92d82...527
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Er en uskreven regel om at man ikke klikker liker på sine venner.

Jeg klikker ikke liker på menn med felles venner heller jeg.

Anonymous poster hash: aff56...e3f

Gjest nobilian
Skrevet (endret)

Aner ikke. Er en uskreven regel om at man ikke klikker liker på sine venner.

Jeg klikker ikke liker på menn med felles venner heller jeg.

Uskreven regel, my arse.

Hvis du får match med noen du kjenner fra før, kan det fort være et mye bedre utgangspunkt for noe, enn om du får match med en fremmed.

Da vet vedkommende mer om deg enn bare at du har flasha pupper på en fjelltopp eller backpacka i India - og fortsatt liker vedkommende deg. :)

Hvis du har en kjenning du faktisk liker, og drar venstre, bare på grunn av denne "regelen", er du jo egentlig ganske teit.

Eller tilogmed veldig teit.

Endret av nobilian
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde profil på match og fikk av og til opp profiler av folk jeg kjente som dagens matcher. Likte aldri de.

Anonymous poster hash: 6cb7e...645
Skrevet

Uskreven regel, my arse.

Hvis du får match med noen du kjenner fra før, kan det fort være et mye bedre utgangspunkt for noe, enn om du får match med en fremmed.

Da vet vedkommende mer om deg enn bare at du har flasha pupper på en fjelltopp eller backpacka i India - og fortsatt liker vedkommende deg. :)

Hvis du har en kjenning du faktisk liker, og drar venstre, bare på grunn av denne "regelen", er du jo egentlig ganske teit.

Eller tilogmed veldig teit.

Nåja. Synes fortsatt ikke om det. Men ser jeg en gutt jeg liker men er usikker på sivilstus, så ville jeg fortsatt ikke dra han til høyre. Da ville jeg heller prøvd å bli bedre kjent med han i det virkelige liv ;)

Men enn så lenge har ikke det skjedd. De guttebekjente jeg får opp, er ikke aktuelle okke som ;)

Og så ser jeg an hvem han kjenner fra min venneliste. Er det feller venner i perforien, så er det ingen big deal - da kan jeg sveipe til høyre. Er det en venn jeg egentlig ikke er helt på nett med, så sveiper jeg til venstre. Er det en veldig god felles venn, så snakker jeg med felles venn og prøver heller å se om jeg kan treffe fyren IRL.

Gjest nobilian
Skrevet

Jeg hadde profil på match og fikk av og til opp profiler av folk jeg kjente som dagens matcher. Likte aldri de.

Anonymous poster hash: 6cb7e...645

Men på tinder får du match bare med folk du selv har likt, og som liker deg. Different pudding.

Gjest nobilian
Skrevet

Nåja. Synes fortsatt ikke om det. Men ser jeg en gutt jeg liker men er usikker på sivilstus, så ville jeg fortsatt ikke dra han til høyre. Da ville jeg heller prøvd å bli bedre kjent med han i det virkelige liv ;)

Men enn så lenge har ikke det skjedd. De guttebekjente jeg får opp, er ikke aktuelle okke som ;)

Og så ser jeg an hvem han kjenner fra min venneliste. Er det feller venner i perforien, så er det ingen big deal - da kan jeg sveipe til høyre. Er det en venn jeg egentlig ikke er helt på nett med, så sveiper jeg til venstre. Er det en veldig god felles venn, så snakker jeg med felles venn og prøver heller å se om jeg kan treffe fyren IRL.

Eh, men da får du jo heller ikke match, det får du bare med folk du har sveipa høyre - og det er vel det HI handler om?

Skrevet

Eh, men da får du jo heller ikke match, det får du bare med folk du har sveipa høyre - og det er vel det HI handler om?

Akkurat. Jeg ville følt det veldig ubehagelig å få en match med en jeg kjenner. Det blir jo bare kleint.

Gjest nobilian
Skrevet

Akkurat. Jeg ville følt det veldig ubehagelig å få en match med en jeg kjenner. Det blir jo bare kleint.

Hehe, ok. Dere er rare dyr. :P

Lykke til uansett. :)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg trykker av og til ja på de jeg kjenner og det har jo bare vært tull. Og de gangene vi har matchet har vi hatt en sånn haha er du også her samtale

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...