Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om det er arr, men det er i hvert fall (røde) flekker etter inngrodde hår etter brasiliansk voksing. (Det er ikke røde nupper som man får etter barbering.) Og hårene er allerede ute. Det er ikke noe hår inni flekkene. De er bare fortsatt røde/lilla/brune.

Det jeg lurer på er om dette er noe som går bort av seg selv. Altså at hele området får normal farge igjen. Tar det lang tid?

Finnes det noen kremer å få kjøpt på apoteket som vil framskynde prosessen med at flekkene forsvinner og får vanlig hudfarge igjen? Hydrokortison?

Anonymous poster hash: d4f0d...631

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på samme selv faktisk :)

Anonymous poster hash: e89df...05d

Skrevet

Noen som har noen innspill eller forslag? :)

Skrevet

Jeg har sånn flekker noen dager.

Anonymous poster hash: 53184...e4b
Skrevet

Jeg lurer også på dette. Fått ett sånt merke etter hjemmevoksing hvor det endte med inngrodd hår. Ser nesten ut som en blanding av arr og strekkmerke, huden der er helt tynn og blålilla. Etter fire måneder har det ikke blitt borte eller bedre..

Anonymous poster hash: 92dd7...e03
Skrevet

Jeg har sånn flekker noen dager.

Anonymous poster hash: 53184...e4b

Vil tro det er andre typer flekker du har. Muligens blodutredelser? (Blodutredelser ligner på sugemerker) Det får jeg når jeg vokser under armene. Går bort etter noen dager.

De flekkene her er omtrent som arr etter inngrodde hår. De går ihvertfall ikke bort etter noen dager sånn som blåmerker/blodutredelser gjør.

Skrevet

Jeg brukte arr-krem fra apoteket da jeg hadde det. Funket fint :) Brukes over en periode, helst på nye arr.

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte arr-krem fra apoteket da jeg hadde det. Funket fint :) Brukes over en periode, helst på nye arr.

Husker du hva den kremen heter? Jeg ser nå at det finnes en krem som heter Kelo-Cote, og den var passe dyr, men hvis den skulle funke vil den være verdt prisen.

Skrevet

Husker du hva den kremen heter? Jeg ser nå at det finnes en krem som heter Kelo-Cote, og den var passe dyr, men hvis den skulle funke vil den være verdt prisen.

Jepp, den jeg brukte!

• Liker 1
Skrevet

Verken arrkrem eller kortisonkrem skal brukes i underlivet !

Huden der er særs tynn og sensitiv. Disse arrene/merkene må få tid til å leges av seg selv. Når hårene er inngrodde er det bedre å bruke sårsalve på nuppene enn å klemmeog plukke, da går det nemlig som med kviser som blir plukket og klemt på - det blir arr og merker.

Anonymous poster hash: 37e3a...91c

• Liker 1
Skrevet

Verken arrkrem eller kortisonkrem skal brukes i underlivet !

Huden der er særs tynn og sensitiv. Disse arrene/merkene må få tid til å leges av seg selv. Når hårene er inngrodde er det bedre å bruke sårsalve på nuppene enn å klemmeog plukke, da går det nemlig som med kviser som blir plukket og klemt på - det blir arr og merker.

Anonymous poster hash: 37e3a...91c

Nå vet jeg ikke helt hvor hun har tenkt å bruke det, men jeg ser ikke på bikinisiden som underlivet akkurat. Gikk helt fint for meg, og jeg har null skader 6 år etter.

Når arr og merker er kommet, er det ikke bare bare å få de bort.

• Liker 3
Skrevet

Jeg lurer også på dette. Fått ett sånt merke etter hjemmevoksing hvor det endte med inngrodd hår. Ser nesten ut som en blanding av arr og strekkmerke, huden der er helt tynn og blålilla. Etter fire måneder har det ikke blitt borte eller bedre..

Hvor er det du har disse? I bikinilinjen?

Anonymous poster hash: 4ed70...583

Skrevet

Hvor er det du har disse? I bikinilinjen?

Anonymous poster hash: 4ed70...583

Nesten midt på venusberget. Kun ett merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...