Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2004 #1 Skrevet 3. juli 2004 definitivt portugal, men på en annen måte har jo alle de store falt fort ut av dette em`et så kanskje det snur nå også?!
Kelsey Skrevet 3. juli 2004 #3 Skrevet 3. juli 2004 Jeg tror at Portugal vinner (har ikke sett en eneste kamp fra EM, men de er jo i utgangspunktet det beste laget), men jeg håper Hellas vinner. Det hadde vært gøy med en skikkelig EM-bombe.
Bambi Skrevet 4. juli 2004 #4 Skrevet 4. juli 2004 Jeg tror Portugal vinner 2-0. Portugal MÅ vinne! De har et mye bedre angrep enn Hellas, Hellas har et bra forsvar, men det har Portugal også. I tillegg har Portugal noen skikkelige "playmakere" - Hellas har ingen som utmerker seg spesielt. Skulle Hellas vinne dette blir jeg skikkelig sur - toppen av urettferdighet! :evil: Bambi
Malou Skrevet 4. juli 2004 #5 Skrevet 4. juli 2004 Skulle ikke forundre meg om Hellas vinner hele greiene! De har vært underdogs i hver eneste kamp de har spilt til nå. Det spiller vel forsåvidt ikke særlig stor rolle for meg hvem som vinner, men hvis jeg fikk bestemme blir det nok en liten tommel opp til Portugal. Jennifer
Gjest tusjen Skrevet 4. juli 2004 #6 Skrevet 4. juli 2004 Jeg har ikke fulgt med på fotballkampene, men skal se denne. Jeg heier på Portugal.. Blir spennende.. tusjen
Gjest Otto Rehagel Skrevet 4. juli 2004 #7 Skrevet 4. juli 2004 Håper inderlig at Portugal vinner. Den kjedelige og defensive fotballen til Hellas, må ikke få høste mere framganger. På samme måte som det også var bra for fotballens framtid at Norge ikke fikk mer framgang med sin Drillo-stil. Hvis ikke man lykkes med vilje til angrepsfotball, med trøkk og mye folk framover, så er jeg redd fotballen går den den visse død i møte.
Gjest Emera Skrevet 4. juli 2004 #8 Skrevet 4. juli 2004 Jeg holder nok også en knapp på Portugal. Men Hellas har nå vist at det går an å komme langt i et mesterskap med en defensiv spillestil. Det skal de ha!
Lillemor Gull Skrevet 4. juli 2004 #10 Skrevet 4. juli 2004 Håper og tror Portugal går av med seieren.
Catzy Skrevet 4. juli 2004 #11 Skrevet 4. juli 2004 Jeg tror egentlig at Portugal vinner. De er på papiret bedre enn Hellas, de MÅ vinne på hjemmebane (ellers kan de sikkert emigrere hele hurven), og de har spilt mot Hellas før. Forrige gang klarte de å tape 1-2 for Hellas, fordi de undervurderte dem skikkelig. Denne gangen tror jeg ikke hverken spillerne eller treneren er så dumme, og jeg tror de kommer til å kjempe med nebb og klør. Samtidig har Hellas et lite psykologisk overtak. De vant i åpningskampen, og de kan jo gjøre det igjen! De har spilt godt mot de fleste andre lagene i EM så langt, det eneste laget de har tapt mot er Russland, og det var fordi de ikke egentlig trengte å vinne for å gå videre. Så det er mulig de klarer å lure inn et mål, og så klumpe seg sammen på egen banehalvdel, for at Portugal ikke skal klare det samme. Og det der de jo skrekkelig flinke til, derav den litt kjedelige stilen. Tror egentlig det er ganske åpent. Tror nok Portugal vinner, men tror også at Hellas kan overraske nok en gang. I så fall kan man egentlig bare kysse hele OL adjø, ingen som kommer til å gjøre stort i Aten den neste uka hvis de vinner. Catzy
lizzy x Skrevet 4. juli 2004 #12 Skrevet 4. juli 2004 håper portugal vinner :-) skal på viking -tromsø kamp ikveld...spennende!!
Gjest Emera Skrevet 4. juli 2004 #15 Skrevet 4. juli 2004 Hellas eller Portugal vinner EM. Kom du fram til det helt selv?
Gjest Virvel Skrevet 4. juli 2004 #16 Skrevet 4. juli 2004 Alle "mine" lag er ute (Spania, England og Sverige), så nå setter jeg min lit til Portugal. Kanskje jeg burde heie på Hellas, bare sånn for sikkerhets skyld, for da vinner Portugal garantert.
monja Skrevet 4. juli 2004 #18 Skrevet 4. juli 2004 Jeg tror Portugal vinner, men jeg håper egentlig at Hellas vinner.
Catzy Skrevet 4. juli 2004 #19 Skrevet 4. juli 2004 Whoho! Hellas vant! Hadde dem som mine reservehelter etter England, og så vinner de hele greia! Beware of the underdog! :D Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå