AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Han er ute på byen med venner i kvell, han er dårlig på å gi lyd i fra seg............. blir urolig i hele kroppen tips til å roe seg ned? Anonymous poster hash: 2e7e9...ef5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Hvorfor er ikke du med? Anonymous poster hash: 7191d...1d7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 hvilken by? Kanskje jeg har sett han har kommet hjem for 2 min siden Anonymous poster hash: de0b3...514
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Han er ute èn kveld, og du får ikke til å slappe av uten å høre fra han? Hva er det du frykter? Er jeg den eneste i verden som til og med slår av mobilen helt minst en helgekveld i uka? Anonymous poster hash: 326a0...053 6
dillyduzit Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 En dag TS så skjer det noe med deg og du vil begynne å tenke: Så deilig! Slapp av, han har det sikkert bare gøy 2
Lalunaa Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Min også... Og i går, i en annen by. Imorgen kommer han til vår by, skal ut da også etter jobben. Han jobber som lystekniker(for et band). Så dette skjer heldigvis ikke ofte, men det er en hobby for han siden han har annen fast jobb utenom og jeg unner han de avbrekkene. Fint for guttene å være gutter, stol på kjæresten din!!!!...... Hvis han ikke har gitt deg grunn til å ikke gjøre det.... 3
Sommerfugl90 Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Samme her. Jeg er helt vanvittig bekymret, og klarer ikke legge meg før han er trygt hjemme. Jeg misunner menns evne til å ta det med ro.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 er ikke med for det er bursdagsfest for en han jobber med, han spiller i band så er ganske mye ute, og ja han har flørtet med flere ute på byen så er bekymret og det veit han godt, hvorfor bare ikke ta tlf opp i 2 sek og send en snap eller meld er det så vanskelig for gutter! Anonymous poster hash: 2e7e9...ef5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #10 Skrevet 22. august 2014 er ikke med for det er bursdagsfest for en han jobber med, han spiller i band så er ganske mye ute, og ja han har flørtet med flere ute på byen så er bekymret og det veit han godt, hvorfor bare ikke ta tlf opp i 2 sek og send en snap eller meld er det så vanskelig for gutter! Anonymous poster hash: 2e7e9...ef5 Hva er et forhold uten tillit verdt? Ikke mye.... Skjønner ikke vitsen med å være sammen med en man ikke stoler på jeg.. Flørte med andre kan han da gjøre enten han tekster deg en gang i blant, eller ikke... Anonymous poster hash: 326a0...053 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 Min mann var også ute i dag. Og jeg syns det var DEILIG! Helt herlig å ha huset for seg selv en hel kveld. Jeg har gledet meg til denne kvelden hele uka. Jeg sendte han en melding, som jeg ikke fikk svar på før etter halvannen time, noe som jeg tar som et tegn på at han koste seg. Meldingen var uansett ikke sendt i den hensikt å ha en samtale med han, jeg ønsket bare å si at jeg håpte han koste seg, at jeg er glad i ham og at døra sto ulåst i tilfelle han ble sen og jeg sov. Når han kom hjem sov jeg, men ble vekket av en småfull og kåt mann, og hadde fantastisk sex. Skjønner ikke hvorfor man bruker hele kvelden på å bekymre seg. Voksne folk kan ta vare på seg selv, og har man ikke tillit til at han kan oppføre seg selv om du ikke er tilstede er ikke forholdet særlig å samle på allikevel. Anonymous poster hash: e50ac...42d 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #12 Skrevet 23. august 2014 Band? Turne? Uteliv...selvsagt... De som er ute etter et seriøst forhold med de ta en realitet sjekk, når de forsøker å få det med en fyr i et band som gjerne er ute hver helg. Hva sier statistikken dere? Hvorfor er akkurat dere et unntak fra statistikken? Fordi han sier han elsker deg? Faktisk bør du faktisk la han leve livet, det kommer til å ta en evighet før han får andre prioriteringer. Bekymringer mens han er ute = mas. Du bør finne en mer ordentlig fyr enn en forvokst bandfyr som henger ute på byen hver helg (tatt i betrakning av at du er bekymret som du sier at du er, og sier at han pleier å flørte mye).... Kom igjen jente. Våkn opp. Anonymous poster hash: 6caf0...726 3
Jade Skrevet 23. august 2014 #13 Skrevet 23. august 2014 Når man er ute på noe, er det alltid noen som sitter med nesen i mobilen hele kvelden. Det er fryktelig usosialt og uhøflig, og rett og slett trist. Før kunne man kose seg sammen med de man var sammen med, og så holde de hjemme med selskap ETTERPÅ. Jeg forventer aldri at mannen min skal drive å melde meg når han er ute. Og når jeg er ute, er han heldig om han får melding i taxien på vei hjem. Hvis han lurer på noe, så ringer han. Ingen vits i å oppdatere han om jeg fortsatt er glad i han og er trofast, for det vet han. Og jeg klarer å "glemme" han noen timer på byn uten å hive meg i armene på noen andre. Slapp av! At du ikke har hørt fra han, tyder bare på at han har det gøy, og det er jo det som er poenget med å gå ut. Hvis trofasthet er et problem, så tviler jeg på at noen smser eller snapper vil forhindre det...
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #14 Skrevet 23. august 2014 vi bor i forskjellig by å bor ikke i lag, har enda ikke hørt noe fra han.. bare å få ei meld som viser at han bryr seg og tenker på meg er vell ikke så mye å be om, eller ei meld, snap at han er kommet seg vell hjem, siden vi er enda i start fasen av et forhold. Anonymous poster hash: 2e7e9...ef5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #15 Skrevet 23. august 2014 å jeg er 25 å han er 37 år Anonymous poster hash: 2e7e9...ef5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #16 Skrevet 23. august 2014 Hø? Klarer du ikke å slappe av når kjæresten er på byen? Hva er du redd for da?Anonymous poster hash: fb862...a69
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #17 Skrevet 23. august 2014 Har du hørt ordtaket intet nytt er godt nytt før? Tillit er så sentralt i ett forhold at om du ikke har det med han så lurer jeg litt på om du er moden for å være i ett forhold i det hele tatt. Snakk med ham om hvilke forventninger du har til han når han er ute alene. Bare husk at de må være realistiske. Anonymous poster hash: 7f230...17e
Devilnus Skrevet 23. august 2014 #18 Skrevet 23. august 2014 jeg skjøner deg godt TS, selvom mitt grunnlag for å ikke juble over at typen er ute er litt annerledes. har avstandsforhold og det er alltid tungt etter sommeren og perioder der vi har vert mye sammen jeg og ser ikke hvorfor det ikke går an å bare sende en enkel mld til meg når jeg sier jeg trenger det i løpet av kvelden. Suger med så lite kontakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå