AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Alt er bra, jeg får mye '' Du er så bra bla bla bla '' alt stemmer men... jeg føler meg ikke forelsket pitchen Lurer på hva greia er.... Begge de siste damene jeg har vært sammen med kom med samme greia.. Siste nå datet 3 mnd sammen 1 mnd, forrige 3,5 år sammen/ sammen men eeegentlig ikke sammen Skal legge til at begge hadde noe '' problemer med seg selv '' Anonymous poster hash: 51c70...2bb
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Noen ganger tar det litt tid før forelskelse og følelser kommer med i bilde. Kanskje du forventer for mye?Anonymous poster hash: 54239...ac2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 "Ofte" man møter på "bra" menn, men det er ikke noe kjemi der. Anonymous poster hash: dfc74...927
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Kjemi trenger ikke komme med en gang. Anonymous poster hash: 54239...ac2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #8 Skrevet 23. august 2014 Noen ganger er man bare gode venner til å begynne med. Og da har man et godt fundament. Anonymous poster hash: a19f6...099
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2014 #9 Skrevet 23. august 2014 Alt er bra, jeg får mye '' Du er så bra bla bla bla '' alt stemmer men... jeg føler meg ikke forelsket pitchen Lurer på hva greia er.... Begge de siste damene jeg har vært sammen med kom med samme greia.. Siste nå datet 3 mnd sammen 1 mnd, forrige 3,5 år sammen/ sammen men eeegentlig ikke sammen Skal legge til at begge hadde noe '' problemer med seg selv '' Anonymous poster hash: 51c70...2bb Minner meg om Van Halen sangen om at alt stemmer på papiret, men kjærligheten mangler.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #10 Skrevet 23. august 2014 Det kan være ulike årsaker. Synes ikke du skal trekke konklusjoner etter bare to erfaringer. Det kan jo like godt være at du er litt for ukritisk. Kanskje er ikke disse damene så bra egentlig. Om de opplever at du beundrer dem samme hva de gjør, så kan det hende forholdet blitt litt ubalansert, at du blir litt "hunden" i forholdet. Men jeg aner jo ikke om dette kan være tilfellet her. Anonymous poster hash: 3e73c...c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå