anneira Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Har noen en oppskrift på eggewraps, eller noe lefse-greier med lite karbo som jeg kan ha kylling og salat til? Jeg spiser mye kyllinglår, men har ikke noe inntil. Skulle gjerne hatt en slags "dip"/saus eller noe til, noen som har forslag)
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Tror Runforit har spist noe Eggewraps om jeg husker. I den "Hva har jeg spist i dag tråden" Kanskje hun leser Anonymous poster hash: 79355...271
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Noen tips her kanskje? http://sunnogmett.no/eggewrap-med-kylling/http://aktivmamma.blogspot.no/2012/12/eggewrap-pa-1-2-3.html Anonymous poster hash: 39a91...954
Gjest Runforit Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Tror Runforit har spist noe Eggewraps om jeg husker. I den "Hva har jeg spist i dag tråden" Kanskje hun leser Anonymous poster hash: 79355...271 Japp. Jeg elsker eggewraps. Tar et par egg sammen med litt kokosmelk og natron og steker det som pannekake med kokosolje i en liten stekepanne. Blir perfekte wraps som som funker like godt som tortillas og lomper
anneira Skrevet 22. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2014 Takk for svar alle sammen, gleder meg til å prøve :D
Popc0rn Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Disse skal også visstnok være gode lefser, men jeg har bare bokmerket den og har ikke fått prøvd den enda. Jeg var tom for fiberhusk. Jeg prøvde med xanthan gum. Veldig mislykket. Men jeg skal prøve igjen med fiberhusk. Angående saus til kyllinglårene, så spørs det jo hva slags saus du liker. Noen forslag: Guacamole, pesto, pestokrem (pesto blandet med rømme eller creme fraiche), salsa, sweet chili-saus, bearnaise eller bare ta litt rømme eller creme fraiche og bland med noe krydder du liker.
anneira Skrevet 23. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2014 tusen takk! Guacamolen og salsaen må jeg prøve
anneira Skrevet 24. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2014 Disse skal også visstnok være gode lefser, men jeg har bare bokmerket den og har ikke fått prøvd den enda. Jeg var tom for fiberhusk. Jeg prøvde med xanthan gum. Veldig mislykket. Men jeg skal prøve igjen med fiberhusk. Angående saus til kyllinglårene, så spørs det jo hva slags saus du liker. Noen forslag: Guacamole, pesto, pestokrem (pesto blandet med rømme eller creme fraiche), salsa, sweet chili-saus, bearnaise eller bare ta litt rømme eller creme fraiche og bland med noe krydder du liker. Nå har jeg laget guacamolen du anbefalte, og den ble kjempegod! Jeg lagde temmelig mye... vet du hvor lenge den holder seg i kjøleskap?
Gjest Runforit Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 Nå har jeg laget guacamolen du anbefalte, og den ble kjempegod! Jeg lagde temmelig mye... vet du hvor lenge den holder seg i kjøleskap? Holder seg noen dager om den står kaldt og pakket
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #10 Skrevet 24. august 2014 Hvorfor trenger man egentlig hevemiddel (natron, bakepulver) i noe som skal bli flate og tynne? Det pleier ikke å inngå i vanlige pannekaker, ikke engang vafler. Egg gjør vel wrap'ene myke uansett. Anonymous poster hash: 0bed4...bb4
esmer Skrevet 1. september 2014 #11 Skrevet 1. september 2014 Japp. Jeg elsker eggewraps. Tar et par egg sammen med litt kokosmelk og natron og steker det som pannekake med kokosolje i en liten stekepanne. Blir perfekte wraps som som funker like godt som tortillas og lomper Ahh, perfekt oppskrift for meg som alltid har kokosmelk i kjøleskapet etter å ha laget wok. Vet du hvor mye kokosmelk jeg må bruke ca? 4-5 spiseskjeer til 3 egg fks?
Gjest Runforit Skrevet 1. september 2014 #12 Skrevet 1. september 2014 Ahh, perfekt oppskrift for meg som alltid har kokosmelk i kjøleskapet etter å ha laget wok. Vet du hvor mye kokosmelk jeg må bruke ca? 4-5 spiseskjeer til 3 egg fks? Høres bra ut. Kan ikke bruke for mye for da bare smuldrer de opp 😄
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #13 Skrevet 2. september 2014 Japp. Jeg elsker eggewraps. Tar et par egg sammen med litt kokosmelk og natron og steker det som pannekake med kokosolje i en liten stekepanne. Blir perfekte wraps som som funker like godt som tortillas og lomper Bruker du "kremen" i kokosmelka, eller "vannet"? Eller litt av begge deler? Kanskje teit spørsmål, men smaker de veldig egg? Og er det viktig å bruke akkurat kokosmelk hvis man tåler fløte/melk - gjør det mye for smak eller konsistens? Mange spørsmål her Anonymous poster hash: e9a38...64c
Gjest Runforit Skrevet 2. september 2014 #14 Skrevet 2. september 2014 Bruker du "kremen" i kokosmelka, eller "vannet"? Eller litt av begge deler? Kanskje teit spørsmål, men smaker de veldig egg? Og er det viktig å bruke akkurat kokosmelk hvis man tåler fløte/melk - gjør det mye for smak eller konsistens? Mange spørsmål her Anonymous poster hash: e9a38...64c Rister den godt og bruker det. Kan godt bruke rømme eller matfløte 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå