Gå til innhold

Han er egentlig det motsatte av det jeg faller for.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gang falt pladask for en som egentlig ikke er deres type i det heletatt?

Jeg har alltid hatt kjærester som er mørkhåret, har litt skjegg og nesten alle har hatt litt hår på brystet, kraftige, bleke/lett solbrune, barske, som liker rock, har rocka klesstil, liker å være i naturen, på fisketurer, jakt osv.

Nylig merket jeg en merkelig dragning mot en helt annen type fyr. Han er lyshåret, slank/hengslete, veldig solbrun, har pianofingre, ingen skjeggvekst.Han kler seg veldig pent. Klassisk vestkantklyse-look... Han kan også gå i knallrød eller lilla bukse bukse f.eks. Veldig annerledes enn det svarte/grå jeg er vant til.

Han liker sånne typiske radiohits, og Guetta, Avicii osv.... :s Musikksmak er ikke så viktig, men jeg synes det er gøy å dra på rockefestivaler, konserter osv. Men jeg hadde ikke giddi konserten som er i Oslo nå i kveld f.eks, med Steve Angello og de der...

Han har aldri fiska eller jakta.. Kan så vidt fyre opp et bål :P

Men han er åpen for å bli med på teltturer osv.

Jeg er på den ene siden veldig tiltrukket av han akkurat nå, han har de nydeligste grønne øynene jeg har sett! Så varmt blikk!

Men på den andre siden. Vet ikke om jeg får til å se for meg at det kunne blitt noe med han. Jeg vil egentlig ikke si at jeg er overfladisk, men jeg er litt redd for at når betattheten gir seg, så åpner jeg øya for at han virkelig ikke er min type utseendemessig.

Man kan jo tenke sånn at det jeg tror er "min type" ikke er det, for det har jo ikke funka med noen av disse barskingene. Men jeg liker fortsatt den looken, og forstår ikke helt at jeg er litt betatt av denne nye fyren..

Personlighetsmessig er han mer følsom enn de tidligere mennene, like rolig men sosial. Ellers er de like.. Hyggelige, vi ler sammen, godt humør, lett å prate med osv.

Anonymous poster hash: 1c827...af9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

date han....

:fnise:

Anonymous poster hash: 8a959...1dd

• Liker 2
Skrevet

... Og hva er problemet?

Enkelte jenter i dag har en så vanvittig privilegert tilværelse at det er helt tragikomisk å lese om hva som anses som "problemer".

"Han er blond men jeg pleier egentlig å like mørkhårede! Vræææl jeg dør!"

Anonymous poster hash: c4677...3eb

• Liker 4
Skrevet

"Han er blond men jeg pleier egentlig å like mørkhårede! Vræææl jeg dør!"

Anonymous poster hash: c4677...3eb

Hårfargen er vel neppe det største problemet her.

Hvis dette er ei rocka villmarksjente som har møtt en bygutt som aldri har hatt skitt under neglene eller hørt hardere musikk enn beatsa til David Guetta... så vil det kanskje oppstå litt gnisninger.

Tenner du på han nå TS, så fortsetter du vel med det om betattheten går over til noe sterkere senere. Synes du bare han er tiltrekkende, men mer søt og på en ikke-seksuell måte, så fortsetter du vel med det senere og. Da glir dere sikkert mer fra hverandre, enn at det går over til noke seriøst.

Anonymous poster hash: 88203...d08

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke dette vil holde. Det er klart du har interesse og er betatt, men når dere blir et par så forsvinner mye av dette. Da er det jo greit at dere har felles interesser og noe å gjøre sammen. Husk at de tingene man liker i begynnelsen ofte blir irriterende etter en stund :fnise: Når han skal på Avicii- konsert så er det kanskje ikke så kult for deg :P

Ville datet han og sett an, men ikke håpet på noe iom. at dere er såppass forskjellig :)

Anonymous poster hash: ba17b...ac1
Skrevet

Ville vært viktig om han var interessert i å lære seg fisking og bli med på turer. Bare husk at menn kan reagere barnslig hvis man må lære dem å lage bål og sånne ting som tidligere ble betegnet som mandig. Klarer han å se det humoristiske i ting, ville jeg gitt han en sjanse. Men du verden så irriterte menn kan bli hvis de ikke får fyr på bålet når det regner og alt er pissvått, mens du klarer det uten å blunke.

Du faller ikke bare for høye mørke menn, nå har du også falt for en lyshåret. Hvis han ikke er en sofasliter ville jeg gitt han en sjanse.

Skrevet

Ville vel heller vært bekymra for interessekræsj enn at du plutselig ikke skal like utseendet. Når man blir betatt er jo ofte utseendet en av hovedgrunnene.

Men hvorfor ikke bare prøve? Hvis han er en ålreit fyr så kan det vel ikke skade :)

Anonymous poster hash: 123cf...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...