AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Jeg har som sagt flytta. Og jeg har endret adressen til min nåværende adresse. Kun på eBay, og ikke på PayPal, men jeg har gjort dette også nå, som jeg fant ut at jeg skulle gjøre det på PayPal også. Men var det på en måte "for sent"? Blir det sendt til min gamle adresse? Og må jeg kanskje lage adresseforandring? Eller trenger jeg bare å endre på eBay/PayPal(nå mener jeg kun når jeg skal bestille ting fra eBay) Håper det ikke var for vanskelig forklart.. Håper dere skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: 4990c...b5b
Gjest Blomst83 Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Jeg har som sagt flytta. Og jeg har endret adressen til min nåværende adresse. Kun på eBay, og ikke på PayPal, men jeg har gjort dette også nå, som jeg fant ut at jeg skulle gjøre det på PayPal også. Men var det på en måte "for sent"? Blir det sendt til min gamle adresse? Og må jeg kanskje lage adresseforandring? Eller trenger jeg bare å endre på eBay/PayPal(nå mener jeg kun når jeg skal bestille ting fra eBay) Håper det ikke var for vanskelig forklart.. Håper dere skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: 4990c...b5b Det blir sendt til den gamle ja,men via posten så har du vel en eller 2 måneder gratis omadressering,så hentelappen vil komme til den nye adressen din.Det kan ta litt lengere tid,men den ville komme frem til deg Du må gå inn på paypal,og endre profilen din sånn at din nåværende adresse er den som er registrert hos de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå