Kirby Skrevet 19. november 2014 #321 Del Skrevet 19. november 2014 I sta ringte de fra legesenteret. De måtte flytte ul timen min til uka etter!! Stemmen min ble gråtkvalt og sa at jeg ville ikke det. For da er jeg jo 20 + uker.. så jeg fikk samme dag, bare tidligere. Så den 26 kl 13 Da har vi UL samme dag! Men jeg har før deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 19. november 2014 Forfatter #322 Del Skrevet 19. november 2014 Da har vi UL samme dag! Men jeg har før deg Urettferdig!! Neida, spennende langt er du på vei da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 19. november 2014 #323 Del Skrevet 19. november 2014 Da er jeg akkurat 19 uker, om beregningene fra tidligere er riktige, men de har jo variert litt Får se om en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 20. november 2014 #324 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Noen som vet om noe bra serier? Er så fryktelig kjedelig å gå hjemme.. Supernatural! Edit: Det kan virke teit i starten, men etter noen episoder er du hekta. Og veeldig forelsket i en eller flere karakterer. (Dean <3) Endret 20. november 2014 av Focklop 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. november 2014 Forfatter #325 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Tillfelle vi får vite kjønn på oul den 26. November så oppretter jeg en tippeliste for de som vil gjette Kaos og samboer Lillemeg90 Saraby MissDior Focklop kinesisk kalender min mamma en kompis Lilleninja Hvitløk Kirby Spiremor Endret 25. november 2014 av kaospåtobein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. november 2014 #326 Del Skrevet 24. november 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. november 2014 #327 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg trooor... jente ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. november 2014 Forfatter #328 Del Skrevet 24. november 2014 Notert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 24. november 2014 #329 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg heller mot jente 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. november 2014 Forfatter #330 Del Skrevet 24. november 2014 Nå driver jeg egentlig bare å venter på å få pynte til jul! Elsker julen Man har liksom prdentlig tid til hverandre og alt er kos Søsteren min spurte meg har om dagen om jeg hadde gått opp mye, hun syns jeg hadde fått mage hvertfall. Jeg svarte "nja, gått opp 3 kilo ca". Så smeller det fra den 17 årige monsterbitchen "oi, det ser ut som du har gått opp mye, mye mer hvertfall".. eh, whata?! Hva folk får seg til å si altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. november 2014 #331 Del Skrevet 24. november 2014 Er det neste helg du også skal pynte? Haha folk altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. november 2014 Forfatter #332 Del Skrevet 24. november 2014 Er det neste helg du også skal pynte? Haha folk altså Stater første søndag i advent. Tidligst mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. november 2014 #333 Del Skrevet 24. november 2014 Her blir det nok å vaske på fredag og pynting på lørdag! Gleeeeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 24. november 2014 Forfatter #334 Del Skrevet 24. november 2014 Her blir det nok å vaske på fredag og pynting på lørdag! Gleeeeder meg Blir vasking på fredag ja. Kaaanskje det blir pynting på lørdag istede er så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 24. november 2014 #335 Del Skrevet 24. november 2014 Jaaaaa! Gleder meg sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 24. november 2014 #336 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg gleder meg også til å pynte til jul! Har gleda meg lenge allerede, det kribler nesten etter å begynne PS: Jeg tror også ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 24. november 2014 #337 Del Skrevet 24. november 2014 Nå driver jeg egentlig bare å venter på å få pynte til jul! Elsker julen Man har liksom prdentlig tid til hverandre og alt er kos Søsteren min spurte meg har om dagen om jeg hadde gått opp mye, hun syns jeg hadde fått mage hvertfall. Jeg svarte "nja, gått opp 3 kilo ca". Så smeller det fra den 17 årige monsterbitchen "oi, det ser ut som du har gått opp mye, mye mer hvertfall".. eh, whata?! Hva folk får seg til å si altså! Mulig hun ser syner, 3kg er ingenting! I går var vi på middag hos mine foreldre, hvor min storebror tydeligvis hadde glemt et øyeblikk at jeg var gravid, og syntes det var så rart at jeg hadde fått så stor mage Han sa etterpå at han følte seg kjempedum, gikk jo opp for ham til slutt. Jeg gleder meg også til jul! Det var meldt masse snø nå etter helgen, men det ble bare regn Krysser alt som krysses kan for at vi får en hvit jul i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. november 2014 #338 Del Skrevet 25. november 2014 Her pyntes det bare til advent nå til helga Adventsstaker og adventsstjerner ^^ Alt av duker og sånt har jeg vokst opp med at skal settes opp lille julaften, men nå når jeg pynter hjemme OG drar til mamma for å feire jul, så pynter jeg juletre og sånt ca. 20. desember hjemme Jeg gleder meg SYKT masse til adventskalender, for det er en god unnskyldning for å spise digg sjokolade hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 25. november 2014 #339 Del Skrevet 25. november 2014 Ul i morgen? Klokka? Hmm.. Jeg tipper... Jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 25. november 2014 #340 Del Skrevet 25. november 2014 Tror gutt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå