Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡

kaospåtobein

Anbefalte innlegg

I sta ringte de fra legesenteret. De måtte flytte ul timen min til uka etter!! Stemmen min ble gråtkvalt og sa at jeg ville ikke det. For da er jeg jo 20 + uker.. :ler: så jeg fikk samme dag, bare tidligere. Så den 26 kl 13 :nigo:

Da har vi UL samme dag! :jepp: Men jeg har før deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi UL samme dag! :jepp: Men jeg har før deg ;)

Urettferdig!! Neida, spennende :) langt er du på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noe bra serier? :nigo: Er så fryktelig kjedelig å gå hjemme..

Supernatural!

Edit: Det kan virke teit i starten, men etter noen episoder er du hekta. Og veeldig forelsket i en eller flere karakterer. (Dean <3)

Endret av Focklop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillfelle vi får vite kjønn på oul den 26. November så oppretter jeg en tippeliste for de som vil gjette :)

:babygutt:

Kaos og samboer

Lillemeg90

Saraby

MissDior

Focklop

:babyjente:

kinesisk kalender

min mamma

en kompis

Lilleninja

Hvitløk

Kirby

Spiremor

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå driver jeg egentlig bare å venter på å få pynte til jul! Elsker julen :hjerte: Man har liksom prdentlig tid til hverandre og alt er kos :)

Søsteren min spurte meg har om dagen om jeg hadde gått opp mye, hun syns jeg hadde fått mage hvertfall. Jeg svarte "nja, gått opp 3 kilo ca". Så smeller det fra den 17 årige monsterbitchen "oi, det ser ut som du har gått opp mye, mye mer hvertfall".. eh, whata?! Hva folk får seg til å si altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det neste helg du også skal pynte?:)

Haha folk altså :fnise:

Stater første søndag i advent. Tidligst mulig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det nok å vaske på fredag og pynting på lørdag! Gleeeeder meg :nigo:

Blir vasking på fredag ja. Kaaanskje det blir pynting på lørdag istede :nigo: er så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til å pynte til jul! :hjerte: Har gleda meg lenge allerede, det kribler nesten etter å begynne :tre:

PS: Jeg tror også :babyjente: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå driver jeg egentlig bare å venter på å få pynte til jul! Elsker julen :hjerte: Man har liksom prdentlig tid til hverandre og alt er kos :)

Søsteren min spurte meg har om dagen om jeg hadde gått opp mye, hun syns jeg hadde fått mage hvertfall. Jeg svarte "nja, gått opp 3 kilo ca". Så smeller det fra den 17 årige monsterbitchen "oi, det ser ut som du har gått opp mye, mye mer hvertfall".. eh, whata?! Hva folk får seg til å si altså!

Mulig hun ser syner, 3kg er ingenting! I går var vi på middag hos mine foreldre, hvor min storebror tydeligvis hadde glemt et øyeblikk at jeg var gravid, og syntes det var så rart at jeg hadde fått så stor mage :ler: Han sa etterpå at han følte seg kjempedum, gikk jo opp for ham til slutt.

Jeg gleder meg også til jul! :hoppendeglad: Det var meldt masse snø nå etter helgen, men det ble bare regn :( Krysser alt som krysses kan for at vi får en hvit jul i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her pyntes det bare til advent nå til helga :P Adventsstaker og adventsstjerner ^^
Alt av duker og sånt har jeg vokst opp med at skal settes opp lille julaften, men nå når jeg pynter hjemme OG drar til mamma for å feire jul, så pynter jeg juletre og sånt ca. 20. desember hjemme :nigo:

Jeg gleder meg SYKT masse til adventskalender, for det er en god unnskyldning for å spise digg sjokolade hver dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...