Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡

kaospåtobein

Anbefalte innlegg

I natt drømte jeg om oul. Drømte at alt var fint da og at det var en perfekt liten jente der inne. Var umulig å ikke se kjønn.

Hmm, lurer på hvordan det blir. Kanskje vi ser kjønnet og at det er kjempetydelig liksom :) Onsdag om 2 uker. Vente vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lagde snickerskake i går. Prøver å ikke spise aaalt nåå!! Prøver hardt! Har ligget å kjent litt på sparkebaby :rodmer: Litt skremmende at begge foreldrene er veldig sta og utålmodige. Det kommer til å bli en livlig liten hissigpropp vi får i hus :P Jeg er veldig spent på om det er jente eller gutt og hvem den ligner på. Med tanke på at jeg er helt norsk og pappan er fra colombia, vil nok babys ligne mest på pappan ja. Bra pappan er en kjekk fyr :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mannen begynte å se "Under the Dome" på Netflix, produsert av Stephen King og Steven Spielberg, den er ikke så dum! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tanker i løpet av svanherskapet ja:) her er pappaen helt norsk, men veldig mørk. Så blir nok mest hans gener her også;)

Hva liker du da? :) for tiden så ser vi på the glades og White collar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Skal søke opp :)

Liker alt mulig. Game of thrones, hemlock groove, frustrerte fruer, pretty little liars (haha, i know), revenge, gossip girl osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

White collar er kjempe gøy! De 2-3 første episodene bar litt treige, men så tar det seg opp:)

The glades er typisk løse mord serie, men god underholdning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noe bra serier? :nigo: Er så fryktelig kjedelig å gå hjemme..

Doctor Who :nigo: Criminal minds, Lost Girl :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elementary, Sherlock, True Blood ( ;) ), Newsroom, Walking Dead, Breaking Bad, New Girl, Boardwalk Empire, og så har jeg glemt navnet på den serien om motorsykkelgjengen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med Lilleninja om Doctor Who :jepp:

Ellers: Grimm, Penny Dreadful, Fringe, Sherlock. Masse bra som ligger på netflix :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh mye å shekke opp i morgen! :nigo:

Ser ut som jeg må skaffe meg netflix igjen :ler:

I sta ringte de fra legesenteret. De måtte flytte ul timen min til uka etter!! Stemmen min ble gråtkvalt og sa at jeg ville ikke det. For da er jeg jo 20 + uker.. :ler: så jeg fikk samme dag, bare tidligere. Så den 26 kl 13 :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flytte timen? De kan ikje finne på slik! Med mindre den flyttes frem! :nigo: godt du fikk et tidligere klokkeslett da!:) gjør de oul på legesenteret hos dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytte timen? De kan ikje finne på slik! Med mindre den flyttes frem! :nigo: godt du fikk et tidligere klokkeslett da!:) gjør de oul på legesenteret hos dere?:)

Bare hvis du går til den jordmoren jeg går til. På samme senter er det lege, gynekolog og jordmor. De samarbeider pga min historie. Får to ul til senere også. Så det er jo bra :nigo:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis du går til den jordmoren jeg går til. På samme senter er det lege, gynekolog og jordmor. De samarbeider pga min historie. Får to ul til senere også. Så det er jo bra :nigo:

Åå ok da:) flere ul er jo ikke å forakte ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...