Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. man vet at en mann er drømmemannen og man har det helt fantastisk på alle plan, men mangler forelskelsesfølelsen fordi man nylig ble singel og man ikke er helt klar for et nytt forhold akkurat nå?

Kan man gå inn i et forhold uten å føle seg forelsket, vil det eventuelt komme etterhvert? Burde jeg vente og se det an? Hva om den aldri kommer?

Alt med han er flott, jeg føler meg bare ikke forelsket.

Anonymous poster hash: dbbec...7a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er lurt å se det an.

Er han verdt det venter han på deg ;)

Skrevet

Synes du skal vente til du er klar. Man MÅ ikke gå inn i et forhold bare fordi en fyr er flott.

Anonymous poster hash: afc28...dc2
Skrevet

han har sagt at han venter og har ventet i ca 2 måneder nå men jeg føler jeg burde bestemme meg snart.. :\

Anonymous poster hash: dbbec...7a2
Gjest _LilleMy
Skrevet (endret)

Syness det blir litt feil å gå inn i et forhold uten følelser, fordi man ikke kan vite noe sikkert. Men jeg kjenner flere som har gått inn i et forhold uten følelser og fått følelser etter hvert. De har gjort det for å komme over eksen. Visste ikke om at de gjorde det der og da, men fikk vite det i ettertid - og det funket visst fint for de.

Jeg synes du burde se det an, for du kan faktisk ikke vite om følelsene kommer eller ikke, og da er det kjipt å la det gå utover mannen.

Endret av _LilleMy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...