Gå til innhold

Billig og fin veske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på om noen kan anbefale meg en fin og billig veske? Jeg har bare 500 kr, toppen 600 kr å bruke. Jeg ønsker meg en medium stor som har plass til et par bøker. Alle veske trådene her på forumet handler om vesker til flere tusen kroner, noe jeg ikke har råd til.

Jeg trenger virkelig en veske, har ingen nå som er store nok til dette formålet. Den gamle skolevesken min gikk i stykker :(

Håper noen kan hjelpe en fattig student :)

Anonymous poster hash: 1cf5c...99e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettere om du skriver hvordan type vesker du liker, eller legger ved illustrasjonsbilder.

Skrevet

Lettere om du skriver hvordan type vesker du liker, eller legger ved illustrasjonsbilder.

Jeg ser etter en helt vanlig, litt romslig veske med plass til et par bøker og en lommebok. Tror de kalles weekendbag ?

Gjest _LilleMy
Skrevet

Jeg synes H&M har mange fine! Ellers kan du jo sjekke ut en veskebutikk, som for eksempel Morris eller Citybag, har sett mye fint der til greie priser :) CMYK har også vesker.

Skrevet

Jeg synes H&M har mange fine! Ellers kan du jo sjekke ut en veskebutikk, som for eksempel Morris eller Citybag, har sett mye fint der til greie priser :) CMYK har også vesker.

Takk :) Jeg tror jeg må ta meg en shoppingtur.

Skrevet

CMYK har mye fint utvalg :)

Skrevet

Kjøpte ei enkel, svart veske for 150 kr på H&M. Ein type plast riktignok, men venninna mi som jobber i merkevarebutikk/deleigar synast den var fin faktisk! (?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...