Alina X Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Noen andre her som gleder seg til å pynte til høsten? Jeg elsker høsten med sine vakre farver og tid for kos, og pleier å benytte innetidene med å bake og lage god mat, og forskjellige småprosjekter. Starter gjerne nå med "juleverksted". I helga skal jeg samle inn kongler som jeg skal male i gull og sølv og bruke som pynt. Skal male noen hvite blomsterpotter i julemotiv og gi bort i gave pluss masse andre småideer jeg ikke helt har tenkt ut enda:) Gleder meg sinnsykt til å sitte inn og pusle med ting,gå og plukke blader og pynte med høstfarver hjemme. Kakao,pledd og innetid er tingen!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Ja det er herlig!! Høsten og våren sybes jeg er helt nydelige årstider på alle måter!! Og ikke minst for pynting! Noen svære blader fra løvtrær i høstrns farger er jo nydelig pynt til middagsbordet med fårikålgryta på, multer og krem til dessert så er det komplett Så fint og så enkelt Anonymous poster hash: ff44b...cf3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå