salat Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Hei! Er russ i år, og lurer på om noen her inne har tips til hvilken type russebukse som sitter fint. Hvordan buksene er i størrelsen, og hvilken butikk jeg burde velge?
Leini Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Russeservice er vel hoved "butikken" ? Dattera handla med de da hun var russ, og kjøpte bukse i sin str.og den satt greit på den.
Fashionistaen Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Dress er bedre Kjøpte fra russeservice i xs, jentemodellen var det vel. Mine venninner hadde unisex og eneste forskjellen var glidelås+ flagg på ryggen på unisex mens det var knapper og null flagg på jente.
gohege Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Jeg skal bestille "shape-up"-modellen fra Russedress, og etter bildene å dømme kommer jeg til å bli fornøyd. På skolen vår kommer de ulike modellene slik at vi får prøve dem før vi bestiller. (tror de kommer i neste uke) Ellers er det greit å sjekke ut begge sidene (russeservice og russedress)/katalogene og bestemme seg for hvilken side en liker best? Prisene er ca den samme
Safiye Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Jeg hadde dess fra russeservice. Syntes i grunn de er finere enn slengbukse, problemet mitt var at dressen var for kort. Jeg bestilte i S og er rundt 162 lav, likevel var dressen litt for liten i lengden. Hørte at russedress hadde bedre dresser mtp. lengden. Ellers var jeg ganske fornøyd med russeservice.
Gjest _LilleMy Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Buksene utvider seg veeeldig etter litt bruk, så ta det med i betrakning når du velger størrelse!
Chanchan Skrevet 23. august 2014 #8 Skrevet 23. august 2014 Russedress har dårligere kvalitet. På 17. Mai i år florerte det av jenter og gutter fra klassen min med ødelagte bukser og dresser, og omtrent alle hadde russedress. Min fikk ikke et eneste hull, og var fra russeservice Hvis du velger russeservice, vær klar over at det er sånn ca nada forskjell på stretch-buksene og de som ikke har stretch, annet en at stretch-typen videt seg ut etter mye bruk. Buksa som satt stramt over rumpa 1. Mai måtte ha en ekstra knapp sydd på før natt til 17. Russeservice støtter også amnesty, mens russedress hadde i fjor noen mildt sagt voldtektsoppfordrende strykemerker.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #9 Skrevet 23. august 2014 Russedress har dårligere kvalitet. På 17. Mai i år florerte det av jenter og gutter fra klassen min med ødelagte bukser og dresser, og omtrent alle hadde russedress. Min fikk ikke et eneste hull, og var fra russeservice Hvis du velger russeservice, vær klar over at det er sånn ca nada forskjell på stretch-buksene og de som ikke har stretch, annet en at stretch-typen videt seg ut etter mye bruk. Buksa som satt stramt over rumpa 1. Mai måtte ha en ekstra knapp sydd på før natt til 17. Russeservice støtter også amnesty, mens russedress hadde i fjor noen mildt sagt voldtektsoppfordrende strykemerker. Er det lite strech i buksene uansett? Anonymous poster hash: 6d7c7...814
Chanchan Skrevet 23. august 2014 #10 Skrevet 23. august 2014 Er det lite strech i buksene uansett? Anonymous poster hash: 6d7c7...814 Ja, omtrent ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå