AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Jeg var veldig forelsket i en jente på ungdomsskolen, men det ble dessverre aldri noe mellom oss. Selv om jeg var ung var forelskelsen ganske sterk, men jeg turte aldri gjøre noe med den. Nå er jeg ferdig med studiene mine og har flyttet tilbake til hjembyen min. Igjennom felles venner kom jeg i kontakt med jenta jeg var forelsket i, og jeg turte endelig manne meg opp til å spørre henne om å gå på date, og hun sa ja! Men det kom etterhvert fram at hun fikk barn rett etter videregående, og hun jobber som budbilsjåfør, jeg har nettopp begynt å jobbe som jurist. Noen som har opplevd noe lignende? Å tro at du endelig har fått sjanse på en person du virkelig var glad i?, for så å finne ut at personen absolutt ikke er det du håpet han/hun var? Anonymous poster hash: 1f79d...c0c 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Hva håpet du at hun var da? Jeg ser ikke problemet, verken med at hun har barn eller at hun er budbilsjåfør. Hun kaan jo være verdens beste menneske, uavhengig av om hun har barn/hva hun jobber med? Du virker litt høy på deg selv, og som om du tror du er bedre enn henne. Hvis du faktisk er så overfladisk som du fremstår så er det vel heller hun som er for bra for deg.Anonymous poster hash: 213d1...e66 24
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Hvordan er hun som person da? Om hun har barn og jobber som det hadde ikke jeg tatt negativt. Hun er en ansvarlig omsorgsperson med en stødig jobb. Anonymous poster hash: 561fd...072 7
Gjesten Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Jeg sier som de andre, hva er galt med å være budbilsjåfør? Mener du at du fortjener noen "bedre" fordi du er jurist? 12
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Jeg sier som de andre, hva er galt med å være budbilsjåfør? Mener du at du fortjener noen "bedre" fordi du er jurist? Nei, det er ikke det jeg mener! Anonymous poster hash: 1f79d...c0c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Nei, det er ikke det jeg mener!Anonymous poster hash: 1f79d...c0c Da må du nesten forklare hva du mener da. For jeg ser ingen andre grunner til å påpeke barnet og yrket hennes/ditt ut fra det lille du skriver. Anonymous poster hash: 213d1...e66 9
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Nei, det er ikke det jeg mener! Anonymous poster hash: 1f79d...c0c Virker sånn! Anonymous poster hash: 245d0...d8e 6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Nei, det er ikke det jeg mener! Anonymous poster hash: 1f79d...c0c Hva mener du egentlig? Anonymous poster hash: 07f95...3d5 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. august 2014 #10 Skrevet 22. august 2014 Barnet hadde satt en stopper for min del, skjønner deg. Du får bare tenke på om du er klar for å bli stefar eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 Da må du nesten forklare hva du mener da. For jeg ser ingen andre grunner til å påpeke barnet og yrket hennes/ditt ut fra det lille du skriver.Anonymous poster hash: 213d1...e66 Mange ønsker jo å starte en familie "fra bunnen av", så ja, jeg kan innrømme at jeg ble skuffet når det kom fra at hun har en unge. Det med yrkene er mer ment som bakgrunnsinformasjon om oss, som f. eks. det at jeg først møtte henne på ungdomsskolen. Anonymous poster hash: 1f79d...c0c 1
Gjesten Skrevet 22. august 2014 #12 Skrevet 22. august 2014 Okei, men hvordan var resten av daten da? Hadde dere det hyggelig? Var hun interessant å prate med? 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #13 Skrevet 22. august 2014 Okei, men hvordan var resten av daten da? Hadde dere det hyggelig? Var hun interessant å prate med? Vi har ikke vært på date enda. Jeg skal avlyse tror jeg, men vet ikke den beste måten enda. Anonymous poster hash: 1f79d...c0c 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #14 Skrevet 22. august 2014 Mange ønsker jo å starte en familie "fra bunnen av", så ja, jeg kan innrømme at jeg ble skuffet når det kom fra at hun har en unge. Det med yrkene er mer ment som bakgrunnsinformasjon om oss, som f. eks. det at jeg først møtte henne på ungdomsskolen.Anonymous poster hash: 1f79d...c0c Vel, når du har rukket å bli jurist så er det en del år siden du gikk på VGS. Det skal nok godt gjøres at noen på din alder ikke har noen form for "bagasje". Jeg skjønner ikke hva du mener at det at hun har barn sier om henne som person, annet enn at hun antagelig er et relativt voksent og ansvarlig menneske i dag. Hun kan da fortsatt være jenta du husker likevel? Anonymous poster hash: 213d1...e66 6
Gjest Tassen10 Skrevet 22. august 2014 #15 Skrevet 22. august 2014 Vi har ikke vært på date enda. Jeg skal avlyse tror jeg, men vet ikke den beste måten enda.Anonymous poster hash: 1f79d...c0c Du er klar over at du fremstår som en dust om du avlyser den daten? Jeg hadde dratt uansett. Men ikke se på det som en date, men heller bare en mulighet til å slarve og skravle om gamledager
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #16 Skrevet 22. august 2014 Vi har ikke vært på date enda. Jeg skal avlyse tror jeg, men vet ikke den beste måten enda.Anonymous poster hash: 1f79d...c0c Si det som det er. "Jeg var interessert frem til jeg hørte at du har et barn". Jeg hadde satt pris på å vite at det var grunnen, så jeg slapp å lure på om jeg hadde gjort noe galt.Anonymous poster hash: 213d1...e66 8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #17 Skrevet 22. august 2014 Vel, når du har rukket å bli jurist så er det en del år siden du gikk på VGS. Det skal nok godt gjøres at noen på din alder ikke har noen form for "bagasje". Jeg skjønner ikke hva du mener at det at hun har barn sier om henne som person, annet enn at hun antagelig er et relativt voksent og ansvarlig menneske i dag. Hun kan da fortsatt være jenta du husker likevel?Anonymous poster hash: 213d1...e66 Vi er begge 25 år gammel, og hun har en sønn på 5 år. Vi er altså fortsatt veldig unge. Anonymous poster hash: 1f79d...c0c
Meline37 Skrevet 22. august 2014 #18 Skrevet 22. august 2014 Jeg var veldig forelsket i en jente på ungdomsskolen, men det ble dessverre aldri noe mellom oss. Selv om jeg var ung var forelskelsen ganske sterk, men jeg turte aldri gjøre noe med den. Nå er jeg ferdig med studiene mine og har flyttet tilbake til hjembyen min. Igjennom felles venner kom jeg i kontakt med jenta jeg var forelsket i, og jeg turte endelig manne meg opp til å spørre henne om å gå på date, og hun sa ja! Men det kom etterhvert fram at hun fikk barn rett etter videregående, og hun jobber som budbilsjåfør, jeg har nettopp begynt å jobbe som jurist. Noen som har opplevd noe lignende? Å tro at du endelig har fått sjanse på en person du virkelig var glad i?, for så å finne ut at personen absolutt ikke er det du håpet han/hun var? Anonymous poster hash: 1f79d...c0c Må være ærlig å si at jeg ikke forstår at det er et problem at hun har et barn hvis du liker henne. Jeg har to barn, og jeg har ingen mann.. Det var han som gikk så jeg kan ikke for at jeg ble alene med barn. Hun kan nok ikke for det selv da... Så jeg skjønner ikke problemet... 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #19 Skrevet 22. august 2014 Er det virkelig ingen som forstår ts? Han møtet en jente på skolen som han (trodde han) hadde mye til felles med. Som jurist i en alder av 25 vil jeg si sannsynligheten er stor for at han også som skoleelev var faglig flink, intelligent og ambisiøs. Han antar antagelig at denne jenta er det samme. Helt naturlig t tenåringer gjør det. I stedet treffer han på en som har blitt mor alt som 25-åring uten å ha tatt noen form for utdannelse først, og som åpenbart er fornøyd med et lavtlønnsyrke som medfører stor slitasje og ditto stor sjanse for fremtidige slitasjesykdommer og uførhet. At en 25-årig kvinne med barn og uten utdannelse kan være et godt menneske er udiskutabelt. At hun er et godt valg for en som kanskje er på jakt etter en mer intellektuelt likeverdig partner med egne mål og ambisjoner for livet? Neppe.Anonymous poster hash: fe2d0...083 12
Gjest daisydaisy Skrevet 22. august 2014 #20 Skrevet 22. august 2014 Hadde hun visst hva du egentlig tenkte om henne nå, hadde hun vel følt seg litt som deg vil jeg tro. Skuffet over at en person ikke er som hun håpet på. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå