Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor, uten mulighet til å dra på trening. Jeg har en stressende hverdag, og har lyst til å prøve yoga. Har noen tips til gode videoer på nett? YouTube o.l?

Andre tips til en nybegynner?

Anonymous poster hash: fcb40...b26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alenemor, uten mulighet til å dra på trening. Jeg har en stressende hverdag, og har lyst til å prøve yoga. Har noen tips til gode videoer på nett? YouTube o.l?

Andre tips til en nybegynner?

Anonymous poster hash: fcb40...b26

"Do yoga with me" synes jeg er en bra side. Den har mange bra videoer, selv om jeg ikke liker alle instruktørene like godt, og mulighet for ulike programmer med progresjon.

Det er gratis, men de ber deg donere så mye du kan/ønsker.

Anonymous poster hash: b9968...e27

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker Yoga with Adriene :) Finner henne både på YouTube og www.yogawithadriene.com

Skrevet

Synes Erin Motz 30-Day Yoga Challenge på YouTube virker bra, men jeg har ikke vært gjennom hele ennå.

Skrevet

Jeg har min store yoga-guru i Kino Yoga. Kino er helt fantastisk på å forklare og inspirere. Hun selger trenings-DVD'er og det er verdt å kjøpe hennes DVD med grunnleggende yoga. Og så følge henne på Instagram og Youtube.

Anonymous poster hash: 00869...6fa
Skrevet

yogaglo.com er helt fantastisk, men koster litt, ca 110kr per måned. Fra et studio i Los Angeles.

Skrevet

Jeg bruker doyogawithme, har helt og holdent lagt min elsk på en David Proceshyn, eller hva det er han heter. Men, der er mange instruktører å velge blandt

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker Webtrening.no

Anonymous poster hash: 0b0f6...706

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...